Merenduse arengukava loomise ettepanek lükati tagasi

Riigikantselei dokumendiregistrist selgub, et merenduse arengukava koostamise ettepaneku töömaterjal on praeguseks  bürokraatiakoridoridesse toppama jäänud.

Mereblog vahendas, et "vabariigi valitsuse reglemendi" punkti 46 alusel lõpetab riigikantselei majandus- ja kommunikatsiooniministeerium 19. mail 2009. a esitatud korralduse "Valdkonna arengukava "Eesti merenduspoliitika" koostamise ettepaneku heakskiitmine" eelnõu ettevalmistamise vabariigi valitsuse istungile, kuna esitatud valdkonna arengukava ettepanekus esitatud info ei anna piisavat põhjendust sellise arengukava koostamiseks vabariigi valitsuse poolt heakskiidetava arengukavana.

Viidatakse töö üldsõnalisusele ja mõnedele vigadele bürokraatiareeglite täitmisel.  Nimelt olevat arengukava ettepanekus on merenduse valdkonna peamised probleemid välja toodud väga lühidalt, avamata probleemi tausta või selgitamata, miks toodud väide probleemiks on. Näiteks on probleemina välja toodud, et Eestis on sadamate haldamine väga erinev, ulatudes 100% erasadamatest kuni 100% riigile kuuluvate aktsiaseltsideni, aga ei ole selgitatud, miks sadamate erinev omand probleeme tekitab. Osa probleeme on välja toodud vaid ühelauseliste väidetena, näiteks: „Probleemiks on jäämurdmisproblemaatika – puudub riiklik jäämurdmisvõimekus“ või „Probleemiks on meremeeste elamis- ja töötingimuste regulatsioon“.     

Dokumentidega tutvudes ministeeriumite kooskõlastusi lugedes hakkas Mereblogile silma see, et enamusel ei ole kooskõlastamisel mingeid ettepanekuid, vaid välisministeerium on teinud märkusi vormistuse kohta ja riigikantselei ettepanekud mainitud juba eespool.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.021044
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,92 0.182081
Hiina jüaan CNY 7,87 0
Hongkongi dollar HKD 9,71 -0.00206
Horvaatia kuna HRK 7,44 0.230414
Iisraeli seekel ILS 4,35 -1.110959
India ruupia INR 80,07 0.280911
Indoneesia ruupia IDR 16835,00 0.09513
Islandi kroon ISK 124,57 0.178528
Jaapani jeen JPY 132,27 0.272923
Kanada dollar CAD 1,56 0.105923
LAV rand ZAR 14,49 0.409651
Lõuna-Korea vonn KRW 1323,30 0.007557
Malaysia ringgit MYR 4,83 -0.068277
Mehhiko peeso MXN 22,98 -0.099553
Norra kroon NOK 9,65 -0.002485
Poola slott PLN 4,13 -0.546093
Rootsi kroon SEK 9,91 0.212939
Rubla RUB 70,01 -0.011426
Rumeenia leu RON 4,66 0.017165
Singapuri dollar SGD 1,63 0.135151
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.175299
Šveitsi frank CHF 1,15 0.153765
Taani kroon DKK 7,45 -0.015439
Tai baht THB 38,98 0.360453
Tšehhi kroon CZK 25,32 -0.043433
Türgi liir TRY 4,67 0.337619
Ukraina grivna UAH 33,65 -0.009804
Ungari forint HUF 311,10 -0.073876
USA dollar USD 1,24 0.029017
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.254313
Valgevene rubla BRL 4,01 0.054853
Valgevene rubla BYN 24264,00 0.008243

Valdkonna töökuulutused

Logistika Pluss otsib KLIENDIHALDURIT

Logistika Pluss OÜ

21. veebruar 2018

Ball Transport otsib KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

26. veebruar 2018