Arno Sillat: F1 ringrada Eestisse ei tule

Vormel1 ringrada Eestisse riigi
väiksuse tõttu ei tule, kinnitab uusi võidusõiduradasid plaaniva autospordi
liidu ettevõtjast juht Arno Sillat.

Täna on autospordi liidul töös neli rajaprojekti. Milline neist käiku läheb, pole teada. "Kui liiga vara laulda ja veel ka vales noodivõtmes, võime projektid kihva keerata,"ütlesSillat usutluses Äripäeva vahel homme ilmuvale ajakirjale Tehnotrend.

Üle vormel 3 taseme ei tasutema ütlusel Eestisse rada ehitada: meie reklaamiturg on pea olematu, samas kehtivad siin kõik euroliidu piirangud näiteks alkoholi ja tubaka reklaamimisel.

Sillati nägemuse kohaselt võiks Eestis pakkuda autohuvilistele võidusõiduteenust ehk rada, rentida neile tehnikat, suunata turistid loodavasse võidusõidumuuseumi jne. "Euroopast tahetakse tulla meile sõitma, kuna siin on vähem kitsendusi. Ja võidusõitjad on inimesed, kel on raha. Nad annavad tööd hotellidele, mehaanikutele, tühjendavad baare," põhjendas Sillat.

Eelmisel kümnendil plaaniti võidusõiduradaViimsisse, entsee langesautospordi liidu juhiütlusel kinnisvaraturu hinnatõusu ohvriks. Alguses üritas Viimsi vald seda maad võileivahinna eest müüa, ent tulutult. Siis hakati sinna ringrada rajama, kuid ettevalmistustööde käigus leidis vald, et krundi väärtus on tõusnud ning see pandi uuesti müüki, selgitas Sillat.

1980ndate aastate teise poole Muuga ringraja projekt läks tema sõnul poliitilise enesemääramise ja sõnavabaduse nahka. "Moskvast tuli korraldus ja raha, ent Eestis hakati kisama ning teatud jõud said poliitilist kapitali. Oli see hea või halb – raske hinnata," sõnas Sillat.

Viimased viis aastat autospordiliitu juhtinud Arno Sillat töötas varem Silberautos, olles ka firma vähemusosanik. Täna on tal osalus Subaruid müüvas Mariine Autos.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,54 -0.005203
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,25 0.025322
Hiina jüaan CNY 7,77 -0.242787
Hongkongi dollar HKD 9,18 0.005447
Horvaatia kuna HRK 7,53 0.005309
Iisraeli seekel ILS 4,13 -0.002419
India ruupia INR 75,32 -0.001858
Indoneesia ruupia IDR 15960,00 -0.006265
Islandi kroon ISK 123,98 0.005646
Jaapani jeen JPY 132,34 0
Kanada dollar CAD 1,51 -0.01785
LAV rand ZAR 15,40 -0.010389
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,00 0.046933
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.006256
Mehhiko peeso MXN 22,47 -0.006676
Norra kroon NOK 9,85 0.76842
Poola slott PLN 4,21 0.021395
Rootsi kroon SEK 10,01 0.728829
Rubla RUB 69,13 0.010126
Rumeenia leu RON 4,62 0.006489
Singapuri dollar SGD 1,58 0.00631
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.580414
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.094431
Taani kroon DKK 7,44 -0.007119
Tai baht THB 38,20 -0.261096
Tšehhi kroon CZK 25,69 0.015574
Türgi liir TRY 4,54 0
Ukraina grivna UAH 32,64 0.006128
Ungari forint HUF 314,15 -0.012731
USA dollar USD 1,17 -0.241976
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.013091
Valgevene rubla BRL 3,87 0.005165
Valgevene rubla BYN 23856,00 0.008384

Valdkonna töökuulutused

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Itella Estonia otsib PAKIVEOTEENUSTE OSAKONNA DIREKTORIT

Itella Estonia OÜ

17. detsember 2017