BMW väikemaastur sai saatusliku kombinatsiooni

X3 on saanud komplekti - kaheliitrine
turbodiisel koos automaatkastiga. See esindab seda, mida Jaapani konkurendid
veel pakkuda ei suuda, kuulda küll on, kuid reaalselt veel ei midagi.

Iga kord kui peab BMWde välimusest pajatama, võtab kukalt kratsima. Mida siis öelda? "Oh ja ah" see auto just tegema ei pane ega ka käsi plaksutama. Pigem kaob liikluse sisse ära. Kangesti üritab ta aga oma suurema venna X5 väike koopia olla, kuid seda oleks võinud paremini ja efektsemalt teha. No pole päris see, mis võiks olla.

On küll igasugu ägedat tilu-lilu, nagu näiteks tagumised tuled, kus sees on helendavad jooned, kuid see ei päästa kogu üldmuljet, mis on natuke õnnetu olemisega.

Sisse istudes aga asjad muutuvad. Omanik võiks öelda midagi sellist: "Ega mina teda vahtima pea, mina istun sees ja sõidan." Sisu on BMW-del alati olnud selline, et on raske vinguda. Kõik on käe- jala juures ja igati mugav.

Kogu asjal on juures vana hea BMW hõng, mis meenub üheksakümnendate algusest, kus see mark tähendas veel tagasihoidlikkust, soliidsust ja seda, et kõik hea on peidus kesta all.

Lisaks sellele, et väikemaasturis X3 saavad ees istuda kaks suurt meest, ilma et õlad marraskile läheks, on ka taga piisavalt ruumi täismõõdus inimestele.

Pagasiruumis on küllalt ruumi kas või lapsevankri mahutamiseks. Seljatoed käivad taga samuti kenasti maha, moodustades veelgi suurema kaubaruumi pikemate asjade vedamiseks.

Oluline on selle margi puhul alati olnud sõidurõõm, mida ta pakub. Kaheliitrine diisel, automaatkast, nelikvedu ja maastur on sõnad, mis samas lauses viis aastat tagasi oleks tähendanud totaalset hävingut.

Seis on hetkel aga selline, et kaheliitrine mootor produtseerib praegu samapalju jõudu, kui viis aastat tagasi kolmeliitrine. Ökonoomsus on ka enam kui hea ja näitab oma litraaþile vastavaid numbreid olenemata suurest kerest.

See, mis jõuab aga juhini läbi rooli, on see, mis teeb BMWst BMW. Sõidutunnetus ja tagasiside teelt on arvatavasti oma klassi parimad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,61 0.0371978
Brasiilia reaal BRL 4,26 0.0234648
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0153445
Filipiinide peeso PHP 61,96 0.0274464
Hiina jüaan CNY 7,95 0.0264354
Hongkongi dollar HKD 8,98 0.0256227
Horvaatia kuna HRK 7,42 0.0067408
Iisraeli seekel ILS 4,19 0.0405534
India ruupia INR 84,22 0.0261298
Indoneesia ruupia IDR 17402,44 0.0262101
Islandi kroon ISK 134,72 0
Jaapani jeen JPY 128,53 0.0467035
Kanada dollar CAD 1,50 0
LAV rand ZAR 16,53 -0.0302438
Lõuna-Korea vonn KRW 1302,15 -0.0483581
Malaysia ringgit MYR 4,76 0.0273207
Mehhiko peeso MXN 21,94 0.0419528
Norra kroon NOK 9,48 0.0042207
Poola slott PLN 4,30 0.0092937
Rootsi kroon SEK 10,35 -0.0415318
Rumeenia leu RON 4,67 0.034284
Singapuri dollar SGD 1,58 0.0063203
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.0341064
Šveitsi frank CHF 1,14 0.0614035
Taani kroon DKK 7,46 0.004022
Tai baht THB 37,38 0.0262257
Tšehhi kroon CZK 25,87 0.0309334
Türgi liir TRY 6,45 -0.0928864
Ukraina grivna UAH 32,09 0.0261869
Ungari forint HUF 322,95 -0.1144377
USA dollar USD 1,15 0.0261963
Uus-Meremaa dollar NZD 1,75 0.1771935
Valgevene rubla BYN 2,42 0.0496381
Vene rubla RUB 75,36 0.0253508

Valdkonna töökuulutused