Maanteeamet panustab tulevikku ja kergliiklusteedesse

Maanteeameti peadirektori Riho Sõrmuse
sõnul on nad asunud 10 aasta pärast rajatavaid teidprojekteerima.

Samuti arendatakse tema sõnulka kergliiklusteid.

Sõrmus ütles pressikonverentsil, et maanteeamet vaatab tulevikku. „Oleme alustanud selliste projektidega, mille ehitamisega saab alustada alles 10 aasta pärast. Muidu, kui tekib näiteks vajadus hakata arendama ning laiendama Tallinna ringteed, siis satume probleemi ette, et kõik võimalikud teekoridorid on täis ehitatud või täis projekteeritud. Tartus, Pärnus, Tallinnas, Raplas on samad plaanid. Sama meelt on ka maavalitsused, et saaks arendustegevust suunata ja hiljem konflikti vältida,“ sõnas peadirektor.

Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puusti sõnul on nad koos omavalitsustega pühendunud ka kergliiklusteede rajamisele. „Oleme seadnud asulate lähialas saada jalakäijad ja jalgratturid tee peale ära, ehitame kergliiklusteid koos valgustusega,“ kommenteeris ta ameti tegevust.

Puusti sõnul on maanteemeti veebis kaart, kus saab teeehitust jälgida ja ta soovitas seda soojalt kasutada, et ebameldivaid üllatusi vältida.

„Ehitame kergliiklusteid, ehitame ümber liiklusohtlikke kohti, õgvendame kurve. Teeme kokku 1500 kilomeetril teederemonti, suuremaid teeremonte on pisut üle 200 km, need on pikad tööd, mis häirivad liikust. 1000 km teedel tehakse säilitusremonti ehk pindamist. Kui piirang on seal 30 km tunnis, siis palume sõita nii kiiresti, sest muidu ei ole pindamisest mingit kasu ja piirangud ei kesta üle nädala. Teeme seda tööd, et olemasolevaid katteid säilitada, seni kuni saame korraliku remondi teha,“ seletas Puust.

Ka remonditakse 200 km kruusateid ja vähemalt 100 km kruusateid kaetakse kõva kattega. „Hea kui saab rohkem, siin on oluliseks teguriks see,palju jääb üle vana kõvakatte freespuru, mille paneme tolmavatele teedele. 100 km on konservatiivne hinnang,“ lisas Puust.

Veel pani ta juhtidele südamele, et teeremondile paigaldatud fooridest kinni peetaks. „Kahjuks autojuhid ei tee seda ja siis tulevad probleemid,“ lisas ta.

picturegallery.c9796d60-eaf3-4d09-824b-bc0bc96e4a3f

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.4040793
Brasiilia reaal BRL 4,35 0.5334627
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0255663
Filipiinide peeso PHP 62,01 0.1502059
Hiina jüaan CNY 7,48 0.0936605
Hongkongi dollar HKD 9,12 0.098773
Horvaatia kuna HRK 7,38 -0.0189784
Iisraeli seekel ILS 4,23 0.5635477
India ruupia INR 79,05 0.0582242
Indoneesia ruupia IDR 16180,85 0.0947695
Islandi kroon ISK 126,32 1.1045302
Jaapani jeen JPY 128,45 -0.0155678
Kanada dollar CAD 1,53 0.0456859
LAV rand ZAR 15,86 1.7164629
Lõuna-Korea vonn KRW 1280,74 0.073449
Malaysia ringgit MYR 4,64 0.4108641
Mehhiko peeso MXN 23,84 -0.4172409
Norra kroon NOK 9,44 -0.1131712
Poola slott PLN 4,30 0.4411456
Rootsi kroon SEK 10,24 0.4550581
Rumeenia leu RON 4,66 0.0643556
Singapuri dollar SGD 1,57 0.153071
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.3547317
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.1468175
Taani kroon DKK 7,45 0.0201367
Tai baht THB 37,95 0.2483035
Tšehhi kroon CZK 25,77 0.2216864
Türgi liir TRY 5,47 -0.3900412
Ukraina grivna UAH 30,59 0.0379356
Ungari forint HUF 323,42 0.3288249
USA dollar USD 1,16 0.103377
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.281336
Valgevene rubla BYN 2,33 0.4181936
Vene rubla RUB 73,76 0.6362509

Valdkonna töökuulutused