„Kui siis, kui kõik palgad ja kõik kulud langevad aga praegu ma ei näe sellist võimalust,“ selgitas ta. Näiteks paljud taksod on liisitud ja need kulud ei muutu.
Samas tellimuste arv on langenud 10%. „Hinnalangus elavdas, kuid kindlasti ei võtnud Tulika üle odavfirmade kliente, pigem oma kliendid hakkasid rohkem sõitma ja ärikliente tuli juurde,“ rääkis Rebane.
Rebane pidas taksofirmade pankrotte kui ka ühinemisi võimalikuks, kuid ei soovinud sel teemal ennustada.
3.50 kroonist sõiduhinda ei pidanud ta jätkusuutlikuks. „See võib-olla lühiajaline hind, kuid see ei taga tegevuse taastootmist. See katab kütuse ja elementaarse tasu taksojuhile, kui auto katki läheb, siis remondikulusid enam seal ei ole. Meie nii odavalt sõita ei suuda, enne on mõistlik lõpetada,“ lisas Tulika juht.
Rebane tõi välja, et kui möödunud aastal otsiti kampaania korras taksojuhte, siis nüüd paljud arvavad, et sobivad taksojuhiks. „Tööjõu pakkumine on suur, kvaliteet sellest kindlasti paraneb, sest saame juhte valida. Eelmine aasta said taksojuhiks kõik, kes tahtsid,“ ütles Rebane.