EASi esindaja Shanghais Valle Feldmann märkis, et Eesti pool oli väga hästi ette valmistanud ning pakkus kompaktset terviklahendust, mida pole varem Eesti poolt sellises ulatuses kokku pandud. „Hiina poole huvi oli üllatavalt suur võrreldes varasemate ärigruppide visiitidega. Eestile on see unikaalne võimalus nii võimsalt maailma transiidikaardile saada.”
Transiidiketti Hiinast otse Moskvani pakkuvate ettevõtete hulgas olid Eesti Raudtee AS, Transiidikeskuse AS, AS Sillamäe Sadam, Moskva Tolliterminali esindaja Eesti Logistika- ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon ning mitmed ekspediitorfirmad. “Müüsime unikaalset transiidiketti, mis võimaldab vedada Hiinast läbi Muuga sadama kaupu kuni Moskvas lahtitollimiseni, koos konkreetsete tariifide ja tähtaegadega,” selgitas Transiidikeskuse ASi juhatuse esimees Erik Laidvee.
“Esimest korda Eesti transiidi ajaloos kanti see läbi Eesti kulgev kaubatee kõigile Hiina ekspediitoritele jagatavasse teatmikku, millest juhinduvad oma kaubavooge planeerides paljud suured vedajad.” ütles Eesti Logistika- ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni juhatuse esimees Raido Rebane.