"Me ei kasuta agressiivset müügitehnikat Eestis. Toimetame postkastidesse vaid tellitud mündid, millest kliendid saavad igal hetkel loobuda, mündi tagasi saata või endale jätta," lisas Dinda. "Oleme Eestis tegutsenud kuus aastat ja meil on palju lojaalseid kliente, kellele igal kuul münte saadame."
Samuti lisas ta, et müügivõtetena ei kasutata Eestis keelatud nippe. "Need, kes hiljuti mündid said, on ostnud vähemalt ühe, tihti ka kaks ja enamgi münti. Kõik need on toimetatud nende koduaadressidele, saaja on saadetise eest maksnud kullerile. Oleme väga üllatunud infost, et kliendid pole münte tellinud."
Dinda sõnul näeb ettevõtte ärimudel välja nii, et ajakirjanduses ilmunud reklaami peale tellitud mündisarja esimese mündi saab klient alati kulleriga, kes kogub ka mündi eest raha. Järgmised mündid lähetatakse posti teel. Kliendil on tema sõnul 15 päeva otsustamaks, kas maksta arve või tagastada münt. "Oleme teadlikud võimalusest, et mündid ei pruugi kohale jõuda või võivad postkastist kaduma minnna, kuid me võtame selle riski enda kanda ja saadame kliendile uue mündi tasuta, küsimusi küsimata."
Dinda lubas, et selgitab Tarbijakaitseametile mündimüüja äriplaani ning esitab tõendid, et postkastidesse on jõudnud vaid klientide tellitud mündid.
Eesti Mündiäri on osa Nordic Moneta Groupist, mis kuulub Soome kontsernile Rahapaja-moneta ja Euroopa ühele suuremale mündiäritsejale Samlerhuset.
3. veebruaril teatas ettevõte, et mündiäri kauplus Tallinnas Mündi tänaval suletakse ning jaekaupluse asemel keskendutakse otseturundusele. Samasugust ärimudelit rakendatakse ka Soomes, Rootsis ja Taanis.
Tegevust Eestis juhitakse edaspidi Riiast ja Vilniusest.
Eelmisel aastal teenis postimüügifirma 9,8 mln kroonise käibe juures 820 000 krooni kasumit.