Pisut liiga tavaline Cadillac CTS

Kui öeldakse Cadillac, tuleb silme ette
luksuslik ja iseloomuga Ameerika auto, millega Elvis sõidaks. Esmakordselt valge
lina all uue CTSi kontuuri nähes oli esimene mõte, et mis seebikarp see nüüd on.

Kui kate eemaldati, oli olukord loodetust parem: kroomitud detailid, ilmekad tuled ja pisikesed disainielemendid, mis annavad palju juurde, kuigi auto kuju on oma olemuselt karp.

Sisse istudes oli esmamulje hea, ameeriklased on üle saanud omaprobleemidest ja isegi Briti autosaate juht
Jeremy Clarkson, kes tavaliselt teatab, et kõigi USA autode sisu on puhas rämps, üllatuks. Puidust detailid ja nahkmõjusid tõesti soliidselt, ka istmed olid mõnusad ja pehmed. Üks, mis kindlasti palju juurde annab, on klaaskatus. Pimedapoolses Eesti kliimas on iga valgusekübe tujutõstev.

Viriseda võiks tagaistujate koha pealt, sest kui juhiistmel on normaalse suurusega härrasmees, siis ulatuvad ka keskmisest väiksema inimese põlved vastu juhi seljatuge ja pikemat reisi muidu mugaval tagaistmel meeleldi ette ei võtta ei soovita.

Spidomeetril on numbrid 0, 30, 60, 90 jne km/h, alguses häiriv. Pardakompuuter on lihtne ja loogiline kasutada. Samas kahjuks eestlaste inglise keele aktsenti ei taba see hääletuvastus vist kunagi. Vähemalt mul ei õnnestunud isegi käsklust „Help“ sisestada. Muidu on navigatsioonisüsteemi mugav kasutada, puuteekraanil navigeerida on lihtne ja sellega peaks hakkama saama.

Sõidust - mugav ja mõnus ameerika auto. 3,6-liitrine V6 mootor viib sõidukit jõudsalt edasi, aga kui tuvastasin, et keskmine kütusekulu testsõidul oli 23 liitrit sajale, siis tekkis küsimus -milleks? Kiirendus on nagu keskmisel peresedaanil, mitte midagi erilist. Sportautoks ka sõidukit pidada ei saa, sest vedrustus on USA autodele omaselt liiga pehme. Lihtsalt sõiduautona pidades on CTSi kütusekulu Eestis keskmise inimese jaoks kindlasti üle mõistuse palju.

Tõeline Cadillaci fänn kütusekulu ei vaata. CTS on piisavalt Cadillac, et piisavalt silma paista, samas ei ole sõiduk nii eriline, et kõik vaataksid.See juhtuks kindlasti siis, kui näiteksvana Eldoradoga mööda tänavat vurada. Auto eristub ka märgatavalt Saksa autode massist, mis meie tänavad katnud on.

Cadillac CTS
•mootor 3,6 V6 bensiin
•võimsus 311 hj
•pöördemoment 374 Nm
•käigukast automaat, 6 käiku
•kiirendus 0-100 km/h 6,7 s
•tippkiirus 241 km/h
Mõõdud
•pikkus 4860 mm
•laius 1842 mm
•kõrgus 1464 mm
Hind alates ca 716 900 kr
Allikas: Viking Motors

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 -0.035175
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,35 0.19922
Hiina jüaan CNY 7,79 0.041081
Hongkongi dollar HKD 9,19 0.011973
Horvaatia kuna HRK 7,54 0.002652
Iisraeli seekel ILS 4,16 0.016848
India ruupia INR 75,76 -0.007655
Indoneesia ruupia IDR 15952,00 0.012539
Islandi kroon ISK 122,92 0
Jaapani jeen JPY 133,55 -0.074825
Kanada dollar CAD 1,51 -0.064099
LAV rand ZAR 16,04 0.144865
Lõuna-Korea vonn KRW 1282,30 0.156213
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.050014
Mehhiko peeso MXN 22,45 0.074888
Norra kroon NOK 9,86 -0.02635
Poola slott PLN 4,20 -0.02143
Rootsi kroon SEK 10,02 0.099403
Rubla RUB 69,33 0.002884
Rumeenia leu RON 4,63 0.006476
Singapuri dollar SGD 1,59 -0.025147
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.02946
Šveitsi frank CHF 1,17 -0.017134
Taani kroon DKK 7,44 -0.000671
Tai baht THB 38,37 -0.078125
Tšehhi kroon CZK 25,60 -0.019528
Türgi liir TRY 4,52 0.004427
Ukraina grivna UAH 32,03 0
Ungari forint HUF 314,62 -0.028597
USA dollar USD 1,18 -0.000849
Uus-Meremaa dollar NZD 1,70 -0.181404
Valgevene rubla BRL 3,89 0.020569
Valgevene rubla BYN 23890,00 0

Valdkonna töökuulutused

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Itella Estonia otsib PAKIVEOTEENUSTE OSAKONNA DIREKTORIT

Itella Estonia OÜ

17. detsember 2017