Härra Ansip, kes "riisub koore" ja kuhu see pannakse?

Peaminister Andres Ansipi ütlus, et postiteenuse maksemäärad kehtestatakse selliselt, et "keegi kusagil tihedama asustusega piirkonnas ei riisuks koort ära lihtsalt odavamate hindadega", on D2D OÜ juhatuse liikme Olle Koobi sõnul tekitanud hulga küsimusi.

Järgneb Olle Koobi vastulause.

Olles  lugupeetud peaministri poolt koos Express Postiga nimeliselt liigitatud postituru "kooreriisujate" hulka, oleks D2D OÜ-l hea meel  saada vastus mõnele küsimusele:

- Kas tegemist on kooreriisumise tõkestamisega või Eesti Posti sundtoitmisega, kui uus postiseadus kohustab postiettevõtet Eesti Postile täies mahus kümnist maksma ka siis, kui ta ise osutab ülevabariigilist teenust võrdselt Eesti Postiga?

- Kas tegemist on universaalteenuse toetamisega või konkurentsi tahtliku väljasuretamisega, kui konkurendid peavad sama teenuse eest maksma Eesti Postile 72% viimase letihinnast, Eesti Postil endal aga võimaldatakse oma teenust pakkuda kuitahes odavalt alla kehtestatud letihinna? Ühe võimalikest skeemidest, kuidas, avalikustas Eesti Post eile ise ja vabatahtlikult. Ja see tekitab küsimuse, kuhu on planeeritud nende poolt välja kuulutatud 61 miljoni krooni kadumine Eesti Postile nüüdsest tagatud inkubaatoritingimustes?

- Kas postiseaduse näol on tegemist postituru väljakuulutatud ja väljareklaamitud avamisega või selle lõpliku sulgemisega, kui kehtestatud maksust sõltub kas tulemuseks on üks või teine?

- Kas Eesti puhul on endiselt tegemist parlamentaarse vabariigiga, kui Riigikogu võtab vastu seaduse, mille mõtet võib valitsus  (kes juba tegigi seda)oma suva järgi muuta vastupidiseks seaduse seletuskirjale?

- Kas Eesti kavatseb uut postiseadust tutvustada Euroopa Komisjonile kui postiturgu avavat meedet?


 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0.1642244
Brasiilia reaal BRL 4,28 0.0561719
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0613434
Filipiinide peeso PHP 59,98 0.5043397
Hiina jüaan CNY 7,73 0.1386549
Hongkongi dollar HKD 8,95 0.1387754
Horvaatia kuna HRK 7,43 -0.0228839
Iisraeli seekel ILS 4,21 0.1784185
India ruupia INR 81,20 0.3150365
Indoneesia ruupia IDR 16163,72 0.0875565
Islandi kroon ISK 137,64 0.0290698
Jaapani jeen JPY 124,83 0.3053435
Kanada dollar CAD 1,51 -0.013224
LAV rand ZAR 15,74 0.6993186
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,08 0.0884229
Malaysia ringgit MYR 4,69 0.0747097
Mehhiko peeso MXN 21,75 0.4427761
Norra kroon NOK 9,72 -0.1560559
Poola slott PLN 4,29 0.1189532
Rootsi kroon SEK 10,25 -0.2384382
Rumeenia leu RON 4,70 0.0490071
Singapuri dollar SGD 1,55 0.1813706
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.3876411
Šveitsi frank CHF 1,13 0.0618047
Taani kroon DKK 7,46 -0.0468729
Tai baht THB 36,17 -0.0033174
Tšehhi kroon CZK 25,56 0.0782963
Türgi liir TRY 6,11 0.3613844
Ukraina grivna UAH 31,84 -0.1990072
Ungari forint HUF 318,38 -0.3162278
USA dollar USD 1,14 0.1140851
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.0475088
Valgevene rubla BYN 2,44 -0.0776588
Vene rubla RUB 75,66 0.1266523

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019