General Motors: parem on minna pankrotti

Autotootja General Motors on raskustes,
kuid isegi pankrot oleks parem kui ühinemine
Chrysleriga,kirjutabCNNMoney.

Ajaloost on teada palju edutuid ühinemisi - Daimler ja Chrysler, BMW ning Rover kuni Studebaker-Packardi ning Nash-Hudsonini välja.

Chrysleri ost toob General Motorsile (GM)kaasa vaid rohkem automudeleid, tehased, töötajaid ning diilereid,mida ta ei vaja. Miks peaks GM suutma juhtida Chryslerit effektiivsemalt, kui ta ei suuda seda teha enda äri ajades. Nagu teistkordne abielu, oleks GMi ja Chrysleri ühinemine lootuse võidukäik kogemuse üle.

CNNi arvates on General Motorsil valed tooted kukkuva turu languses. Et säilitada likviidsust, millega ettevõtet töös hoida, oleks vaja GMil leida juurde 10-15 mld dollarit, kas siis kombineerituna ettevõtte sisestest vahenditest, laenudest või vara müügist. Oma mõnede võlakirjade müügist, mismaksavad vähem kui 50 senti dollari kohta, oleks uus võlg välistatud.

Kuidas oleks valitsuse abiga? Mis on hea General Motorsi jaoks, on hea riigile ja keskpank on lubanud rohkem kui 1 triljon dollarit, et pangad saaksid edasi eksisteerida. Kas nad ei võiks leida veel umbes 100 mld dollarit General Motorsi jaoks?

General Motorsil võib olla hea maine demokraatide administratsiooni juures. Kui ei, on tulemas pankrott. Aga see oleks õudne lahendus, kuna see hävitaks klientide kindlustunde. Kes lepiks pankrotti mineva kompanii kolme aastase garantiiga?

Chapter 11annaks General Motorsile aga võimaluse läbi rääkida palkade alandamise osas oma töölistega, leidma lahendusi oma võlausaldajatega ning kiirendada oma diilerivõrgustikku.Sellisel juhul leiaksid Ford ja Chrysler, et oleksid konkurentsivõimetud General Motorsi ees ningliituksid samuti kiirelt Chapter 11 "peatükiga."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,61 -0.0743955
Brasiilia reaal BRL 4,26 0.0422367
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0409186
Filipiinide peeso PHP 61,75 -0.3002955
Hiina jüaan CNY 7,95 0.0226589
Hongkongi dollar HKD 8,98 0.0757542
Horvaatia kuna HRK 7,42 0.0148298
Iisraeli seekel ILS 4,19 0.0500954
India ruupia INR 84,23 0.0439456
Indoneesia ruupia IDR 17437,55 0.2280163
Islandi kroon ISK 134,72 0
Jaapani jeen JPY 128,73 0.2023819
Kanada dollar CAD 1,50 -0.1534868
LAV rand ZAR 16,53 -0.0362926
Lõuna-Korea vonn KRW 1299,66 -0.2394879
Malaysia ringgit MYR 4,76 0.09247
Mehhiko peeso MXN 21,93 -0.0082082
Norra kroon NOK 9,48 0.012662
Poola slott PLN 4,30 -0.0232342
Rootsi kroon SEK 10,35 -0.0560197
Rumeenia leu RON 4,67 0.0642825
Singapuri dollar SGD 1,58 -0.120086
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.0227376
Šveitsi frank CHF 1,14 0.1491228
Taani kroon DKK 7,46 0.0134066
Tai baht THB 37,37 0.0128452
Tšehhi kroon CZK 25,88 0.0618668
Türgi liir TRY 6,47 0.0851459
Ukraina grivna UAH 32,09 0.0436448
Ungari forint HUF 323,28 -0.0123716
USA dollar USD 1,15 0.0436605
Uus-Meremaa dollar NZD 1,75 -0.2343527
Valgevene rubla BYN 2,42 0.0289555
Vene rubla RUB 75,30 -0.0566744

Valdkonna töökuulutused