"Elades üle autonduse kõigi aegade hullimat taandarengut, õppisid autotootjad kontrollima oma kulusid ja vältima oma vahendite paisutamist. Alates nüüdsest hakkame nägema ettevaatlikuid juurdehindlusi," hindas edasist uute autode müügi olukorda ala analüütik Jeff Schuster firmast J.D. Power and Associates.
Et ostjad enam suuri allahindlusi ei oota ja juba on asunud ettevaatlikult uusi sõidukeid ostma, siis Detroidi tootjatele on see turu tervenemise märk, vahendas Bloomberg.
Liiatigi on ju laod pea tühjad ja töötajad-tehnikad töönäljas.
Keskmine hind GMi, Fordi ja Chrysleri markidele kerkis Ameerikas teises kvartalis 7,8% võrra ca 255 000 kroonini. Keskmiselt kerkisid autode hinnad USAs aastatagusega võrreldes ligi neli protsenti peaaegu 270 000 kroonini.
Eelpool nimetatud markide juurdehindlused kahanesid augustis 26% võrra 32 800 kroonini. Allahindlused kahanesid augustis 22% võrra.