Autor: Mariliis Pinn • 15. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Konkurent: Uus Maa kolimisteenuse hinnad on pisut krõbedad

Eesti üks suurim kolimisfirma uuest tuliajast suur konkurenti ei oota, samas lisas, et Uus Maa hinnad on pisut kallid.

 „Aus ja õiglane konkurents on oodatud. Alati on selliseid firmasid, kes proovivad kätt teises sektoris, kui king pigistama hakkab. Ju nad arvavad, et kolimisteenus on selline lihtsam lahendus ja kinnisvaraäri ei lähe nii hästi,“ kommenteeris AVA Ekspress OÜ arendusjuht Kuido Kreevs Uus Maa kolimisteenuste turule sisenemist.

Siiski ei arva, et firmast neile konkurenti oleks, sest suurte firmade kolimine vajab rohkem tööjõudu ja suurt veokit, mitte paari kaubikut.

Kreevs pidas Uus Maa kolimisteenuste hinda pisut krõbedaks. Nimelt seal maksab hinnakirja järgi üks töömees koos kaubikuga 380 krooni tund, millele lisandub käibemaks. „Meilt saab sama teenuse 250 krooni eest tund. Hinnad on pisut üle pingutatud,“ ütles Kreevs. AVA Ekspress üritab tema sõnul stabiilset hinda hoida. „Muidugi on selliseid odavamaid tegijaid, kes õhtul autokastis raha üle loevad ja ära jagavad ning pärast kiruvad, et makse ei laeku,“ sõnas Kreevs, kelle sõnul siiski inimesed peaksid eelistama ettevõtteid, mis ausalt makse tasuvad.

„Kui enne koliti väiksematelt pindadelt suuramatele ja mugavatele, siis nüüd kolitakse väiksematele. Samas inimesed ei taha väga eksponeerida, et neil läheb viletsamini ja kolimisteenust on rakse turustada,“ rääkis Kreevs. „Elu läheb edasi, kes varem oma kraami seljas ära taris, tarib ka edaspidi. Need, kes enne teenust tellisid ja tahtsid, et asjad kvaliteetselt tehtud saaksid, tellivad ka edaspidi.“

Siiski firmal töö jagub. „Kui varem oli töö pingelisem ja närvilisem, siis nüüd on olukord rahulikum. Inimesed planeerivad ette rohkem, ei ole sellist rahmeldamist,“ selgitas juht. Ka ei ole ettevõte koondanud ja pigem on inimesi juurde võtnud.

Kadunud on riigi tellimused. „Kui varem tegelesime palju suurte riigifirmade kolimisega, siis nende tellimused on täiesti ära kukkunud,“ rääkis Kreevs. „Riik peaks just praegu rohkem tellima, et majandust elavdada ja firmad makse maksaksid.“

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077