TEST: soliidselt krapsaks Saab

Eelmise nädala lõpus vuras Eestisse kaheksa
Saab 9-3 neliveolist mudelit, millest ühega õnnestus pisike tiir teha.

Mulle usaldatud tumehall Saab 9-3 SportSedan Aero XWD erines väliselt tavalisest 9-3 Sport Sedanist ainult pisikese XWD-kirja poolest Aero sildi all.

Esimene mulje autosse istudes oli, et Saab nagu Saab ikka. Istmed on kergelt kõvad, süütevõti on kuskile istmete vahele pandud, ei midagi erilist.

Uus Haldexi XWD (inglise keeles hääldatuna: cross-wheel drive) nelikveosüsteem kannab tavalisel sõidul üle 90% jõust esiratastele, kuid suudab kiirendamisel või teeolude muutumisel hetkega kanda kogu jõu ja ka väändemomendi tagateljele. Samuti kannab süsteem kohalt startides enamiku jõust juba ennetavalt tagaratastele ja laseb 2,8-liitrisel V6 turbomootoril, mida võrreldakse 280 hobusega, näidata end parimas valguses.

Linnast välja jõudes hakkas avalduma auto tõeline pale, maanteel astus auto täitsa krapsakalt, aga samas soliidselt.Auto tundus see suurema ja soliidsemana, kui see on, eriti seest. Xwd nelikveosüsteemhoidis auto stabiilsena ja mootor vedas seda jõudsalt edasi. Isegi käiku alla vahetamata ja kergelt gaasipedaalile vajutades lähenesid ees olevad autod kiiremini, kui ootasin. Kuigi vedrustus on suhteliselt pehme, istub auto teel kui valatud.

Suve hakul tavapärasesse teeremondiummikusse takerdudes ilmutasid ennast ka auto teised mugavused. Esmalt kõvana tundunud iste toetas täpselt õigesti selga ja oli ootamatult mugav. Autos on kõrvu paitav Bose helisüsteem, muusisu on lihtne, aga põhjamaiselt maitsekas. Panipaigad on praktilised ja nupust lahti sõitev joogitopsi hoidja on lihtsalt lahe. Hääljuhitav süsteem saab aru, mis talle öeldakse, ja teeb seda.

Vigiseda võiks pagasiruumi disaini üle. Kuidas väiksemad inimesed pagasiruumi sügavusse kadunud asju vihmase ilmaga kätte saavad ennast seal juures määrimata, mina ei tea.

picturegallery.303a763c-b029-4c54-8d0f-6a478dd32d8c

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 -0.0247448
Brasiilia reaal BRL 4,28 0
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 61,83 0
Hiina jüaan CNY 7,98 0
Hongkongi dollar HKD 9,03 0
Horvaatia kuna HRK 7,41 0
Iisraeli seekel ILS 4,21 0
India ruupia INR 84,47 0
Indoneesia ruupia IDR 17482,49 0
Islandi kroon ISK 134,61 0
Jaapani jeen JPY 129,57 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 16,59 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1302,29 0
Malaysia ringgit MYR 4,78 0
Mehhiko peeso MXN 22,17 0
Norra kroon NOK 9,47 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,35 0
Rumeenia leu RON 4,66 0
Singapuri dollar SGD 1,59 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.0113546
Šveitsi frank CHF 1,15 0
Taani kroon DKK 7,46 0
Tai baht THB 37,51 0
Tšehhi kroon CZK 25,83 0
Türgi liir TRY 6,50 0
Ukraina grivna UAH 32,35 0
Ungari forint HUF 322,91 0
USA dollar USD 1,15 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,75 0
Valgevene rubla BYN 2,43 0
Vene rubla RUB 75,37 0

Valdkonna töökuulutused