Viimane ponnistus oli saada veebruari algusest Vahi tööstusparki ja Kõrvekülla liin number 25, see olnuks Tartu linnaliinide buss, kus kehtinuks Tartu piletisüsteem ja ka Tartu sõidusoodustused, kirjutas Tartu Postimees.
Tartu oli valmis bussi tööle panema piltlikult öeldes homsest ja maksma kulud, mis uuel liinil Tartu piires tekiksid.
Kuid nagu Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak ütles, tekkisid takistused sellest, kui maavalitsus nõudis vallapiiri ületavas bussis maakonna piletisüsteemi kehtestamist ja ka maakonnabussides kehtivaid sõidusoodustusi. Sellega tõmmati plaanile vesi selleks korraks peale.
«Idee oli ju, et Vahil töötajad saaksid sõita linna kuukaardiga,» lausus Haak.
Maavanem Esta Tamm täpsustas, et maavalitsuse nõude täitmine olnuks eeldus riigi dotatsioonist osa saamiseks. Kui kaks omavalitsust oleksid oma kulu ja kirjadega valmis bussiliini ülal pidama, pole sellele takistust.