Estonian Air juhindub nõudlusest, Finnair panustab Aasiale

Estonian Airi lennuplaan on kokku pandud nõudlust arvestades, Finnair rõhub mugavusele Euroopa ja Aasia vahel kulgemisel.

„Lennuplaani koostamisel arvestatakse väga palju tegureid, millest tähtsama on nõudlus,“ selgitas Estonian Airi kommunikatsioonijuht Ilona Eskelinenl. „Kõik otsused põhinevad põhjalikel ja pikaajalistel analüüsidel, sh broneeringute „käitumisel“, mille käigus uuritakse kuhu ja millistel kellaaegadel kõige enam lennatakse.  Uuritakse nii olemasolevaid kui ka potentsiaalseid sihtkohti. Analüüsitakse seda, kui palju kasutatakse ühte või teist sihtkohta  ümberistumiseks jätkulendudele. Kui suur on äri- ja puhkuseklientide osakaal ühe või teise lennu puhul jpm.“

Eskelinenl selgitas, et analüüsitakse iga lennuliini tasuvust, lendude võimalikku sagedust, uuritakse vabade nn. slottide olemasolu ühes või teises lennujaamas jpm. „Toon järgmise näite: 70% täituvus => 3x nädalas  Boeing 737-500 eeldab 25 000 reisijat aastas. Selliste sihtkohtade arv on täna  ligikaudu 15,“ lisas ta. „Lennuplaani koostamisel arvestatakse ka edasilennuvõimalusi. Johtuvalt sellest, kuhu enamus reisijaid suundub, planeeritakse ka sihtkohta jõudmise aeg nii, et inimestele jääks piisav aeg ümberistumiseks.“

„Arvestades suhteliselt väikest turgu ehk piiratud nõudlust ja praegust turuolukorda keskendume nendele otselennuliinidele, mille järgi on reaalne nõudlus olemas aga otselennu alternatiiv puudub ja kuhu lennates saame pakkuda sobivamaid ja nõutud väljalennuaegu,“ ütles ta.

Finnairi korporatiiv kommunikatsiooni osakonna spetsialist Manti Väätäinen-Pereira selgitas, et Tallinna-Helsingi lend on nii sätitud, et reisijad jõukaisid sujuvalt Euroopa ja Aasia lendudele ehk nende vahele on jäätud vähemalt 45 minutit.

Finnair on tema sõnul oma lennuplaani lainetena kokku pannud, esimesed lennud saabuvad juba enne 7 hommikul. „7.30 lahkuvad esimesed lennud Euroopa linnadesse. Umbes kella kümneks peaksid kõik reisijad oma sihtpunktis olema,“ lisas ta.

„Kuna Finnair panustab Aasia suunale, on graafik koostatud nii, et kõikidest Euroopa sihtpunktidest oleks hea ühendus Aasiaga ja vastupidi,“ lisas ta.

Ta tõi välja, et kuna Vantaa lennujaam on nii väike, on seal lihte ümberistumisi korraldada ja ei pea terminalide vahel sõitma.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.0766137
Brasiilia reaal BRL 4,43 -0.092555
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0153437
Filipiinide peeso PHP 60,71 -0.0181145
Hiina jüaan CNY 7,86 -0.0178024
Hongkongi dollar HKD 8,90 -0.0224616
Horvaatia kuna HRK 7,42 0
Iisraeli seekel ILS 4,18 0.0287418
India ruupia INR 79,29 -0.0176534
Indoneesia ruupia IDR 16552,19 -0.0176381
Islandi kroon ISK 123,82 -0.0080756
Jaapani jeen JPY 125,40 -0.1592357
Kanada dollar CAD 1,49 -0.0134183
LAV rand ZAR 16,55 0.2567814
Lõuna-Korea vonn KRW 1288,68 0.2762366
Malaysia ringgit MYR 4,65 -0.0171936
Mehhiko peeso MXN 21,75 0.2105738
Norra kroon NOK 9,59 0.0751025
Poola slott PLN 4,32 0.057869
Rootsi kroon SEK 10,45 0.0536409
Rumeenia leu RON 4,66 -0.015015
Singapuri dollar SGD 1,57 0
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.0223939
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.0266241
Taani kroon DKK 7,45 -0.004025
Tai baht THB 37,79 -0.0476112
Tšehhi kroon CZK 25,75 0.034961
Türgi liir TRY 6,75 -0.2467968
Ukraina grivna UAH 31,17 -0.0176448
Ungari forint HUF 324,43 0.0894675
USA dollar USD 1,13 -0.0088168
Uus-Meremaa dollar NZD 1,73 0.1042089
Valgevene rubla BYN 2,32 -0.0172228
Vene rubla RUB 76,34 0.0899479

Valdkonna töökuulutused