General Motors: parem on minna pankrotti

Autotootja General Motors on raskustes,
kuid isegi pankrot oleks parem kui ühinemine
Chrysleriga,kirjutabCNNMoney.

Ajaloost on teada palju edutuid ühinemisi - Daimler ja Chrysler, BMW ning Rover kuni Studebaker-Packardi ning Nash-Hudsonini välja.

Chrysleri ost toob General Motorsile (GM)kaasa vaid rohkem automudeleid, tehased, töötajaid ning diilereid,mida ta ei vaja. Miks peaks GM suutma juhtida Chryslerit effektiivsemalt, kui ta ei suuda seda teha enda äri ajades. Nagu teistkordne abielu, oleks GMi ja Chrysleri ühinemine lootuse võidukäik kogemuse üle.

CNNi arvates on General Motorsil valed tooted kukkuva turu languses. Et säilitada likviidsust, millega ettevõtet töös hoida, oleks vaja GMil leida juurde 10-15 mld dollarit, kas siis kombineerituna ettevõtte sisestest vahenditest, laenudest või vara müügist. Oma mõnede võlakirjade müügist, mismaksavad vähem kui 50 senti dollari kohta, oleks uus võlg välistatud.

Kuidas oleks valitsuse abiga? Mis on hea General Motorsi jaoks, on hea riigile ja keskpank on lubanud rohkem kui 1 triljon dollarit, et pangad saaksid edasi eksisteerida. Kas nad ei võiks leida veel umbes 100 mld dollarit General Motorsi jaoks?

General Motorsil võib olla hea maine demokraatide administratsiooni juures. Kui ei, on tulemas pankrott. Aga see oleks õudne lahendus, kuna see hävitaks klientide kindlustunde. Kes lepiks pankrotti mineva kompanii kolme aastase garantiiga?

Chapter 11annaks General Motorsile aga võimaluse läbi rääkida palkade alandamise osas oma töölistega, leidma lahendusi oma võlausaldajatega ning kiirendada oma diilerivõrgustikku.Sellisel juhul leiaksid Ford ja Chrysler, et oleksid konkurentsivõimetud General Motorsi ees ningliituksid samuti kiirelt Chapter 11 "peatükiga."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 -0.2915637
Brasiilia reaal BRL 4,47 -0.1966876
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0204593
Filipiinide peeso PHP 62,22 -0.0481943
Hiina jüaan CNY 7,82 0.0332753
Hongkongi dollar HKD 9,14 -0.1693878
Horvaatia kuna HRK 7,39 0.0568651
Iisraeli seekel ILS 4,23 -0.042525
India ruupia INR 79,86 0.1115694
Indoneesia ruupia IDR 16758,72 0.0631114
Islandi kroon ISK 124,21 0.0080515
Jaapani jeen JPY 131,33 -0.2051672
Kanada dollar CAD 1,53 -0.273153
LAV rand ZAR 15,44 -0.1590874
Lõuna-Korea vonn KRW 1314,59 0.1363498
Malaysia ringgit MYR 4,72 0.1102559
Mehhiko peeso MXN 21,97 -0.2238569
Norra kroon NOK 9,51 0.0515572
Poola slott PLN 4,31 0.2769374
Rootsi kroon SEK 10,32 0.1339117
Rumeenia leu RON 4,65 0.0925368
Singapuri dollar SGD 1,59 -0.1194217
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.2812781
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.2401578
Taani kroon DKK 7,45 -0.0281758
Tai baht THB 38,75 -0.1972646
Tšehhi kroon CZK 25,85 0.0116086
Türgi liir TRY 5,59 -0.1678242
Ukraina grivna UAH 30,60 -0.0356125
Ungari forint HUF 323,72 0.0587272
USA dollar USD 1,16 -0.1801184
Uus-Meremaa dollar NZD 1,71 -0.3433426
Valgevene rubla BYN 2,31 0.2951133
Vene rubla RUB 73,31 0.4198705

Valdkonna töökuulutused