Pirita TOP: sadamakohtade leidmine muutub äärmuslikuks

Pirita TOPi juhataja Urmas Lind ütles, et
mullu laiendati sadamat purjetamise hooaja alguses 25 koha võrra poi kohtade
arvelt ning sadama täiendav arendus oleks äärmisel vajalik.

"Tavapäraselt tekib iga navigatsiooniperioodi alguses kohtade puudujääk ning püüame siinkohal loovalt tegutseda, et omalt poolt parimaid lahendusi siiski pakkuda. 2007. aastal saime sadamat laiendada 25 koha võrra, mida teostasime poi kohtade arvelt. 2008. aastal tekib võimalus lisakohtadele kunagise väliskülaliste sadama arvelt ehk väliskülalised paigutatakse ringi teise sadama basseini ja nendele mõeldud kohtade arv väheneb 70lt 32le, mida saame pakkudakohalikele klientidele," rääkis Lind.

"Arvestades TOPi sadama vanust, on selle tehniline seisukord väga kehv. Oleme vajadusest selle parendamiseks teavitanud järjepidevalt nii avalikkust, Pirita linnaosavalitsust kui ka Tallinna linnavalitsust," märkis ta.

TOPile kuulub sadam siiski vaid Pirital. Juhataja ütles, et hetkel on sadama ressursid ammendatud. "Täiendav arendus oleks äärmiselt vajalik, mis eeldaks sadama täielikku ümberehitust. Olemasolevad betoonkaid tuleks asendada ujuvkaidega ning selliste tööde hinnaklass võib ulatuda kuni 100 miljoni kroonini," lisas Lind.

Tööde teostamise võimalikkus sõltub TOPi detailplaneeringu kehtestamisest, mis looks väljavaated ala terviklikuks arendamiseks ning annaks ressursid arendustegevuses plaanitavate uusehitiste toel finantseerimisvõimalusteks. Lind ütles, et lisakohtade loomise võimalus TOPi sadamasse on ka Tallinna linnal, kellele kuulub osa akvatooriumist, mille arvelt teoreetiliselt seda oleks võimalik teha.

„Arvestades asjaolu, et sadama ehitustegevus, mis eeldab vette ehitamist, on väga kõrge maksumusega, on ootused sihtotstarbelisteks toetusteks kaseuroliidu fondidest, riigilt või omavalitsuselt väga kõrged. Tahaks loota, et vastavad instantsid prioriteetsena antud küsimusi käsitlevad ning lähiaastatel arenduspotentsiaali realiseerimiseks võimalusi ka luuakse,“ rääkis Lind ning lisas, et lähtudes praktilisest kogemusest võin kinnitada, et merendusega seotud hobide näol on tegemist pidevalt kasvava trendiga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 -0.0247448
Brasiilia reaal BRL 4,28 0
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 61,83 0
Hiina jüaan CNY 7,98 0
Hongkongi dollar HKD 9,03 0
Horvaatia kuna HRK 7,41 0
Iisraeli seekel ILS 4,21 0
India ruupia INR 84,47 0
Indoneesia ruupia IDR 17482,49 0
Islandi kroon ISK 134,61 0
Jaapani jeen JPY 129,57 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 16,59 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1302,29 0
Malaysia ringgit MYR 4,78 0
Mehhiko peeso MXN 22,17 0
Norra kroon NOK 9,47 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,35 0
Rumeenia leu RON 4,66 0
Singapuri dollar SGD 1,59 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.0113546
Šveitsi frank CHF 1,15 0
Taani kroon DKK 7,46 0
Tai baht THB 37,51 0
Tšehhi kroon CZK 25,83 0
Türgi liir TRY 6,50 0
Ukraina grivna UAH 32,35 0
Ungari forint HUF 322,91 0
USA dollar USD 1,15 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,75 0
Valgevene rubla BYN 2,43 0
Vene rubla RUB 75,37 0

Valdkonna töökuulutused