Firma juhatus otsustas kasumit mitte jagada. Haanpaal on kogunenud jaotuskõlbulikku kasumit 84,4 mln krooni.
Käibest 76% kogunes ettevõttele kuuluvate autode poolt ja 22% allhankijate poolt osutatud teenustelt. 2% teenis ettevõte ekspedeerimisest. Käive kasvas oma veokite puhul 7% ja allhankijate veokitel 6% võrra. Ekspedeerimisteenus samas vähenes, 59% võrra. Vedudest 98% moodustas rahvusvaheline transport.
Olemasolevad tellijad on ettevõtte andmeil muutunud hinnatundlikumaks ja kaaluvad enam alternatiivseid kaubaveoteenuse pakkumisi. See on toonud kaasa surve hinnale ning kasvatanud konkurentsi teiste veoteenuse pakkujatega.
Varasematel aastatel oluliseks probleemiks olnud tööjõupuudus pidurdus eelmisel aastal. Klientidepoolne surve on sundinud firmat otsima võimalusi tööviljakuse suurendamiseks ja kulude kokkuhoiuks. Tööjõu paindlikumaks kasutamiseks palgati renditööjõudu Tšehhist.
"Arvestades 2008. aasta sügisel alanud üleilmset majanduslangust, oli möödunud majandusaasta ettevõttele tervikuna positiivne," teatas ettevõte majandusaasta aruandes.
Firma positsiooni aitas hoida ja soovitud majandustulemused tagasid juhtkonna poolt strateegiate järgimine ning veoteenuse ühildamine Euro Tank ABga, mis kuulub 2008. aasta septebrist Haanpaa kontserni.
Firma keskmine töötajate arv oli eelmisel aastal 103 inimest, tööjõukulu moodustas 31,4 mln krooni. Kulu kasvas aastaga 18% võrra. Kulude kasvu tingis personali suurenemine 5% võrra ja palkade tõus.
Ettevõtte juhatuse töötasu moodustas eelmisel aastal 990 000 krooni, mis on 22% enam kui aasta tagasi.
2009. aastal keskendub Haanpaa Skandinaaviamaade vahelistele vedudele ja vähendab teenuseid Euroopa suunalistel vedudel.
Haanpaa omanik on Haanpaa OY.