Maanteeamet panustab tulevikku ja kergliiklusteedesse

Maanteeameti peadirektori Riho Sõrmuse
sõnul on nad asunud 10 aasta pärast rajatavaid teidprojekteerima.

Samuti arendatakse tema sõnulka kergliiklusteid.

Sõrmus ütles pressikonverentsil, et maanteeamet vaatab tulevikku. „Oleme alustanud selliste projektidega, mille ehitamisega saab alustada alles 10 aasta pärast. Muidu, kui tekib näiteks vajadus hakata arendama ning laiendama Tallinna ringteed, siis satume probleemi ette, et kõik võimalikud teekoridorid on täis ehitatud või täis projekteeritud. Tartus, Pärnus, Tallinnas, Raplas on samad plaanid. Sama meelt on ka maavalitsused, et saaks arendustegevust suunata ja hiljem konflikti vältida,“ sõnas peadirektor.

Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puusti sõnul on nad koos omavalitsustega pühendunud ka kergliiklusteede rajamisele. „Oleme seadnud asulate lähialas saada jalakäijad ja jalgratturid tee peale ära, ehitame kergliiklusteid koos valgustusega,“ kommenteeris ta ameti tegevust.

Puusti sõnul on maanteemeti veebis kaart, kus saab teeehitust jälgida ja ta soovitas seda soojalt kasutada, et ebameldivaid üllatusi vältida.

„Ehitame kergliiklusteid, ehitame ümber liiklusohtlikke kohti, õgvendame kurve. Teeme kokku 1500 kilomeetril teederemonti, suuremaid teeremonte on pisut üle 200 km, need on pikad tööd, mis häirivad liikust. 1000 km teedel tehakse säilitusremonti ehk pindamist. Kui piirang on seal 30 km tunnis, siis palume sõita nii kiiresti, sest muidu ei ole pindamisest mingit kasu ja piirangud ei kesta üle nädala. Teeme seda tööd, et olemasolevaid katteid säilitada, seni kuni saame korraliku remondi teha,“ seletas Puust.

Ka remonditakse 200 km kruusateid ja vähemalt 100 km kruusateid kaetakse kõva kattega. „Hea kui saab rohkem, siin on oluliseks teguriks see,palju jääb üle vana kõvakatte freespuru, mille paneme tolmavatele teedele. 100 km on konservatiivne hinnang,“ lisas Puust.

Veel pani ta juhtidele südamele, et teeremondile paigaldatud fooridest kinni peetaks. „Kahjuks autojuhid ei tee seda ja siis tulevad probleemid,“ lisas ta.

picturegallery.c9796d60-eaf3-4d09-824b-bc0bc96e4a3f

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,51 0.207416
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,91 -0.132797
Hiina jüaan CNY 7,82 -0.304827
Hongkongi dollar HKD 9,21 -0.334209
Horvaatia kuna HRK 7,51 0.006659
Iisraeli seekel ILS 4,12 -0.275788
India ruupia INR 76,80 -0.345827
Indoneesia ruupia IDR 15976,00 -0.336868
Islandi kroon ISK 124,11 -0.371666
Jaapani jeen JPY 133,70 0.217383
Kanada dollar CAD 1,48 -0.097992
LAV rand ZAR 16,04 0.304628
Lõuna-Korea vonn KRW 1338,10 0.089759
Malaysia ringgit MYR 4,99 -0.2038
Mehhiko peeso MXN 22,28 -0.013461
Norra kroon NOK 9,40 -0.039891
Poola slott PLN 4,23 -0.021251
Rootsi kroon SEK 9,63 -0.047338
Rubla RUB 67,74 -0.191539
Rumeenia leu RON 4,60 -0.004349
Singapuri dollar SGD 1,61 -0.111947
Suurbritannia nael GBP 0,90 0.08773
Šveitsi frank CHF 1,16 0.225534
Taani kroon DKK 7,44 -0.001746
Tai baht THB 39,16 -0.229299
Tšehhi kroon CZK 25,71 -0.058315
Türgi liir TRY 4,33 0.099438
Ukraina grivna UAH 31,44 -0.345838
Ungari forint HUF 307,64 -0.045487
USA dollar USD 1,18 -0.365305
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.39486
Valgevene rubla BRL 3,74 -0.34897
Valgevene rubla BYN 23033,00 -0.856577

Valdkonna töökuulutused