Chevrolet Aveolt tahaks rohkem emotsioone

Pärast seda, kui Daewoost sai Chevrolet,
olid mitmed samanimeliste Ameerika päritolu autode omanikud valmis enesetappu
sooritama, sest see, mille eest Chevy muidu seisis - võimsus, üüratu suurus ja
V8 mootorid, oli just tapetud saanud.

Tegelikkus on aga see, et nime muutusega tõmbas General Motors margile päris tugeva hoo sisse. Kuskile ei kadunud ka suured Ameerika autod ja kõik on justkui rahul, kui kamp fänne välja arvata.

Aveo on kindlasti üks neid autosid, mis surub fännidel käed rusikasse. Tegu on väikemootoriga väikeautoga, mis on vastu kõigele sellele, mille eest peaks mark justkui seisma.

Samas on Euroopas selliseid autosid vaja ja margi nimi on piisavalt hea, et sundida seda ostma. Kui auto esiotsa enne testi piltidelt nägin, tundsin väikest meest enda sees vau ütlemas. Ameerikalik macho-nina sundis lihtsalt seda lausuma.

Suur ülevalt alla iluvõre sobis kui rusikas silmaauku. Reaalsus oli aga natuke teistsugune. Registreerimisnumber kinnitub alumise võre peale, mis rikub kogu üldmulje.

Pealegi on auto reaalses elus märksa väiksem, kui piltidelt tundus. Siiski pole välimus üldse paha, kui midagi ette heita, siis sedasama alumise võre peitmist numbrimärgiga ja ehk liialt suurt igavust.

Sisu, nagu kolleeg ütles, pole üldse paha. Vähemalt välimuselt ei saa küll palju etteheiteid teha. Materjalid on ehk liialt odavad, kuid üritavad teatud kujundusega kergemalt kallimat muljet jätta kui nad tegelikult on. Iseenesest on see ka õnnestunud ja kohe käsi materjali kompama ei hakka.

Ruumi on enam-vähem, kuid pikk sõit näitas, et mul kippus põlv kogu aeg vastu armatuurlauda, mis pika sõidu järel muutus päris tüütuks ja väsitavaks.

Tagaistmel saavad täiesti inimesemõõtu olendid end normaalselt tunda. Kuid jällegi ei soovita seda mingil pikemal reisil proovida. Pagasiruum pole muidugi ka piisavalt suur, et suure seltskonnaga reisi ette võtta.

Hädavajaliku saab pandud ja istmeid maha kallutades ka televiisori veetud, kuid ei midagi erilist.

Sõita on nagu autoga ikka - rattad keeravad ja mootor müriseb. Kurb on aga see, et see ongi peaaegu kõik. Täiesti emotsioonitult, tõsi küll ökonoomselt, punktist A punkti B. Natuke oleks ikka tahtnud, et rool jutustaks, mis teel toimub.

Paraku ta seda ei tee. Testsõiduks oli valitud peaaegu ideaalne mägitee, millel sõitmisest peaks rõõmu tundma ükstapuha millega, paraku mitte Aveoga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 -0.0509911
Brasiilia reaal BRL 4,34 0.029947
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0204604
Filipiinide peeso PHP 61,76 0.0599472
Hiina jüaan CNY 7,51 0
Hongkongi dollar HKD 9,10 0.0021989
Horvaatia kuna HRK 7,38 0.0176106
Iisraeli seekel ILS 4,21 0.0285361
India ruupia INR 79,15 0
Indoneesia ruupia IDR 16136,29 0
Islandi kroon ISK 124,63 0.0160501
Jaapani jeen JPY 127,56 0.0392126
Kanada dollar CAD 1,54 -0.0454811
LAV rand ZAR 15,91 -0.0822647
Lõuna-Korea vonn KRW 1287,82 0.0403946
Malaysia ringgit MYR 4,63 -0.0991914
Mehhiko peeso MXN 23,78 -0.0197628
Norra kroon NOK 9,48 0.01793
Poola slott PLN 4,31 -0.044058
Rootsi kroon SEK 10,30 -0.04172
Rumeenia leu RON 4,67 0.0257174
Singapuri dollar SGD 1,57 -0.076331
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.0568764
Šveitsi frank CHF 1,15 -0.0086828
Taani kroon DKK 7,45 0.0214707
Tai baht THB 37,92 -0.0305847
Tšehhi kroon CZK 25,84 0.0038709
Türgi liir TRY 5,50 0.0819583
Ukraina grivna UAH 30,62 0
Ungari forint HUF 322,24 0.0062069
USA dollar USD 1,16 -0.0172563
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 -0.0595699
Valgevene rubla BYN 2,32 -0.0215313
Vene rubla RUB 73,94 -0.0223098

Valdkonna töökuulutused