Sillamäe-Kotka laevaliikluse taastamise kohal ripub küsimärk

Kuigi Soome laevafirma Stella Company Group
teatas märtsi alguses, et kavatseb mais alustada reisilaevaliiklust Sillamäe ja
Kotka sadama vahel, ripuvad selle plaani teostamise kohal veel küsimärgid.

Soome laevafirma juht ja üks põhiomanikke Kari Juvas ütles Põhjarannikule, et plaani elluviimine on takerdunud laeva rentimise tõttu.

Stella kavatses Ukraina laevafirmalt UkrFerry rentida Južnaja Palmira nime kandva parvlaeva. Varasema kokkuleppe kohaselt peaks Ukrainast tulema kaasa ka laeva meeskond, teenindav personal on kavas palgata Soomest ja Eestist.

Juvase sõnul on 2006. aastal kapitaalremondi läbi teinud ja uue sisustuse saanud laevale tehtud tehniline kontroll ja ta vastab kõigile Soome lahes kehtivatele meresõidunõuetele. Tehing on jäänud praegu ootama mitmeid bürokraatlikke samme, mis tuleb teha laevaomanikul laeva ja selle meeskonna ületoomise ja tööleasumise tõttu Soome lahes, laeva nime- ja lipuvahetuse ning mitmete muude asjade tõttu. "Pall on praegu laevaomaniku käes. Me saame ainult oodata, et nad need sammud võimalikult kiiresti ära teeksid," ütles Juvas ja arvas, et selgus saabub aprilli algul.

Kui Stellal UkrFerryga laevarentimise tehing ei õnnestu, tuleb Juvase sõnul asuda otsima uut laeva. "Probleem on selles, et meile sobivat tüüpi laevu ei ole kuigi palju saadaval. Teiseks töötab meie kahjuks aeg. Juba praegu peaks algavaks hooajaks käima aktiivne turunduskampaania, aga me ei saa seda alustada enne, kui laevatehing on 100 protsenti kindel," märkis Juvas.

2006. aasta maist Kotka-Sillamäe liinil parvlaevaga Vironia opereerinud Saaremaa laevakompanii tütarfirma OÜ Narva Line sulges eelmise aasta oktoobris ootamatult selle laevaliini ebapiisava täituvuse tõttu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,27 0.0445633
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.010227
Filipiinide peeso PHP 60,01 0.3478203
Hiina jüaan CNY 7,72 0.2232548
Hongkongi dollar HKD 8,92 0.053828
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.0430837
Iisraeli seekel ILS 4,20 0.1931837
India ruupia INR 81,17 0.2705474
Indoneesia ruupia IDR 16179,52 0.4323437
Islandi kroon ISK 137,60 -0.0145328
Jaapani jeen JPY 124,60 -0.1202405
Kanada dollar CAD 1,51 0.1726542
LAV rand ZAR 15,73 0.0038138
Lõuna-Korea vonn KRW 1282,19 0.2431435
Malaysia ringgit MYR 4,67 0.0428018
Mehhiko peeso MXN 21,73 0.1659812
Norra kroon NOK 9,73 0.0215929
Poola slott PLN 4,29 -0.1072061
Rootsi kroon SEK 10,26 0.0175413
Rumeenia leu RON 4,70 -0.1020473
Singapuri dollar SGD 1,55 0.1424963
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.1700102
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,46 0.0053596
Tai baht THB 36,12 0.1069691
Tšehhi kroon CZK 25,56 -0.0820922
Türgi liir TRY 6,06 0.1040222
Ukraina grivna UAH 31,78 0.0437635
Ungari forint HUF 317,64 -0.0786436
USA dollar USD 1,14 0.1144265
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.3144468
Valgevene rubla BYN 2,44 0.0041005
Vene rubla RUB 75,41 0.2423329

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019