Maanteeamet panustab tulevikku ja kergliiklusteedesse

Maanteeameti peadirektori Riho Sõrmuse
sõnul on nad asunud 10 aasta pärast rajatavaid teidprojekteerima.

Samuti arendatakse tema sõnulka kergliiklusteid.

Sõrmus ütles pressikonverentsil, et maanteeamet vaatab tulevikku. „Oleme alustanud selliste projektidega, mille ehitamisega saab alustada alles 10 aasta pärast. Muidu, kui tekib näiteks vajadus hakata arendama ning laiendama Tallinna ringteed, siis satume probleemi ette, et kõik võimalikud teekoridorid on täis ehitatud või täis projekteeritud. Tartus, Pärnus, Tallinnas, Raplas on samad plaanid. Sama meelt on ka maavalitsused, et saaks arendustegevust suunata ja hiljem konflikti vältida,“ sõnas peadirektor.

Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puusti sõnul on nad koos omavalitsustega pühendunud ka kergliiklusteede rajamisele. „Oleme seadnud asulate lähialas saada jalakäijad ja jalgratturid tee peale ära, ehitame kergliiklusteid koos valgustusega,“ kommenteeris ta ameti tegevust.

Puusti sõnul on maanteemeti veebis kaart, kus saab teeehitust jälgida ja ta soovitas seda soojalt kasutada, et ebameldivaid üllatusi vältida.

„Ehitame kergliiklusteid, ehitame ümber liiklusohtlikke kohti, õgvendame kurve. Teeme kokku 1500 kilomeetril teederemonti, suuremaid teeremonte on pisut üle 200 km, need on pikad tööd, mis häirivad liikust. 1000 km teedel tehakse säilitusremonti ehk pindamist. Kui piirang on seal 30 km tunnis, siis palume sõita nii kiiresti, sest muidu ei ole pindamisest mingit kasu ja piirangud ei kesta üle nädala. Teeme seda tööd, et olemasolevaid katteid säilitada, seni kuni saame korraliku remondi teha,“ seletas Puust.

Ka remonditakse 200 km kruusateid ja vähemalt 100 km kruusateid kaetakse kõva kattega. „Hea kui saab rohkem, siin on oluliseks teguriks see,palju jääb üle vana kõvakatte freespuru, mille paneme tolmavatele teedele. 100 km on konservatiivne hinnang,“ lisas Puust.

Veel pani ta juhtidele südamele, et teeremondile paigaldatud fooridest kinni peetaks. „Kahjuks autojuhid ei tee seda ja siis tulevad probleemid,“ lisas ta.

picturegallery.c9796d60-eaf3-4d09-824b-bc0bc96e4a3f

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0.4346731
Brasiilia reaal BRL 4,27 0.2086508
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0102281
Filipiinide peeso PHP 60,08 0.2502753
Hiina jüaan CNY 7,73 0.1502669
Hongkongi dollar HKD 8,91 -0.0415017
Horvaatia kuna HRK 7,42 0.0094298
Iisraeli seekel ILS 4,19 -0.1524826
India ruupia INR 81,11 0.273224
Indoneesia ruupia IDR 16139,72 -0.1230847
Islandi kroon ISK 136,82 -0.5813109
Jaapani jeen JPY 124,30 -0.2567806
Kanada dollar CAD 1,51 0.1920148
LAV rand ZAR 15,81 0.6691242
Lõuna-Korea vonn KRW 1284,93 -0.2112375
Malaysia ringgit MYR 4,69 0.4346337
Mehhiko peeso MXN 21,83 0.2746609
Norra kroon NOK 9,76 0.3279497
Poola slott PLN 4,28 0.0210182
Rootsi kroon SEK 10,26 0.1278835
Rumeenia leu RON 4,71 0.1360024
Singapuri dollar SGD 1,55 0.097144
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.1928969
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.1059135
Taani kroon DKK 7,46 -0.0093773
Tai baht THB 36,12 -0.0528537
Tšehhi kroon CZK 25,60 0.1251564
Türgi liir TRY 6,08 0.5869612
Ukraina grivna UAH 31,57 -0.697937
Ungari forint HUF 317,80 0.1796804
USA dollar USD 1,14 -0.0527983
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.2607716
Valgevene rubla BYN 2,45 0.1392244
Vene rubla RUB 75,57 0.2184182

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019