Elektrooniline pardakaart, mis saadetakse reisija PDAsse või mobiiltelefoni, pakub kliendile eelkõige mugavust, vahendab transprortweekly.com. Uus teenus läbis 6-kuulise katseaja liinil Pariis-Amsterdam-Pariis ning on nüüd valmis vallutama Euroopat, v.a Inglismaa.
Klient läbib check-in´i oma PDAd või telefoni kasutades, ning saab pardapääsme kas e-mailiga, MMSi või SMSiga. Enam ei ole vajadust pardakaarti välja printida ning ainus dokument, mida reisija paberil vajab, on tema ID.
Elektrooniline ehk mobiilne pardakaart sisaldab kogu infot, mida senigi, kaasa arvatud vöötkood. Vöötkoodi skännitakse väravates ja see on kasutusel ka pagasi kättesaamisel, turvakontrollis, tax-free kauplustes.
„Uus teenus vastab täiuslikult meie klientide vajadustele kiire teeninduse järele ning demonstreerib Air France ja KLM otsustavust pakkuda innovaatilisi teenuseid,“ ütles Patrick Roux, Air France KLM asepresident marketingi alal.