Merenduse arengukava loomise ettepanek lükati tagasi

Riigikantselei dokumendiregistrist selgub, et merenduse arengukava koostamise ettepaneku töömaterjal on praeguseks  bürokraatiakoridoridesse toppama jäänud.

Mereblog vahendas, et "vabariigi valitsuse reglemendi" punkti 46 alusel lõpetab riigikantselei majandus- ja kommunikatsiooniministeerium 19. mail 2009. a esitatud korralduse "Valdkonna arengukava "Eesti merenduspoliitika" koostamise ettepaneku heakskiitmine" eelnõu ettevalmistamise vabariigi valitsuse istungile, kuna esitatud valdkonna arengukava ettepanekus esitatud info ei anna piisavat põhjendust sellise arengukava koostamiseks vabariigi valitsuse poolt heakskiidetava arengukavana.

Viidatakse töö üldsõnalisusele ja mõnedele vigadele bürokraatiareeglite täitmisel.  Nimelt olevat arengukava ettepanekus on merenduse valdkonna peamised probleemid välja toodud väga lühidalt, avamata probleemi tausta või selgitamata, miks toodud väide probleemiks on. Näiteks on probleemina välja toodud, et Eestis on sadamate haldamine väga erinev, ulatudes 100% erasadamatest kuni 100% riigile kuuluvate aktsiaseltsideni, aga ei ole selgitatud, miks sadamate erinev omand probleeme tekitab. Osa probleeme on välja toodud vaid ühelauseliste väidetena, näiteks: „Probleemiks on jäämurdmisproblemaatika – puudub riiklik jäämurdmisvõimekus“ või „Probleemiks on meremeeste elamis- ja töötingimuste regulatsioon“.     

Dokumentidega tutvudes ministeeriumite kooskõlastusi lugedes hakkas Mereblogile silma see, et enamusel ei ole kooskõlastamisel mingeid ettepanekuid, vaid välisministeerium on teinud märkusi vormistuse kohta ja riigikantselei ettepanekud mainitud juba eespool.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 0.0191865
Brasiilia reaal BRL 4,27 -0.5473645
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0255663
Filipiinide peeso PHP 59,95 0.1771361
Hiina jüaan CNY 7,85 -0.0420329
Hongkongi dollar HKD 8,84 0.033937
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.0633304
Iisraeli seekel ILS 4,17 0.1993946
India ruupia INR 81,63 -0.411131
Indoneesia ruupia IDR 16692,27 -0.1261865
Islandi kroon ISK 140,00 -0.092771
Jaapani jeen JPY 128,65 0.1323163
Kanada dollar CAD 1,49 -0.1004016
LAV rand ZAR 16,18 -0.7636538
Lõuna-Korea vonn KRW 1277,46 0.0227065
Malaysia ringgit MYR 4,74 0.0697335
Mehhiko peeso MXN 23,03 -0.406026
Norra kroon NOK 9,60 0.0688231
Poola slott PLN 4,29 -0.1258037
Rootsi kroon SEK 10,27 0.4569695
Rumeenia leu RON 4,66 0.0580009
Singapuri dollar SGD 1,56 0.1156366
Suurbritannia nael GBP 0,87 0.1493909
Šveitsi frank CHF 1,14 0.2815414
Taani kroon DKK 7,46 0.0120652
Tai baht THB 37,22 0.1301961
Tšehhi kroon CZK 25,99 0.2159661
Türgi liir TRY 6,16 -0.3331985
Ukraina grivna UAH 31,39 -0.1348871
Ungari forint HUF 322,13 -0.1518815
USA dollar USD 1,13 0.0088582
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 -0.2697518
Valgevene rubla BYN 2,41 -0.1369181
Vene rubla RUB 75,95 -1.1325947

Valdkonna töökuulutused