Chevrolet Aveolt tahaks rohkem emotsioone

Pärast seda, kui Daewoost sai Chevrolet,
olid mitmed samanimeliste Ameerika päritolu autode omanikud valmis enesetappu
sooritama, sest see, mille eest Chevy muidu seisis - võimsus, üüratu suurus ja
V8 mootorid, oli just tapetud saanud.

Tegelikkus on aga see, et nime muutusega tõmbas General Motors margile päris tugeva hoo sisse. Kuskile ei kadunud ka suured Ameerika autod ja kõik on justkui rahul, kui kamp fänne välja arvata.

Aveo on kindlasti üks neid autosid, mis surub fännidel käed rusikasse. Tegu on väikemootoriga väikeautoga, mis on vastu kõigele sellele, mille eest peaks mark justkui seisma.

Samas on Euroopas selliseid autosid vaja ja margi nimi on piisavalt hea, et sundida seda ostma. Kui auto esiotsa enne testi piltidelt nägin, tundsin väikest meest enda sees vau ütlemas. Ameerikalik macho-nina sundis lihtsalt seda lausuma.

Suur ülevalt alla iluvõre sobis kui rusikas silmaauku. Reaalsus oli aga natuke teistsugune. Registreerimisnumber kinnitub alumise võre peale, mis rikub kogu üldmulje.

Pealegi on auto reaalses elus märksa väiksem, kui piltidelt tundus. Siiski pole välimus üldse paha, kui midagi ette heita, siis sedasama alumise võre peitmist numbrimärgiga ja ehk liialt suurt igavust.

Sisu, nagu kolleeg ütles, pole üldse paha. Vähemalt välimuselt ei saa küll palju etteheiteid teha. Materjalid on ehk liialt odavad, kuid üritavad teatud kujundusega kergemalt kallimat muljet jätta kui nad tegelikult on. Iseenesest on see ka õnnestunud ja kohe käsi materjali kompama ei hakka.

Ruumi on enam-vähem, kuid pikk sõit näitas, et mul kippus põlv kogu aeg vastu armatuurlauda, mis pika sõidu järel muutus päris tüütuks ja väsitavaks.

Tagaistmel saavad täiesti inimesemõõtu olendid end normaalselt tunda. Kuid jällegi ei soovita seda mingil pikemal reisil proovida. Pagasiruum pole muidugi ka piisavalt suur, et suure seltskonnaga reisi ette võtta.

Hädavajaliku saab pandud ja istmeid maha kallutades ka televiisori veetud, kuid ei midagi erilist.

Sõita on nagu autoga ikka - rattad keeravad ja mootor müriseb. Kurb on aga see, et see ongi peaaegu kõik. Täiesti emotsioonitult, tõsi küll ökonoomselt, punktist A punkti B. Natuke oleks ikka tahtnud, et rool jutustaks, mis teel toimub.

Paraku ta seda ei tee. Testsõiduks oli valitud peaaegu ideaalne mägitee, millel sõitmisest peaks rõõmu tundma ükstapuha millega, paraku mitte Aveoga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,54 0.079867
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 62,14 0.576182
Hiina jüaan CNY 7,91 0.145645
Hongkongi dollar HKD 9,60 0.050018
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.133209
Iisraeli seekel ILS 4,21 0.973247
India ruupia INR 78,59 0.846087
Indoneesia ruupia IDR 16376,00 0.085564
Islandi kroon ISK 125,70 0.059703
Jaapani jeen JPY 135,33 -0.191761
Kanada dollar CAD 1,52 0.014434
LAV rand ZAR 15,04 -0.367656
Lõuna-Korea vonn KRW 1306,70 0.276264
Malaysia ringgit MYR 4,86 0.059754
Mehhiko peeso MXN 23,06 -0.299627
Norra kroon NOK 9,66 -0.127017
Poola slott PLN 4,17 0.026375
Rootsi kroon SEK 9,86 0.298751
Rubla RUB 69,33 0.29076
Rumeenia leu RON 4,66 0.387922
Singapuri dollar SGD 1,62 -0.055511
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.041606
Šveitsi frank CHF 1,18 -0.375952
Taani kroon DKK 7,45 -0.017049
Tai baht THB 39,21 0.153256
Tšehhi kroon CZK 25,43 -0.411232
Türgi liir TRY 4,66 -0.139362
Ukraina grivna UAH 35,24 0.198156
Ungari forint HUF 308,80 0.006477
USA dollar USD 1,23 0.069311
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.359418
Valgevene rubla BRL 3,96 0.321836
Valgevene rubla BYN 24854,00 0.05636

Valdkonna töökuulutused