Firma ise pole nüüdse majanduskriisi ajal viie aasta tuuris masinaid - 12,5 m3 kaubaruumiga Citroene, Fiatte ja Peugeot`sid - vahetama tõtanud; tasub pigem remontida. "Küll saab veel remondiga hakkama," ei näinud ta vajadust uusi masinaid hankida.
Tartu Toiduvedudes on Kern valinud sama grupi masinaid juba aastast 1997. Vanematel autodel oli esisild nõrk, uuematel on kiuslik elektroonika, kuid sellegipoolest kaalub nende masinate osade kattuvus, odavus need hädad üles. Ja siis veel nende roostetamine ka...
Võimalike konkurentidena nimetas Kern Mercedes-Benz Vitot, mille häda aga on liiga madal ukseava ja lisaks on see auto ka kallis osta ning pidada, seega ei tasu ära.
"Autode puudust ei tohiks ju nüüd küll olla," pidas Kern jutte kokkutõmbavast automüügist alusetuks. Siiski pidas ta optimaalseimaks - kui üldse masinaparki uuendama minna - soetada ikkagi kuni paariaastaseid liisingus seisma jäänud autosid. "Päris uusi ei julgeks veel osta," tõdes ta.