BMW väikemaastur sai saatusliku kombinatsiooni

X3 on saanud komplekti - kaheliitrine
turbodiisel koos automaatkastiga. See esindab seda, mida Jaapani konkurendid
veel pakkuda ei suuda, kuulda küll on, kuid reaalselt veel ei midagi.

Iga kord kui peab BMWde välimusest pajatama, võtab kukalt kratsima. Mida siis öelda? "Oh ja ah" see auto just tegema ei pane ega ka käsi plaksutama. Pigem kaob liikluse sisse ära. Kangesti üritab ta aga oma suurema venna X5 väike koopia olla, kuid seda oleks võinud paremini ja efektsemalt teha. No pole päris see, mis võiks olla.

On küll igasugu ägedat tilu-lilu, nagu näiteks tagumised tuled, kus sees on helendavad jooned, kuid see ei päästa kogu üldmuljet, mis on natuke õnnetu olemisega.

Sisse istudes aga asjad muutuvad. Omanik võiks öelda midagi sellist: "Ega mina teda vahtima pea, mina istun sees ja sõidan." Sisu on BMW-del alati olnud selline, et on raske vinguda. Kõik on käe- jala juures ja igati mugav.

Kogu asjal on juures vana hea BMW hõng, mis meenub üheksakümnendate algusest, kus see mark tähendas veel tagasihoidlikkust, soliidsust ja seda, et kõik hea on peidus kesta all.

Lisaks sellele, et väikemaasturis X3 saavad ees istuda kaks suurt meest, ilma et õlad marraskile läheks, on ka taga piisavalt ruumi täismõõdus inimestele.

Pagasiruumis on küllalt ruumi kas või lapsevankri mahutamiseks. Seljatoed käivad taga samuti kenasti maha, moodustades veelgi suurema kaubaruumi pikemate asjade vedamiseks.

Oluline on selle margi puhul alati olnud sõidurõõm, mida ta pakub. Kaheliitrine diisel, automaatkast, nelikvedu ja maastur on sõnad, mis samas lauses viis aastat tagasi oleks tähendanud totaalset hävingut.

Seis on hetkel aga selline, et kaheliitrine mootor produtseerib praegu samapalju jõudu, kui viis aastat tagasi kolmeliitrine. Ökonoomsus on ka enam kui hea ja näitab oma litraažile vastavaid numbreid olenemata suurest kerest.

See, mis jõuab aga juhini läbi rooli, on see, mis teeb BMWst BMW. Sõidutunnetus ja tagasiside teelt on arvatavasti oma klassi parimad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,55 0.1945021
Brasiilia reaal BRL 4,27 0.4208299
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0613434
Filipiinide peeso PHP 61,37 0.171381
Hiina jüaan CNY 7,48 0.4378954
Hongkongi dollar HKD 9,18 0.4113876
Horvaatia kuna HRK 7,39 -0.0284191
Iisraeli seekel ILS 4,16 0.45845
India ruupia INR 78,89 -0.0240796
Indoneesia ruupia IDR 16380,94 -0.3833622
Islandi kroon ISK 123,61 0
Jaapani jeen JPY 128,02 0.4708837
Kanada dollar CAD 1,52 0.5096638
LAV rand ZAR 14,55 0.1458849
Lõuna-Korea vonn KRW 1255,01 0.0534145
Malaysia ringgit MYR 4,66 0.4465538
Mehhiko peeso MXN 22,79 0.147199
Norra kroon NOK 9,54 0.2828988
Poola slott PLN 4,30 -0.2411426
Rootsi kroon SEK 10,22 -0.1124145
Rumeenia leu RON 4,62 -0.1643385
Singapuri dollar SGD 1,57 0.2432
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.3429355
Šveitsi frank CHF 1,16 0.6505334
Taani kroon DKK 7,45 -0.0322204
Tai baht THB 37,39 0.6408824
Tšehhi kroon CZK 25,68 -0.1439017
Türgi liir TRY 5,43 -1.0191803
Ukraina grivna UAH 30,58 0.4206468
Ungari forint HUF 318,68 -0.1754166
USA dollar USD 1,17 0.4206009
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.0297336
Valgevene rubla BYN 2,35 0.5095923
Vene rubla RUB 72,71 0.3531721

Valdkonna töökuulutused