Chevrolet Aveolt tahaks rohkem emotsioone

Pärast seda, kui Daewoost sai Chevrolet,
olid mitmed samanimeliste Ameerika päritolu autode omanikud valmis enesetappu
sooritama, sest see, mille eest Chevy muidu seisis - võimsus, üüratu suurus ja
V8 mootorid, oli just tapetud saanud.

Tegelikkus on aga see, et nime muutusega tõmbas General Motors margile päris tugeva hoo sisse. Kuskile ei kadunud ka suured Ameerika autod ja kõik on justkui rahul, kui kamp fänne välja arvata.

Aveo on kindlasti üks neid autosid, mis surub fännidel käed rusikasse. Tegu on väikemootoriga väikeautoga, mis on vastu kõigele sellele, mille eest peaks mark justkui seisma.

Samas on Euroopas selliseid autosid vaja ja margi nimi on piisavalt hea, et sundida seda ostma. Kui auto esiotsa enne testi piltidelt nägin, tundsin väikest meest enda sees vau ütlemas. Ameerikalik macho-nina sundis lihtsalt seda lausuma.

Suur ülevalt alla iluvõre sobis kui rusikas silmaauku. Reaalsus oli aga natuke teistsugune. Registreerimisnumber kinnitub alumise võre peale, mis rikub kogu üldmulje.

Pealegi on auto reaalses elus märksa väiksem, kui piltidelt tundus. Siiski pole välimus üldse paha, kui midagi ette heita, siis sedasama alumise võre peitmist numbrimärgiga ja ehk liialt suurt igavust.

Sisu, nagu kolleeg ütles, pole üldse paha. Vähemalt välimuselt ei saa küll palju etteheiteid teha. Materjalid on ehk liialt odavad, kuid üritavad teatud kujundusega kergemalt kallimat muljet jätta kui nad tegelikult on. Iseenesest on see ka õnnestunud ja kohe käsi materjali kompama ei hakka.

Ruumi on enam-vähem, kuid pikk sõit näitas, et mul kippus põlv kogu aeg vastu armatuurlauda, mis pika sõidu järel muutus päris tüütuks ja väsitavaks.

Tagaistmel saavad täiesti inimesemõõtu olendid end normaalselt tunda. Kuid jällegi ei soovita seda mingil pikemal reisil proovida. Pagasiruum pole muidugi ka piisavalt suur, et suure seltskonnaga reisi ette võtta.

Hädavajaliku saab pandud ja istmeid maha kallutades ka televiisori veetud, kuid ei midagi erilist.

Sõita on nagu autoga ikka - rattad keeravad ja mootor müriseb. Kurb on aga see, et see ongi peaaegu kõik. Täiesti emotsioonitult, tõsi küll ökonoomselt, punktist A punkti B. Natuke oleks ikka tahtnud, et rool jutustaks, mis teel toimub.

Paraku ta seda ei tee. Testsõiduks oli valitud peaaegu ideaalne mägitee, millel sõitmisest peaks rõõmu tundma ükstapuha millega, paraku mitte Aveoga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,55 -0.309981
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,62 -0.46743
Hiina jüaan CNY 7,77 -0.466015
Hongkongi dollar HKD 9,16 -0.465924
Horvaatia kuna HRK 7,57 0.009253
Iisraeli seekel ILS 4,13 -0.316211
India ruupia INR 76,22 -0.565246
Indoneesia ruupia IDR 15876,00 -0.457708
Islandi kroon ISK 121,77 -0.145959
Jaapani jeen JPY 131,41 -0.612638
Kanada dollar CAD 1,50 -0.325417
LAV rand ZAR 16,45 -0.111716
Lõuna-Korea vonn KRW 1281,80 -0.535423
Malaysia ringgit MYR 4,88 -0.464708
Mehhiko peeso MXN 22,23 -0.335361
Norra kroon NOK 9,70 -0.138745
Poola slott PLN 4,23 -0.063748
Rootsi kroon SEK 9,92 -0.235001
Rubla RUB 69,47 -0.115023
Rumeenia leu RON 4,64 0.043137
Singapuri dollar SGD 1,59 -0.312891
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.379946
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.415105
Taani kroon DKK 7,44 0.00309
Tai baht THB 38,52 -0.490829
Tšehhi kroon CZK 25,58 0.027374
Türgi liir TRY 4,54 -0.724098
Ukraina grivna UAH 31,20 -0.447966
Ungari forint HUF 311,82 -0.048081
USA dollar USD 1,17 -0.494478
Uus-Meremaa dollar NZD 1,73 -0.198309
Valgevene rubla BRL 3,82 -0.473958
Valgevene rubla BYN 23112,00 -0.465116

Valdkonna töökuulutused

TRANSIIDIKESKUSE AS otsib KOMMERTSDIREKTORIT

Transiidikeskuse AS

20. november 2017