BMW väikemaastur sai saatusliku kombinatsiooni

X3 on saanud komplekti - kaheliitrine
turbodiisel koos automaatkastiga. See esindab seda, mida Jaapani konkurendid
veel pakkuda ei suuda, kuulda küll on, kuid reaalselt veel ei midagi.

Iga kord kui peab BMWde välimusest pajatama, võtab kukalt kratsima. Mida siis öelda? "Oh ja ah" see auto just tegema ei pane ega ka käsi plaksutama. Pigem kaob liikluse sisse ära. Kangesti üritab ta aga oma suurema venna X5 väike koopia olla, kuid seda oleks võinud paremini ja efektsemalt teha. No pole päris see, mis võiks olla.

On küll igasugu ägedat tilu-lilu, nagu näiteks tagumised tuled, kus sees on helendavad jooned, kuid see ei päästa kogu üldmuljet, mis on natuke õnnetu olemisega.

Sisse istudes aga asjad muutuvad. Omanik võiks öelda midagi sellist: "Ega mina teda vahtima pea, mina istun sees ja sõidan." Sisu on BMW-del alati olnud selline, et on raske vinguda. Kõik on käe- jala juures ja igati mugav.

Kogu asjal on juures vana hea BMW hõng, mis meenub üheksakümnendate algusest, kus see mark tähendas veel tagasihoidlikkust, soliidsust ja seda, et kõik hea on peidus kesta all.

Lisaks sellele, et väikemaasturis X3 saavad ees istuda kaks suurt meest, ilma et õlad marraskile läheks, on ka taga piisavalt ruumi täismõõdus inimestele.

Pagasiruumis on küllalt ruumi kas või lapsevankri mahutamiseks. Seljatoed käivad taga samuti kenasti maha, moodustades veelgi suurema kaubaruumi pikemate asjade vedamiseks.

Oluline on selle margi puhul alati olnud sõidurõõm, mida ta pakub. Kaheliitrine diisel, automaatkast, nelikvedu ja maastur on sõnad, mis samas lauses viis aastat tagasi oleks tähendanud totaalset hävingut.

Seis on hetkel aga selline, et kaheliitrine mootor produtseerib praegu samapalju jõudu, kui viis aastat tagasi kolmeliitrine. Ökonoomsus on ka enam kui hea ja näitab oma litraažile vastavaid numbreid olenemata suurest kerest.

See, mis jõuab aga juhini läbi rooli, on see, mis teeb BMWst BMW. Sõidutunnetus ja tagasiside teelt on arvatavasti oma klassi parimad.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,50 -0.242923
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,38 -0.092667
Hiina jüaan CNY 7,79 0.172384
Hongkongi dollar HKD 9,18 -0.289911
Horvaatia kuna HRK 7,51 0
Iisraeli seekel ILS 4,13 0.252255
India ruupia INR 76,36 0.025804
Indoneesia ruupia IDR 15887,00 -0.12573
Islandi kroon ISK 124,22 -0.138275
Jaapani jeen JPY 131,95 -0.309772
Kanada dollar CAD 1,48 -0.109012
LAV rand ZAR 15,76 0.391
Lõuna-Korea vonn KRW 1328,00 -0.135358
Malaysia ringgit MYR 4,97 -0.215027
Mehhiko peeso MXN 22,40 -0.214268
Norra kroon NOK 9,32 0.069025
Poola slott PLN 4,24 0
Rootsi kroon SEK 9,58 0.17979
Rubla RUB 67,46 -0.072586
Rumeenia leu RON 4,58 -0.034909
Singapuri dollar SGD 1,60 0.081535
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.035951
Šveitsi frank CHF 1,15 -0.099081
Taani kroon DKK 7,44 -0.004701
Tai baht THB 38,95 -0.128205
Tšehhi kroon CZK 25,73 -0.228779
Türgi liir TRY 4,30 -0.027887
Ukraina grivna UAH 31,23 -0.548923
Ungari forint HUF 307,75 0.003249
USA dollar USD 1,18 -0.307726
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 -0.387818
Valgevene rubla BRL 3,73 -0.245923
Valgevene rubla BYN 23042,00 -0.843446

Valdkonna töökuulutused