3. aprill 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hyundai tegi USAs konkurentidele ära

Hyundai oli ainus Aasia autotootja, kes suutis märtsikuus USAs autode müüki kasvatada, kirjutab Financial Times.

Lõuna-Korea autotootja kasvatas maailma suurimal turul müüki 1,9 protsendi võrra 42 796 sõidukini, kasvatades turuosa varasemalt 2,7 protsendilt 3,2 protsendini. Edu tuli tänu tugevatele allahindlustele ning ülinõrgale dollari kursile.

Kõik kolm Jaapani autotootjat, Toyota, Nissan ning Honda, teatasid müügimahtude kahanemisest USAs. Kokku kahanes autode müük Ühendriikides 12 protsenti. General Motorsi müük kukkus märtsis 18,7 protsenti, Toyota müük 10,3 protsenti ning Fordi müük 14,3 protsenti võrreldes 2006. aasta märtsiga.

Lisaks Hyundaile suutis turuosa suurendada vaid Volkswagen.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077