20. veebruar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estonian Airi reisijate arv kasvas jaanuaris 17%

Jaanuaris reisis Estonian Airiga ühtekokku 47 754 reisijat, sh regulaarlendudel 41 940. Reisijate koguarv suurenes eelmise aasta jaanuariga võrreldes 17%, regulaarlendudel 15%. Jaanuaris toimus 924 lendu, mis on 313 võrra enam kui 2007. aasta samal perioodil.

Jaanuaris moodustas Estonian Airi regulaarliinide turuosa Tallinna lennujaamas 42%, mis on 4 protsendipunkti võrra suurem kui eelmise aasta samal perioodil, teatas firma. Estonian Airi üldine turuosa Tallinna lennujaamas oli 38%, mis on 1 protsendipunkti võrra suurem kui aasta tagasi

Jaanuaris olid enim nõutud liinid Oslo, Milano ja Moskva, kus võrreldes 2007. aasta jaanuariga kasvas reisijate arv vastavalt 19%, 18% ja 6%.

Veebruaris lisandus liinivõrku Tallinn-Minsk ja taasavati hooajaline Tallinn-Barcelona liin. Märtsi lõpus ja aprilli alguses lisanduvad lennud liinidel Tallinn-München ja Tallinn-Rooma. Alates aprillist pakub Estonian Air ühtekokku 22 regulaarselt otselennuühendust üle Euroopa.

Estonian Airi lendude konsolideeritud regulaarsus (lendude toimumise protsent) oli 98,9%, mis on 1,1 protsendipunkti võrra madalam kui 2007. aasta jaanuaris, kuid 0,4 protsendipunkti võrra kõrgem kui AEA (Association of European Airlines) liikmete 2007. aasta keskmine. Lendude väiksemat regulaarsust põhjustasid SAAB-tüüpi lennukite 10 ärajäänud lendu nii ilmaolude tõttu kui ka tehnilistel põhjustel.

Estonian Airi lendude konsolideeritud punktuaalsus (väljumine 15 minuti jooksul) oli 83,8%, mis on 4,7 protsendipunkti võrra madalam kui eelmise aasta jaanuaris, kuid 4,9 protsendipunkti võrra kõrgem kui AEA liikmete 2007. aasta keskmine.

Boeing-tüüpi lennukite punktuaalsuse näitaja oli jaanuaris 9,9 protsendipunkti võrra kõrgem kui eelmise aasta samal perioodil. Boeing-tüüpi lennukite punktuaalsust mõjutasid kõige enam lennukite rotatsioon ning lennujaamade ja lennuliikluse juhtimiskeskuste kehtestatud piirangud. SAAB-tüüpi lennukite punktuaalsust mõjutasid peamiselt lennukite rotatsioon, ilmastik ja tehnilised põhjused.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077