Maanteeamet panustab tulevikku ja kergliiklusteedesse

Maanteeameti peadirektori Riho Sõrmuse
sõnul on nad asunud 10 aasta pärast rajatavaid teidprojekteerima.

Samuti arendatakse tema sõnulka kergliiklusteid.

Sõrmus ütles pressikonverentsil, et maanteeamet vaatab tulevikku. „Oleme alustanud selliste projektidega, mille ehitamisega saab alustada alles 10 aasta pärast. Muidu, kui tekib näiteks vajadus hakata arendama ning laiendama Tallinna ringteed, siis satume probleemi ette, et kõik võimalikud teekoridorid on täis ehitatud või täis projekteeritud. Tartus, Pärnus, Tallinnas, Raplas on samad plaanid. Sama meelt on ka maavalitsused, et saaks arendustegevust suunata ja hiljem konflikti vältida,“ sõnas peadirektor.

Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puusti sõnul on nad koos omavalitsustega pühendunud ka kergliiklusteede rajamisele. „Oleme seadnud asulate lähialas saada jalakäijad ja jalgratturid tee peale ära, ehitame kergliiklusteid koos valgustusega,“ kommenteeris ta ameti tegevust.

Puusti sõnul on maanteemeti veebis kaart, kus saab teeehitust jälgida ja ta soovitas seda soojalt kasutada, et ebameldivaid üllatusi vältida.

„Ehitame kergliiklusteid, ehitame ümber liiklusohtlikke kohti, õgvendame kurve. Teeme kokku 1500 kilomeetril teederemonti, suuremaid teeremonte on pisut üle 200 km, need on pikad tööd, mis häirivad liikust. 1000 km teedel tehakse säilitusremonti ehk pindamist. Kui piirang on seal 30 km tunnis, siis palume sõita nii kiiresti, sest muidu ei ole pindamisest mingit kasu ja piirangud ei kesta üle nädala. Teeme seda tööd, et olemasolevaid katteid säilitada, seni kuni saame korraliku remondi teha,“ seletas Puust.

Ka remonditakse 200 km kruusateid ja vähemalt 100 km kruusateid kaetakse kõva kattega. „Hea kui saab rohkem, siin on oluliseks teguriks see,palju jääb üle vana kõvakatte freespuru, mille paneme tolmavatele teedele. 100 km on konservatiivne hinnang,“ lisas Puust.

Veel pani ta juhtidele südamele, et teeremondile paigaldatud fooridest kinni peetaks. „Kahjuks autojuhid ei tee seda ja siis tulevad probleemid,“ lisas ta.

picturegallery.c9796d60-eaf3-4d09-824b-bc0bc96e4a3f

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,54 -0.005203
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,25 0.025322
Hiina jüaan CNY 7,77 -0.242787
Hongkongi dollar HKD 9,18 0.005447
Horvaatia kuna HRK 7,53 0.005309
Iisraeli seekel ILS 4,13 -0.002419
India ruupia INR 75,32 -0.001858
Indoneesia ruupia IDR 15960,00 -0.006265
Islandi kroon ISK 123,98 0.005646
Jaapani jeen JPY 132,34 0
Kanada dollar CAD 1,51 -0.01785
LAV rand ZAR 15,40 -0.010389
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,00 0.046933
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.006256
Mehhiko peeso MXN 22,47 -0.006676
Norra kroon NOK 9,85 0.76842
Poola slott PLN 4,21 0.021395
Rootsi kroon SEK 10,01 0.728829
Rubla RUB 69,13 0.010126
Rumeenia leu RON 4,62 0.006489
Singapuri dollar SGD 1,58 0.00631
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.580414
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.094431
Taani kroon DKK 7,44 -0.007119
Tai baht THB 38,20 -0.261096
Tšehhi kroon CZK 25,69 0.015574
Türgi liir TRY 4,54 0
Ukraina grivna UAH 32,64 0.006128
Ungari forint HUF 314,15 -0.012731
USA dollar USD 1,17 -0.241976
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.013091
Valgevene rubla BRL 3,87 0.005165
Valgevene rubla BYN 23856,00 0.008384

Valdkonna töökuulutused

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Itella Estonia otsib PAKIVEOTEENUSTE OSAKONNA DIREKTORIT

Itella Estonia OÜ

17. detsember 2017