Autor: Mariliis Pinn • 5. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Jaapani automüük on 28 aasta madalaimal tasemel

Jaapani automüügi langust vedasid Nissan ja Toyota, müük kukkus 28 aasta madalaimale tasemele, kuna palgad vähenesid ja nõudlus kadus.

Kokku müüdi 2008. aastal 5,08 mln autot, bussi ja veokit, 2007. müüdi kokku 5,35 mln sõidukit.

Toyota ennustab, et firma saab 71 tegutsemisaasta jooksul esimese kahjumi, kuna ka USAs ja Euroopas ei lähe müük hästi.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077