Härra Ansip, kes "riisub koore" ja kuhu see pannakse?

Peaminister Andres Ansipi ütlus, et postiteenuse maksemäärad kehtestatakse selliselt, et "keegi kusagil tihedama asustusega piirkonnas ei riisuks koort ära lihtsalt odavamate hindadega", on D2D OÜ juhatuse liikme Olle Koobi sõnul tekitanud hulga küsimusi.

Järgneb Olle Koobi vastulause.

Olles  lugupeetud peaministri poolt koos Express Postiga nimeliselt liigitatud postituru "kooreriisujate" hulka, oleks D2D OÜ-l hea meel  saada vastus mõnele küsimusele:

- Kas tegemist on kooreriisumise tõkestamisega või Eesti Posti sundtoitmisega, kui uus postiseadus kohustab postiettevõtet Eesti Postile täies mahus kümnist maksma ka siis, kui ta ise osutab ülevabariigilist teenust võrdselt Eesti Postiga?

- Kas tegemist on universaalteenuse toetamisega või konkurentsi tahtliku väljasuretamisega, kui konkurendid peavad sama teenuse eest maksma Eesti Postile 72% viimase letihinnast, Eesti Postil endal aga võimaldatakse oma teenust pakkuda kuitahes odavalt alla kehtestatud letihinna? Ühe võimalikest skeemidest, kuidas, avalikustas Eesti Post eile ise ja vabatahtlikult. Ja see tekitab küsimuse, kuhu on planeeritud nende poolt välja kuulutatud 61 miljoni krooni kadumine Eesti Postile nüüdsest tagatud inkubaatoritingimustes?

- Kas postiseaduse näol on tegemist postituru väljakuulutatud ja väljareklaamitud avamisega või selle lõpliku sulgemisega, kui kehtestatud maksust sõltub kas tulemuseks on üks või teine?

- Kas Eesti puhul on endiselt tegemist parlamentaarse vabariigiga, kui Riigikogu võtab vastu seaduse, mille mõtet võib valitsus  (kes juba tegigi seda)oma suva järgi muuta vastupidiseks seaduse seletuskirjale?

- Kas Eesti kavatseb uut postiseadust tutvustada Euroopa Komisjonile kui postiturgu avavat meedet?


 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.049741
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,82 0.023146
Hiina jüaan CNY 7,87 -0.815611
Hongkongi dollar HKD 9,71 -0.00412
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.221789
Iisraeli seekel ILS 4,40 0.015903
India ruupia INR 79,86 0.018785
Indoneesia ruupia IDR 16832,00 0.077293
Islandi kroon ISK 124,35 0.003216
Jaapani jeen JPY 131,90 -0.007581
Kanada dollar CAD 1,56 0.033381
LAV rand ZAR 14,43 0.049213
Lõuna-Korea vonn KRW 1323,20 0
Malaysia ringgit MYR 4,83 -0.022759
Mehhiko peeso MXN 22,99 -0.049993
Norra kroon NOK 9,66 -0.547341
Poola slott PLN 4,16 0.007217
Rootsi kroon SEK 9,89 -0.244339
Rubla RUB 70,00 -0.018567
Rumeenia leu RON 4,66 0.040767
Singapuri dollar SGD 1,63 0.006143
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.231103
Šveitsi frank CHF 1,15 -0.071986
Taani kroon DKK 7,45 0.046309
Tai baht THB 38,85 0.025746
Tšehhi kroon CZK 25,35 0.102661
Türgi liir TRY 4,65 -0.008601
Ukraina grivna UAH 33,66 0.002971
Ungari forint HUF 311,32 -0.003212
USA dollar USD 1,24 -0.738028
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.016676
Valgevene rubla BRL 4,01 -0.014959
Valgevene rubla BYN 24263,00 0.004121

Valdkonna töökuulutused

Ball Transport otsib KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

26. veebruar 2018