"Liisingus olevate autode puhul aga vabastame kliendi tema soovil liisingukohustusest ja ostame ise auto selle jääkväärtusega välja. Kliendil jääb ära ise autole ostja leidmine või jääkväärtuse tasumine," selgitas Kruusimägi. "Liisinguvõtja kaotab küll auto soetamisel tehtud sissemakse ning osamaksed, kuid samas võib ta olla kindel, et tal ei jää tulevikuks üles kohustusi, mida ta ei suuda kanda."
Kruusimägi sõnul ei ole hind täna enam ainus argument auto müügil, vaid ka kindlustunne tuleviku ees.
"Kindlasti jääb inimesele võimalus valida, kas müüa auto koondamise hetkel meile või pakkuda seda ise turule," lisas Kruusimägi. "Samas on turul olukord aga selline, et sageli on autoomanik sunnitud oma masina müüma hinnaga, mis jääb alla auto jääkväärtuse või alla ootuspärase hinna, mis tähendab, et inimestel jääb endiselt kohustusi liisinguandja ees."
Sarnaseid pakkumisi on maailmas Kruusimägi sõnul tehtud ka varem, näiteks Hyundai poolt.