Lindaliinid said 15 miljoni eurose laeva tunduvalt soodsamalt

Lindaliinide juhataja Enn Rohula ütles, et nad said uuena 15 miljoni eurot ehk 235 miljonit krooni maksva laeva pruugituna tunduvalt soodsamalt.

Lindaliinide juhataja Enn Rohula sõnas, et uus laev "Karolin" on sama hea, ilus ja tubli kui olemasolev laev "Merilin". „Tegemist ei ole küll päris uue laevaga. Tükk aega otsisime olemasoleva kõrvale teist samasugust laeva ja leidsime selle paar aastat vana katamaraani. Võtsime ka uue laeva ehituspakkumise, mis oleks maksma läinud 15 miljonit eurot. See oli kallis ja mainitud katamaraani soetasime oluliselt soodsamalt,“ jäi Rohula uue laeva hinna osas salapäraseks. Uus laev osteti kevadel maha müüdud tiiburi asemel. „Tiiburlaevu meil enam nüüd ei ole, on vaid katamaraanid,“ lisas ta.

Rohula ütles logistikauudised.net-ile, et klientide puudust nad ei karda. „Juba sel hooajal pidime kliente minema saatma, sest soovitud reisidel ei olnud kohta,“ ütles ta, lisades et laeva täituvus on kasvanud 1,3-1,4 korda. Uus laev hakkab sõitma 2009. aastast.

Kiirlaevafirmadel üldiselt ei paista hästi minevat. Suvel tõmbas tegevust koomale Nordic Jet Line, kes viis ühe oma kahest kiirlaevast, mis sõitsid Helsingi-Tallinna liinil, Hispaania Maroko vahele Algeciras-Ceuta liinile. Möödunud kuul läks pankrotti SuperSeacat.

Kommenteerides konkurentide hiljutisi pankrotte selgitas ta, et seda ohtu Lindaliinidel ei ole. „Meil on rõhk kiirusel ja me ei vea autosid. Kütust läheb oluliselt vähem kui seda autogaraaži kaasa vedades. Ka on inimestel oluline laevale peale ja maha saamise kiirus terminalis. Selleks on meil laeval kaks sissepääsu,“ ei uskunud ta ei klientidest puudust tuleks. „Siiani oli meil teatud päevadel huvi suurem, kui vedada jõudsime. Kaks laeva annavad paindlikkuse graafikut sättida,“ lisas ta.

Uus laev seisab Tallinna Linnahalli juures ja on peagi talvekorterisse iga-aastasele hooldusele minemas.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!