IRU: maanteeveoturule pangandusega võrdne abi

Rahvusvaheline Maanteetranspordiliit (IRU) esitas Euroopa Komisjonile ettepanekud sektori kriisist välja aitamiseks. Kui pangandus on saanud suurt rahalist tuge, vajab seda ka maanteetransport.

Michael Nielse, IRU saadik Euroopa Liidus ütles, et analüüside ja debattide aeg on möödas. „IRU tegi mitmeid ettepanekuid majanduskriisi leevendamiseks nii institutsioonidele kui valitsustele. Vajame praegu plaani ja konkreetseid tegevus nii Euroopa Komisjoni kui liikmesriikide poolt, et maanteetranspordi kriis lahendada.“

IRU asepresident Pere Padrosa andis organisatsiooni poolt Euroopa Komisjoniga kohtumisel üle kuus tegevust, mida tuleb kohe majanduse elavdamiseks ellu viia:
 
1. vähendada kulusid – ei mingeid uusi makse ja keskkonnatasusid nagu pani ette kolmas Eurovinjeti direktiiv. Alandatakse olemasolevaid tasusid ja kütusemakse.
2. Julgustada krediidiasutusi taas veofirmadele laenuvõimalusi pakkuma. Samuti lubatakse võlgadele moratooriumi.
3. Vaadata üle maksujõuetuse reeglid ehk likvideerimise asemel lubatakse väiksemat suutlikkust
4. Kaitsta kaupade vaba liikumist ja teenuste osutamist ELi siseturul. Samuti hõlbustada kaubandust ja maanteevedusid kolmandate riikidega.
5. Kaitsta töötajaid, tagades, et kõik ELi liikmesriikide valitsused võtavad vastu meetmed tööpuudusega võitlemiseks, mis võimaldavad kvalifitseeritud tööjõu suunata nn „mitteaktiivseks“ (näiteks palgata puhkuse), selle asemel, et koondada.
6. investeerida infrastruktuuri, et vähendada tarbetuid kulusid ning anda finantssoodustusi ettevõtetele uutesse, ohututesse ja keskkonnasõbralikesse sõidukitehnoloogiatesse investeerimiseks

Padora lisas: sektor on silmitsi enneolematute majanduslike väljakutsetega, mida on raske ületada. Maanteetranspordisektoriga peab maailmamajanduse taastumises arvestama – iga tagasilöök transpordisektoris kajastub majanduses, iga kaasa aitamine soodustab majanduskasvu taastumist. Pangad on saanud suurt rahalist abi, sest nad on majandusele elulise tähtsusega majandusele. Aga kui pangad lõpetavad eksisteerimise, kaubandus jätkub siiski. Kui maanteetransport lõpetab eksisteerimise, pidurdub majandus ja kaubandus järsult.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.233891
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,30 -0.30233
Hiina jüaan CNY 7,82 -0.008947
Hongkongi dollar HKD 9,65 0.002071
Horvaatia kuna HRK 7,44 -0.026879
Iisraeli seekel ILS 4,32 0.01621
India ruupia INR 80,08 0.050226
Indoneesia ruupia IDR 16764,00 -0.202405
Islandi kroon ISK 124,12 0.004028
Jaapani jeen JPY 132,96 0.415392
Kanada dollar CAD 1,56 0.041662
LAV rand ZAR 14,49 0.125057
Lõuna-Korea vonn KRW 1325,40 0.030188
Malaysia ringgit MYR 4,82 0.105872
Mehhiko peeso MXN 23,08 -0.013431
Norra kroon NOK 9,68 0.062958
Poola slott PLN 4,15 0.019283
Rootsi kroon SEK 9,99 -0.025121
Rubla RUB 69,74 -0.025803
Rumeenia leu RON 4,66 0.004291
Singapuri dollar SGD 1,63 -0.049152
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.02382
Šveitsi frank CHF 1,16 0.066673
Taani kroon DKK 7,45 -0.001208
Tai baht THB 38,89 0.02572
Tšehhi kroon CZK 25,33 -0.007894
Türgi liir TRY 4,69 0.019199
Ukraina grivna UAH 33,51 0.004178
Ungari forint HUF 311,99 0.025648
USA dollar USD 1,23 -0.026747
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.032755
Valgevene rubla BRL 4,01 -0.089699
Valgevene rubla BYN 24120,00 0.004146

Valdkonna töökuulutused

Ball Transport otsib KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

26. veebruar 2018

Logistika Pluss otsib KLIENDIHALDURIT

Logistika Pluss OÜ

21. veebruar 2018