"Ostes või müües kodu on väga rahul oldud vahendusteenusega, kuid
probleemid on tekkinud kolimisega. Näiteks kliendi riidekapp ei jõudnud ühes tükis uude koju seoses kolijate lohakusega või voodiots läks kolimise käigus katki või kliendile sai osaks mittemeeldiv käitumine kolijate poolt," selgitas ta teenuse käivitamise tagamaid.
"Kolides bürood või kodu on kliendil ikka üks ja sama soov, et tema
vara jõuaks sihtkohta kiiresti, kokkulepitud ajal, ilma viperusteta ning ühes tükis. Et kolijaid võiks usaldada ja et nad vastutaksid oma teenuse kvaliteedi eest," lisas ta.
Tema sõnul ei ole kolimisteenuse juures kõige määravamaks odav hind
vaid teenuse sisu.
"Kindlasti mitte ei olnud kolimisteenus seotud sellega, et kinnisvara müük on vähenenud ja tahame kuskilt raha juurde teenida. Kvaliteetne kolimisteenus ei olegi nii lihtne. See ei ole vaid asjade transport punktist A punkti B," lisas Tamm.