General Motors: parem on minna pankrotti

Autotootja General Motors on raskustes,
kuid isegi pankrot oleks parem kui ühinemine
Chrysleriga,kirjutabCNNMoney.

Ajaloost on teada palju edutuid ühinemisi - Daimler ja Chrysler, BMW ning Rover kuni Studebaker-Packardi ning Nash-Hudsonini välja.

Chrysleri ost toob General Motorsile (GM)kaasa vaid rohkem automudeleid, tehased, töötajaid ning diilereid,mida ta ei vaja. Miks peaks GM suutma juhtida Chryslerit effektiivsemalt, kui ta ei suuda seda teha enda äri ajades. Nagu teistkordne abielu, oleks GMi ja Chrysleri ühinemine lootuse võidukäik kogemuse üle.

CNNi arvates on General Motorsil valed tooted kukkuva turu languses. Et säilitada likviidsust, millega ettevõtet töös hoida, oleks vaja GMil leida juurde 10-15 mld dollarit, kas siis kombineerituna ettevõtte sisestest vahenditest, laenudest või vara müügist. Oma mõnede võlakirjade müügist, mismaksavad vähem kui 50 senti dollari kohta, oleks uus võlg välistatud.

Kuidas oleks valitsuse abiga? Mis on hea General Motorsi jaoks, on hea riigile ja keskpank on lubanud rohkem kui 1 triljon dollarit, et pangad saaksid edasi eksisteerida. Kas nad ei võiks leida veel umbes 100 mld dollarit General Motorsi jaoks?

General Motorsil võib olla hea maine demokraatide administratsiooni juures. Kui ei, on tulemas pankrott. Aga see oleks õudne lahendus, kuna see hävitaks klientide kindlustunde. Kes lepiks pankrotti mineva kompanii kolme aastase garantiiga?

Chapter 11annaks General Motorsile aga võimaluse läbi rääkida palkade alandamise osas oma töölistega, leidma lahendusi oma võlausaldajatega ning kiirendada oma diilerivõrgustikku.Sellisel juhul leiaksid Ford ja Chrysler, et oleksid konkurentsivõimetud General Motorsi ees ningliituksid samuti kiirelt Chapter 11 "peatükiga."

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 -0.010701
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,22 0.190345
Hiina jüaan CNY 7,75 0.15898
Hongkongi dollar HKD 9,68 -0.019629
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.129373
Iisraeli seekel ILS 4,33 -0.161409
India ruupia INR 80,69 0.27849
Indoneesia ruupia IDR 16990,00 0.188701
Islandi kroon ISK 121,77 0.141447
Jaapani jeen JPY 132,26 -0.075554
Kanada dollar CAD 1,56 -0.010287
LAV rand ZAR 14,88 -0.110738
Lõuna-Korea vonn KRW 1323,40 0.227203
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.236159
Mehhiko peeso MXN 22,29 0.191446
Norra kroon NOK 9,60 0.174817
Poola slott PLN 4,16 -0.11516
Rootsi kroon SEK 10,42 -0.284244
Rubla RUB 76,76 0.22326
Rumeenia leu RON 4,66 0.002145
Singapuri dollar SGD 1,62 0.012361
Suurbritannia nael GBP 0,87 -0.046191
Šveitsi frank CHF 1,19 0.098614
Taani kroon DKK 7,45 -0.003894
Tai baht THB 38,51 0.260348
Tšehhi kroon CZK 25,29 -0.035568
Türgi liir TRY 5,06 0.203875
Ukraina grivna UAH 32,31 -0.250366
Ungari forint HUF 310,51 -0.041849
USA dollar USD 1,23 -0.014597
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.051279
Valgevene rubla BRL 4,22 -0.026041
Valgevene rubla BYN 24224,00 0.231711

Valdkonna töökuulutused

Post11 otsib LAOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

23. aprill 2018

Ball Transport otsib VEOKORRALDAJAT

M-Partner HR OÜ

19. mai 2018

Greencarrier otsib LENNUTRANSPORDITEENUSTE JUHTI

M-Partner HR OÜ

29. aprill 2018