Hyundai tegi lõpuks ära

Hyundai igatses oma mudeliperekonda juba
ammu korralikku väikest keskklassi autot, nüüd on see päev viimaks tehtud ja
mudeli nimeks on i30.

Aus ülestunnistus on, et see auto pole tegelikult päris Hyundai enda idee. Tegemist on tegelikult KIA cee'd-i põhjale ehitatud autoga. Natuke peab muidugi Hyundaile julguse eest au andma, sest kui KIA peale võib julgelt näpuga näidata ja teda eelmise põlvkonna Toyota Corollaks nimetada, siis Hyundaid selles süüdistada ei saa. Disainielemendid meenutavad siit-sealt väga erinevaid autosid ja väga erinevate markide lahendusi. Näiteks tagatuled, mis tunduvad olevat joonistatud pärast kiiremaid ringe BMW esimeses seerias. Esiosa on samuti saanud siit ja sealt silumisi võrreldes KIAga. Toyota nupule enam kuidagi ei vajutaks.

Sisu on samuti ehe cee'd, mõningate vahedega. Näiteks on muudetud ära armatuurivalgustus, mis nüüd on sinine. Sinine valgus pole aga öösel teadupärast mingi asi millega eputada, sest see väsitab silmi. Hyundai on aga sellele lahenduse leidnud, nii et valgust saab oluliselt tuhmimaks keerata ja eriti nõmedalt kriiskava raadio üldse kustutada. i30 näol on tegu autoga, mis jäi silma sellepoolest, et näitas lisaks eesistujatele ära ka tagaistujate eelistused turvavöö suhtes. Samas on kõik KIA-likult asjalik ja ka armatuuri enda kontseptsiooni pole muudetud, mis on pigem pluss kui miinus. Ruumi on kõigil normaalselt ja keegi ei hakka ka tagaistmel pikal sõidul virisema ja sirutuspeatusi nõudma ja neid põgenemiseks kasutama. Samuti on väärikas mõõdus ka pagasiruum, kuhu mahub lapsevanker täies koosseisus. Soovitav on siiski võsuke enne välja võtta, sest turvahälli saab ka kõrvalistmele panna, kuna turvapadi on väljalülitatav.

Sõita on Hyundaiga nagu KIAga ikka. Prooviks olnud diiselmootor rebis vingelt edasi ja kütusekulu oli seejuures enam kui mõistlik. Kui viimasel ajal on tihtipeale kirutud, et tootjad teevad siidikäppade tarbeks roolid liialt kerged, siis Hyundaid selles küll süüdistada ei saa, pigem vastupidi - oleks lootnud et see oleks natuke kergem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 -0.160712
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,44 -0.791353
Hiina jüaan CNY 7,82 -0.593535
Hongkongi dollar HKD 9,65 -0.549212
Horvaatia kuna HRK 7,44 0.024198
Iisraeli seekel ILS 4,32 -0.806599
India ruupia INR 80,02 -0.090642
Indoneesia ruupia IDR 16795,00 -0.202032
Islandi kroon ISK 124,09 -0.359732
Jaapani jeen JPY 132,37 0.083172
Kanada dollar CAD 1,56 0.098806
LAV rand ZAR 14,47 -0.096684
Lõuna-Korea vonn KRW 1323,60 0.03779
Malaysia ringgit MYR 4,82 -0.250605
Mehhiko peeso MXN 23,08 0.343033
Norra kroon NOK 9,67 0.208531
Poola slott PLN 4,15 0.370092
Rootsi kroon SEK 9,99 0.824618
Rubla RUB 69,74 -0.487978
Rumeenia leu RON 4,66 -0.027886
Singapuri dollar SGD 1,63 -0.11047
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.556364
Šveitsi frank CHF 1,15 0.208257
Taani kroon DKK 7,45 -0.003356
Tai baht THB 38,87 -0.205391
Tšehhi kroon CZK 25,33 0.090894
Türgi liir TRY 4,69 0.480171
Ukraina grivna UAH 33,50 -0.418519
Ungari forint HUF 311,91 0.276482
USA dollar USD 1,23 -0.623831
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 -0.223389
Valgevene rubla BRL 4,01 -0.042347
Valgevene rubla BYN 24115,00 -0.581299

Valdkonna töökuulutused

Logistika Pluss otsib KLIENDIHALDURIT

Logistika Pluss OÜ

21. veebruar 2018

Ball Transport otsib KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

26. veebruar 2018