Rehvimeister: rehviliit manipuleerib kogumisvõrgustiku puudumisega

Rehvimeister AS tegevjuht Toomas Madisson
rääkis probleemidest rehviliiduga, et liit manipuleerib sellega, et
ettevõttelpuudub rehvide kogumisvõrgustik -kuigi Rehvimeister kogub
rohkem rehve kui maale toob.

“Ettevõte oli selle aasta 1. jaanuarini rehviliidu liige, kuna aga eelmisel aastal hakkas ringlema jutt, et liit ei toimi selle nimel, et ausus ja keskkond puhtaks saaks, vaid selle taga onärihuvid,” rääkis Madisson.

Rehviliit on Madissoni sõnul teatud liidu liikmete isiklik äri. “Liit üritab asju ajada nii, et kõike peab nende kaudu ajama. Kõikidele mitte liikmetele olevat liit lubanud keskkonnainspektsiooni kaela saata,” lisas ta.

Madisson märkis, etliidust välja astunud rehviliidu liikmed on andnud vihjeid, et rehviliidu liige saab ka olla siis, kui rehve ei kogutarehviliidu kaudu.

“Me kogume kaks korda rohkem rehve kui toome maale,” ütles tegevjuht ja lisas, et liit manipuleerib sellega, et Rehvimeistril puudub rehvide kogumisvõrgustik ning viitab seaduse rikkumisele. Rehviliidu järgi peabmaakonnasolema üks kogumispunkt.

“Ka keskkonnainspektsioon ütleb, et ei tea kuidas Rehvimeister seadust rikub, kui kogutakse rohkem rehve kui maaletuuakse,” rääkis ta.

“Meil on igas maakonnas koostööpartner ning kui vaja viime rehvid ka kliendi koduõuelt ära - kogu vabariigis,” ütles ta ning lisas, et kliendi arvetele lisatakse kalähima kogumispunkti kontaktid. "Seaduse järgi peab50 km raadiuses olema kogumispunkt," ütles Madisson ja märkis, et sellega üritab rehviliitkaikaid kodaraisse loopida.

“Oleme teiste maaletoojate rehve kokku kogunud ja ära viinud ning võiksime esitada rehviliidule arve,” ütles Madisson. “Nii kaua kui prügiettevõtted utiliseerivad rehve, pole liitu vaja,” märkis ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,54 -0.0907323
Brasiilia reaal BRL 4,25 -0.0094031
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 61,27 -0.0097922
Hiina jüaan CNY 7,44 0
Hongkongi dollar HKD 9,14 0
Horvaatia kuna HRK 7,38 -0.1624234
Iisraeli seekel ILS 4,15 0
India ruupia INR 78,91 0.0139428
Indoneesia ruupia IDR 16443,98 0
Islandi kroon ISK 123,61 -0.024264
Jaapani jeen JPY 127,43 0
Kanada dollar CAD 1,51 -0.0066181
LAV rand ZAR 14,54 -0.0281917
Lõuna-Korea vonn KRW 1254,71 -0.0342591
Malaysia ringgit MYR 4,64 0
Mehhiko peeso MXN 22,76 -0.0013182
Norra kroon NOK 9,52 -0.0126084
Poola slott PLN 4,31 -0.0139101
Rootsi kroon SEK 10,21 0
Rumeenia leu RON 4,62 0
Singapuri dollar SGD 1,56 -0.0127984
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,15 0
Taani kroon DKK 7,45 0
Tai baht THB 37,19 0
Tšehhi kroon CZK 25,71 -0.0194424
Türgi liir TRY 5,48 -0.001824
Ukraina grivna UAH 30,45 0
Ungari forint HUF 319,14 0
USA dollar USD 1,17 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0
Valgevene rubla BYN 2,34 0
Vene rubla RUB 72,46 0

Valdkonna töökuulutused