BMW väikemaastur sai saatusliku kombinatsiooni

X3 on saanud komplekti - kaheliitrine
turbodiisel koos automaatkastiga. See esindab seda, mida Jaapani konkurendid
veel pakkuda ei suuda, kuulda küll on, kuid reaalselt veel ei midagi.

Iga kord kui peab BMWde välimusest pajatama, võtab kukalt kratsima. Mida siis öelda? "Oh ja ah" see auto just tegema ei pane ega ka käsi plaksutama. Pigem kaob liikluse sisse ära. Kangesti üritab ta aga oma suurema venna X5 väike koopia olla, kuid seda oleks võinud paremini ja efektsemalt teha. No pole päris see, mis võiks olla.

On küll igasugu ägedat tilu-lilu, nagu näiteks tagumised tuled, kus sees on helendavad jooned, kuid see ei päästa kogu üldmuljet, mis on natuke õnnetu olemisega.

Sisse istudes aga asjad muutuvad. Omanik võiks öelda midagi sellist: "Ega mina teda vahtima pea, mina istun sees ja sõidan." Sisu on BMW-del alati olnud selline, et on raske vinguda. Kõik on käe- jala juures ja igati mugav.

Kogu asjal on juures vana hea BMW hõng, mis meenub üheksakümnendate algusest, kus see mark tähendas veel tagasihoidlikkust, soliidsust ja seda, et kõik hea on peidus kesta all.

Lisaks sellele, et väikemaasturis X3 saavad ees istuda kaks suurt meest, ilma et õlad marraskile läheks, on ka taga piisavalt ruumi täismõõdus inimestele.

Pagasiruumis on küllalt ruumi kas või lapsevankri mahutamiseks. Seljatoed käivad taga samuti kenasti maha, moodustades veelgi suurema kaubaruumi pikemate asjade vedamiseks.

Oluline on selle margi puhul alati olnud sõidurõõm, mida ta pakub. Kaheliitrine diisel, automaatkast, nelikvedu ja maastur on sõnad, mis samas lauses viis aastat tagasi oleks tähendanud totaalset hävingut.

Seis on hetkel aga selline, et kaheliitrine mootor produtseerib praegu samapalju jõudu, kui viis aastat tagasi kolmeliitrine. Ökonoomsus on ka enam kui hea ja näitab oma litraaþile vastavaid numbreid olenemata suurest kerest.

See, mis jõuab aga juhini läbi rooli, on see, mis teeb BMWst BMW. Sõidutunnetus ja tagasiside teelt on arvatavasti oma klassi parimad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.2738679
Brasiilia reaal BRL 4,38 -0.8873396
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0051143
Filipiinide peeso PHP 59,79 0.2885277
Hiina jüaan CNY 7,82 0.1742607
Hongkongi dollar HKD 8,88 0.404721
Horvaatia kuna HRK 7,39 0.0094787
Iisraeli seekel ILS 4,26 0.4525633
India ruupia INR 81,60 -0.221312
Indoneesia ruupia IDR 16590,14 0.4507226
Islandi kroon ISK 140,04 0.0142837
Jaapani jeen JPY 128,67 0.2962039
Kanada dollar CAD 1,52 0.1584158
LAV rand ZAR 16,03 -1.1034287
Lõuna-Korea vonn KRW 1276,84 -0.0156612
Malaysia ringgit MYR 4,75 0.4499842
Mehhiko peeso MXN 22,83 -0.1448052
Norra kroon NOK 9,75 0.4276323
Poola slott PLN 4,29 -0.2627907
Rootsi kroon SEK 10,33 0.4404901
Rumeenia leu RON 4,65 -0.0967097
Singapuri dollar SGD 1,56 0.2895567
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.7174393
Šveitsi frank CHF 1,13 0.4003915
Taani kroon DKK 7,46 0.0013399
Tai baht THB 37,22 0.2059824
Tšehhi kroon CZK 25,84 -0.0348162
Türgi liir TRY 6,07 0.0675431
Ukraina grivna UAH 31,60 0.7952052
Ungari forint HUF 322,72 -0.219522
USA dollar USD 1,14 0.4684462
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 0.83308
Valgevene rubla BYN 2,41 0.6977813
Vene rubla RUB 75,44 0.4146196

Valdkonna töökuulutused