Pisut liiga tavaline Cadillac CTS

Kui öeldakse Cadillac, tuleb silme ette
luksuslik ja iseloomuga Ameerika auto, millega Elvis sõidaks. Esmakordselt valge
lina all uue CTSi kontuuri nähes oli esimene mõte, et mis seebikarp see nüüd on.

Kui kate eemaldati, oli olukord loodetust parem: kroomitud detailid, ilmekad tuled ja pisikesed disainielemendid, mis annavad palju juurde, kuigi auto kuju on oma olemuselt karp.

Sisse istudes oli esmamulje hea, ameeriklased on üle saanud omaprobleemidest ja isegi Briti autosaate juht
Jeremy Clarkson, kes tavaliselt teatab, et kõigi USA autode sisu on puhas rämps, üllatuks. Puidust detailid ja nahkmõjusid tõesti soliidselt, ka istmed olid mõnusad ja pehmed. Üks, mis kindlasti palju juurde annab, on klaaskatus. Pimedapoolses Eesti kliimas on iga valgusekübe tujutõstev.

Viriseda võiks tagaistujate koha pealt, sest kui juhiistmel on normaalse suurusega härrasmees, siis ulatuvad ka keskmisest väiksema inimese põlved vastu juhi seljatuge ja pikemat reisi muidu mugaval tagaistmel meeleldi ette ei võtta ei soovita.

Spidomeetril on numbrid 0, 30, 60, 90 jne km/h, alguses häiriv. Pardakompuuter on lihtne ja loogiline kasutada. Samas kahjuks eestlaste inglise keele aktsenti ei taba see hääletuvastus vist kunagi. Vähemalt mul ei õnnestunud isegi käsklust „Help“ sisestada. Muidu on navigatsioonisüsteemi mugav kasutada, puuteekraanil navigeerida on lihtne ja sellega peaks hakkama saama.

Sõidust - mugav ja mõnus ameerika auto. 3,6-liitrine V6 mootor viib sõidukit jõudsalt edasi, aga kui tuvastasin, et keskmine kütusekulu testsõidul oli 23 liitrit sajale, siis tekkis küsimus -milleks? Kiirendus on nagu keskmisel peresedaanil, mitte midagi erilist. Sportautoks ka sõidukit pidada ei saa, sest vedrustus on USA autodele omaselt liiga pehme. Lihtsalt sõiduautona pidades on CTSi kütusekulu Eestis keskmise inimese jaoks kindlasti üle mõistuse palju.

Tõeline Cadillaci fänn kütusekulu ei vaata. CTS on piisavalt Cadillac, et piisavalt silma paista, samas ei ole sõiduk nii eriline, et kõik vaataksid.See juhtuks kindlasti siis, kui näiteksvana Eldoradoga mööda tänavat vurada. Auto eristub ka märgatavalt Saksa autode massist, mis meie tänavad katnud on.

Cadillac CTS
•mootor 3,6 V6 bensiin
•võimsus 311 hj
•pöördemoment 374 Nm
•käigukast automaat, 6 käiku
•kiirendus 0-100 km/h 6,7 s
•tippkiirus 241 km/h
Mõõdud
•pikkus 4860 mm
•laius 1842 mm
•kõrgus 1464 mm
Hind alates ca 716 900 kr
Allikas: Viking Motors

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,50 -0.175703
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,37 -0.095977
Hiina jüaan CNY 7,78 0.147942
Hongkongi dollar HKD 9,18 -0.35506
Horvaatia kuna HRK 7,51 0.031976
Iisraeli seekel ILS 4,13 0.167361
India ruupia INR 76,45 0.140155
Indoneesia ruupia IDR 15878,00 -0.182309
Islandi kroon ISK 124,12 -0.21706
Jaapani jeen JPY 131,98 -0.287106
Kanada dollar CAD 1,48 -0.043334
LAV rand ZAR 15,75 0.326682
Lõuna-Korea vonn KRW 1327,80 -0.150398
Malaysia ringgit MYR 4,96 -0.225075
Mehhiko peeso MXN 22,33 -0.542129
Norra kroon NOK 9,35 0.399552
Poola slott PLN 4,23 -0.014167
Rootsi kroon SEK 9,60 0.372235
Rubla RUB 67,57 0.094806
Rumeenia leu RON 4,58 0.019636
Singapuri dollar SGD 1,59 0.012543
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.175263
Šveitsi frank CHF 1,15 0.118202
Taani kroon DKK 7,44 -0.003626
Tai baht THB 38,93 -0.179487
Tšehhi kroon CZK 25,78 -0.054286
Türgi liir TRY 4,32 0.506623
Ukraina grivna UAH 31,20 -0.667369
Ungari forint HUF 308,12 0.12348
USA dollar USD 1,18 -0.373849
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 -0.305756
Valgevene rubla BRL 3,73 -0.261962
Valgevene rubla BYN 23035,00 -0.873569

Valdkonna töökuulutused