BMW väikemaastur sai saatusliku kombinatsiooni

X3 on saanud komplekti - kaheliitrine
turbodiisel koos automaatkastiga. See esindab seda, mida Jaapani konkurendid
veel pakkuda ei suuda, kuulda küll on, kuid reaalselt veel ei midagi.

Iga kord kui peab BMWde välimusest pajatama, võtab kukalt kratsima. Mida siis öelda? "Oh ja ah" see auto just tegema ei pane ega ka käsi plaksutama. Pigem kaob liikluse sisse ära. Kangesti üritab ta aga oma suurema venna X5 väike koopia olla, kuid seda oleks võinud paremini ja efektsemalt teha. No pole päris see, mis võiks olla.

On küll igasugu ägedat tilu-lilu, nagu näiteks tagumised tuled, kus sees on helendavad jooned, kuid see ei päästa kogu üldmuljet, mis on natuke õnnetu olemisega.

Sisse istudes aga asjad muutuvad. Omanik võiks öelda midagi sellist: "Ega mina teda vahtima pea, mina istun sees ja sõidan." Sisu on BMW-del alati olnud selline, et on raske vinguda. Kõik on käe- jala juures ja igati mugav.

Kogu asjal on juures vana hea BMW hõng, mis meenub üheksakümnendate algusest, kus see mark tähendas veel tagasihoidlikkust, soliidsust ja seda, et kõik hea on peidus kesta all.

Lisaks sellele, et väikemaasturis X3 saavad ees istuda kaks suurt meest, ilma et õlad marraskile läheks, on ka taga piisavalt ruumi täismõõdus inimestele.

Pagasiruumis on küllalt ruumi kas või lapsevankri mahutamiseks. Seljatoed käivad taga samuti kenasti maha, moodustades veelgi suurema kaubaruumi pikemate asjade vedamiseks.

Oluline on selle margi puhul alati olnud sõidurõõm, mida ta pakub. Kaheliitrine diisel, automaatkast, nelikvedu ja maastur on sõnad, mis samas lauses viis aastat tagasi oleks tähendanud totaalset hävingut.

Seis on hetkel aga selline, et kaheliitrine mootor produtseerib praegu samapalju jõudu, kui viis aastat tagasi kolmeliitrine. Ökonoomsus on ka enam kui hea ja näitab oma litraažile vastavaid numbreid olenemata suurest kerest.

See, mis jõuab aga juhini läbi rooli, on see, mis teeb BMWst BMW. Sõidutunnetus ja tagasiside teelt on arvatavasti oma klassi parimad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 -0.0383068
Brasiilia reaal BRL 4,44 0.1377037
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0102291
Filipiinide peeso PHP 60,73 0.0148209
Hiina jüaan CNY 7,86 -0.0572221
Hongkongi dollar HKD 8,92 0.2055233
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.0228965
Iisraeli seekel ILS 4,18 0.2179589
India ruupia INR 79,47 0.2105794
Indoneesia ruupia IDR 16601,50 0.2802156
Islandi kroon ISK 123,81 -0.0161512
Jaapani jeen JPY 125,91 0.2468153
Kanada dollar CAD 1,49 0.1476015
LAV rand ZAR 16,47 -0.2640488
Lõuna-Korea vonn KRW 1284,47 -0.0513567
Malaysia ringgit MYR 4,66 0.1869802
Mehhiko peeso MXN 21,70 -0.0216564
Norra kroon NOK 9,59 -0.0052155
Poola slott PLN 4,32 -0.0254624
Rootsi kroon SEK 10,44 0.0431043
Rumeenia leu RON 4,66 -0.02145
Singapuri dollar SGD 1,57 0.0255558
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.1119695
Šveitsi frank CHF 1,13 0.1508697
Taani kroon DKK 7,45 -0.0053667
Tai baht THB 37,82 0.0312118
Tšehhi kroon CZK 25,76 0.0504992
Türgi liir TRY 6,78 0.245319
Ukraina grivna UAH 31,24 0.2114172
Ungari forint HUF 324,21 0.0215956
USA dollar USD 1,14 0.2292365
Uus-Meremaa dollar NZD 1,73 -0.0057894
Valgevene rubla BYN 2,33 0.2109795
Vene rubla RUB 76,56 0.3853597

Valdkonna töökuulutused