Kaupmeeste liidu tegevdirektor Marika Merilai leidis, et plaanitav piirang võib anda valusa hoobi vanalinnas kauplejaile, kirjutas kalev.ee. „Siin tuleb leida kompromiss, kas me tahame vanalinnas või kesklinnas äritegevust säilitada või selle ära lõpetada,“ ütles Merilai.
Vedajad saavad suuremad autod pisemate vastu vahetada ja võidavad siis mitme väikse auto kasutamise pealt, tõdes Autoettevõtete Liidu direktor Villem Tori. „Loomulikult on vedajad selleks valmis ja väga nutikad sellest kasu lõikama,“ lisas ta.
Probleem võib tulla aga siis, kui keelutsooni peavad pääsema suurema massiga autod, näiteks ehituse või suurte kaubakoguste tarvis. „Eraldi lubade taotlemine on liigne bürokraatia,“ väitis Tori. Igal vedajal peab kaasas olema kohustuslik veokiri, kus peale auto tehniliste andmete on kirjas ka tellija koostatud marsruut ning aeg. Veokiri on vedajatele võlaseaduse alusel kohustuslik dokument, eriluba oleks selle dubleerimine.