Autor: Rivo Sarapik • 27. juuli 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

BRC: uute autode müüjad rikkusid kliendid

BRC Autokeskuse müügijuht Alfred Hallika leiab, et uute autode müüjad oma kliendid ära rikkunud, pakkudes neile suuri, kuni 50% allahindlusi, mistõttu kliendid ootavad harjumuspäraselt suuri allahindlusi ka edaspidi.

Seda aga enam pakkuda ei suudeta. Nii on elavnemine võimalik pigem kasutatud autode turul.

"Täna valib klient hinda. Pole kindlat hinna- ega autoklassi, mida eelistatakse. Kui kliendile tundub, et hind on soodne, siis ta ostab. Ükskõik, kas auto maksab 100 000 või rohkem," rääkis Hallika.

Hallika sõnul on Kui uute autode müük on eelmise aastaga võrreldes kukkunud ligi 70%, siis kasutatud autode müük on ühikuliselt jäänud samaks, kukkunud on vaid hinnad.

Uute autode turg on 2009. aasta esimese kuue kuuga vähenenud 68% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Loe kasutatud autode turust pikemalt tänasest Äripäevast.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077