BMW väikemaastur sai saatusliku kombinatsiooni

X3 on saanud komplekti - kaheliitrine
turbodiisel koos automaatkastiga. See esindab seda, mida Jaapani konkurendid
veel pakkuda ei suuda, kuulda küll on, kuid reaalselt veel ei midagi.

Iga kord kui peab BMWde välimusest pajatama, võtab kukalt kratsima. Mida siis öelda? "Oh ja ah" see auto just tegema ei pane ega ka käsi plaksutama. Pigem kaob liikluse sisse ära. Kangesti üritab ta aga oma suurema venna X5 väike koopia olla, kuid seda oleks võinud paremini ja efektsemalt teha. No pole päris see, mis võiks olla.

On küll igasugu ägedat tilu-lilu, nagu näiteks tagumised tuled, kus sees on helendavad jooned, kuid see ei päästa kogu üldmuljet, mis on natuke õnnetu olemisega.

Sisse istudes aga asjad muutuvad. Omanik võiks öelda midagi sellist: "Ega mina teda vahtima pea, mina istun sees ja sõidan." Sisu on BMW-del alati olnud selline, et on raske vinguda. Kõik on käe- jala juures ja igati mugav.

Kogu asjal on juures vana hea BMW hõng, mis meenub üheksakümnendate algusest, kus see mark tähendas veel tagasihoidlikkust, soliidsust ja seda, et kõik hea on peidus kesta all.

Lisaks sellele, et väikemaasturis X3 saavad ees istuda kaks suurt meest, ilma et õlad marraskile läheks, on ka taga piisavalt ruumi täismõõdus inimestele.

Pagasiruumis on küllalt ruumi kas või lapsevankri mahutamiseks. Seljatoed käivad taga samuti kenasti maha, moodustades veelgi suurema kaubaruumi pikemate asjade vedamiseks.

Oluline on selle margi puhul alati olnud sõidurõõm, mida ta pakub. Kaheliitrine diisel, automaatkast, nelikvedu ja maastur on sõnad, mis samas lauses viis aastat tagasi oleks tähendanud totaalset hävingut.

Seis on hetkel aga selline, et kaheliitrine mootor produtseerib praegu samapalju jõudu, kui viis aastat tagasi kolmeliitrine. Ökonoomsus on ka enam kui hea ja näitab oma litraažile vastavaid numbreid olenemata suurest kerest.

See, mis jõuab aga juhini läbi rooli, on see, mis teeb BMWst BMW. Sõidutunnetus ja tagasiside teelt on arvatavasti oma klassi parimad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,55 -0.635081
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,39 0.26844
Hiina jüaan CNY 7,79 0.028243
Hongkongi dollar HKD 9,19 0.040274
Horvaatia kuna HRK 7,54 0.011935
Iisraeli seekel ILS 4,16 0.180518
India ruupia INR 75,82 0.072195
Indoneesia ruupia IDR 15974,00 0.15047
Islandi kroon ISK 122,95 0.022778
Jaapani jeen JPY 133,55 -0.074825
Kanada dollar CAD 1,51 -0.265649
LAV rand ZAR 16,02 0.053075
Lõuna-Korea vonn KRW 1281,00 0.054674
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.006251
Mehhiko peeso MXN 22,45 0.05884
Norra kroon NOK 9,81 -0.616401
Poola slott PLN 4,21 0.164297
Rootsi kroon SEK 9,92 -0.907321
Rubla RUB 69,26 -0.105293
Rumeenia leu RON 4,64 0.079875
Singapuri dollar SGD 1,59 0.006286
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.01133
Šveitsi frank CHF 1,17 -0.073679
Taani kroon DKK 7,44 -0.001477
Tai baht THB 38,41 0.026041
Tšehhi kroon CZK 25,61 0.035152
Türgi liir TRY 4,50 -0.285543
Ukraina grivna UAH 32,13 0.333143
Ungari forint HUF 314,14 -0.181119
USA dollar USD 1,18 0.026341
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 -0.5765
Valgevene rubla BRL 3,89 -0.033425
Valgevene rubla BYN 23915,00 0.104646

Valdkonna töökuulutused

Itella Estonia otsib PAKIVEOTEENUSTE OSAKONNA DIREKTORIT

Itella Estonia OÜ

17. detsember 2017

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017