Autor: Mariliis Pinn • 19. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Moskva lennujaam ei saada enam kadunud pagasit reisijale

Moskva lennujaamas öeldakse kadunud pagasiga reisijale, et kui kohver leitakse, peab ise sellele järele tulema, sest võimud asusid rakendama viis aasta vana määrust, mille koheselt peab inimene oma pagasiga isiklikult tolli läbima.

Muudatus tekitab Moskva lennujaamas segadust, kirjutas The Moscow Times. Üheski teises Euroopa lennujaamas ei pea kadunud pagasil reisijad ise järel käima.

Seni kirjutasid reisijad lennufirmadele volituse pagasiga tolli läbimiseks. „See volitus ei anna õigust pagasiga tollist läbi minna, enne käituti illegaalselt,“ ütles Šeremetjevo lennujaama tolliametnik Aleksei Fomin.

Sellise korra kehtestab 2003. aasta määrus.

Lufthansa ja Swiss International Air Lines kompenseerivad edaspidi takso kulud, kui klient tuleb oma kadunud kohvrile järele. British Airways kompenseerib transpordikulu.

Samas Aeroflotei ole muudatusest kuulnudki ja nemad viivad ikka kadunud pagasi kliendini.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077