Lennata Pariisist Riia kaudu Berliini?

Tallinnast on probleeme Euroopa pealinnadesse pääsuga, siis ei ole praegusel kriisiajal lihtne ka suurematest linnadest liikuma saada. Näiteks lennatakse Euroopa suurlinnade vahel läbi Riia.

Kuna lende on vähemaks jäänud ja igal pool kärbitakse palju, siis inimesed panevad kokku kummalisi marsruute. „Kas teate, et inimesed lendavad airBalticuga marsruudil Berliin-Riia-Veneetsia või Pariis-Riia-Berliin? Ma ei tee nalja. Kuna meie pakkimised on nii head,“ lisas AirBalticu asepresident Janis Vanags. „Inimesed on hakanud võimalikult odavaid lende otsima ja samas on lennufirmad liine sulgenud. Näiteks KLM enam Tallinnast Amsterdami ei lenda ja Estonian-Air lendab vaid juunis, siis ei olegi neil eriti palju võimalusi Amsterdami ja Tallinna vahel lendamiseks.“

„Küsima ei peaks tegelikult seda, mis ajaks jõuab Eesti ärimees Rooma, vaid kas Itaalia ärimehel on mugav Tallinnasse lennata, et siia investeerida. Riia lennujaamas on väga head ühendused, enamus juhtudel ei pea üle 2 tunni ootama,“  kommenteeris ta ÄP testi jõuda Tallinnast Euroopasse.

Siiski tunnistas ta, et enamus kohtadesse on hommikuseks koosolekuks või konverentside alguseks rakse jõuda ka Riiast. „Peab eelmisel õhtul kohale lendama, aga samas palju varem ka lahkuda ei ole vaja. Kui sa oled ärimees, küll sa leiad viisi,“ lisas ta.

Siiski arvas, J et airBaltik on liinivõrgu planeerimisel head tööd teinud. „Jaanuaris kasvas Tallinnast Riiga lendajate arv 2000 inimeselt 2008. aastal 10 000 inimeseni sel aastal. Järelikult oleme, midagi õigesti teinud,“ lisas ta.

Ta seletas, et airBaltic paneb lennugraafiku kokku lainete kaupa. Nn esimeses laines on ette vedu, et Soome, Rootsi, Leedu ja Eesti reisijad jõuavad Riiga hästi vara, kell 5-7. Siis läheb välja teine laine Lääne-Euroopasse. Sama moodi on organiseeritud ida-lääne vahelised liinid, et näiteks Gruusiast ja Kasastanist tulijatel oleks võimalikult mugav Euroopasse suunduvatele lennukitele ümber istuda jne. „Liinide paika panemine on väga oluline ja me üritame leida võimalusi, kuidas kliente kõige paremini teenindada,“ lisas ta. „Näiteks on väga hästi sattunud Palanga lend, mis on käigus olnud vaid kaks nädalat ja on 100% välja müüdud.“ Loomulikult tuleb arvestada ummikutega taevas ja lennujaamadega, näiteks Londonis saab firma vaid aja, mida pakutakse.

 

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 -0.0253389
Brasiilia reaal BRL 4,44 -0.2292805
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0051146
Filipiinide peeso PHP 60,14 0.2935241
Hiina jüaan CNY 7,86 0.1746625
Hongkongi dollar HKD 8,90 0.3380472
Horvaatia kuna HRK 7,38 0.0094812
Iisraeli seekel ILS 4,27 0.4660359
India ruupia INR 81,88 -0.5586931
Indoneesia ruupia IDR 16628,08 0.6449161
Islandi kroon ISK 140,02 0
Jaapani jeen JPY 128,90 0.1631828
Kanada dollar CAD 1,52 0.2630195
LAV rand ZAR 16,27 -0.3619483
Lõuna-Korea vonn KRW 1284,11 0.3109059
Malaysia ringgit MYR 4,77 0.6122406
Mehhiko peeso MXN 23,04 -0.1088257
Norra kroon NOK 9,70 -0.190294
Poola slott PLN 4,30 0.0209522
Rootsi kroon SEK 10,30 -0.2053428
Rumeenia leu RON 4,65 0.0430154
Singapuri dollar SGD 1,56 0.1409353
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.0553159
Šveitsi frank CHF 1,12 0.0355714
Taani kroon DKK 7,46 -0.00134
Tai baht THB 37,35 -0.0056227
Tšehhi kroon CZK 25,84 -0.0502882
Türgi liir TRY 6,10 0.8720545
Ukraina grivna UAH 31,55 0.2631119
Ungari forint HUF 323,21 -0.0432967
USA dollar USD 1,14 0.3346543
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 0.1512676
Valgevene rubla BYN 2,41 -0.0786782
Vene rubla RUB 75,48 -0.3115417

Valdkonna töökuulutused