5. märts 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pisut liiga tavaline Cadillac CTS

Kui öeldakse Cadillac, tuleb silme ette luksuslik ja iseloomuga Ameerika auto, millega Elvis sõidaks. Esmakordselt valge lina all uue CTSi kontuuri nähes oli esimene mõte, et mis seebikarp see nüüd on.

Kui kate eemaldati, oli olukord loodetust parem: kroomitud detailid, ilmekad tuled ja pisikesed disainielemendid, mis annavad palju juurde, kuigi auto kuju on oma olemuselt karp.

Sisse istudes oli esmamulje hea, ameeriklased on üle saanud omaprobleemidest ja isegi Briti autosaate juht

Jeremy Clarkson, kes tavaliselt teatab, et kõigi USA autode sisu on puhas rämps, üllatuks. Puidust detailid ja nahkmõjusid tõesti soliidselt, ka istmed olid mõnusad ja pehmed. Üks, mis kindlasti palju juurde annab, on klaaskatus. Pimedapoolses Eesti kliimas on iga valgusekübe tujutõstev.

Viriseda võiks tagaistujate koha pealt, sest kui juhiistmel on normaalse suurusega härrasmees, siis ulatuvad ka keskmisest väiksema inimese põlved vastu juhi seljatuge ja pikemat reisi muidu mugaval tagaistmel meeleldi ette ei võtta ei soovita.

Spidomeetril on numbrid 0, 30, 60, 90 jne km/h, alguses häiriv. Pardakompuuter on lihtne ja loogiline kasutada. Samas kahjuks eestlaste inglise keele aktsenti ei taba see hääletuvastus vist kunagi. Vähemalt mul ei õnnestunud isegi käsklust „Help“ sisestada. Muidu on navigatsioonisüsteemi mugav kasutada, puuteekraanil navigeerida on lihtne ja sellega peaks hakkama saama.

Sõidust - mugav ja mõnus ameerika auto. 3,6-liitrine V6 mootor viib sõidukit jõudsalt edasi, aga kui tuvastasin, et keskmine kütusekulu testsõidul oli 23 liitrit sajale, siis tekkis küsimus -milleks? Kiirendus on nagu keskmisel peresedaanil, mitte midagi erilist. Sportautoks ka sõidukit pidada ei saa, sest vedrustus on USA autodele omaselt liiga pehme. Lihtsalt sõiduautona pidades on CTSi kütusekulu Eestis keskmise inimese jaoks kindlasti üle mõistuse palju.

Tõeline Cadillaci fänn kütusekulu ei vaata. CTS on piisavalt Cadillac, et piisavalt silma paista, samas ei ole sõiduk nii eriline, et kõik vaataksid.See juhtuks kindlasti siis, kui näiteksvana Eldoradoga mööda tänavat vurada. Auto eristub ka märgatavalt Saksa autode massist, mis meie tänavad katnud on.

Cadillac CTS•mootor 3,6 V6 bensiin •pikkus 4860 mm 716 900 kr

•võimsus 311 hj•pöördemoment 374 Nm•käigukast automaat, 6 käiku•kiirendus 0-100 km/h 6,7 s•tippkiirus 241 km/hMõõdud

•laius 1842 mm•kõrgus 1464 mmHind alates ca

Allikas: Viking Motors

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077