Hyundai tegi lõpuks ära

Hyundai igatses oma mudeliperekonda juba
ammu korralikku väikest keskklassi autot, nüüd on see päev viimaks tehtud ja
mudeli nimeks on i30.

Aus ülestunnistus on, et see auto pole tegelikult päris Hyundai enda idee. Tegemist on tegelikult KIA cee'd-i põhjale ehitatud autoga. Natuke peab muidugi Hyundaile julguse eest au andma, sest kui KIA peale võib julgelt näpuga näidata ja teda eelmise põlvkonna Toyota Corollaks nimetada, siis Hyundaid selles süüdistada ei saa. Disainielemendid meenutavad siit-sealt väga erinevaid autosid ja väga erinevate markide lahendusi. Näiteks tagatuled, mis tunduvad olevat joonistatud pärast kiiremaid ringe BMW esimeses seerias. Esiosa on samuti saanud siit ja sealt silumisi võrreldes KIAga. Toyota nupule enam kuidagi ei vajutaks.

Sisu on samuti ehe cee'd, mõningate vahedega. Näiteks on muudetud ära armatuurivalgustus, mis nüüd on sinine. Sinine valgus pole aga öösel teadupärast mingi asi millega eputada, sest see väsitab silmi. Hyundai on aga sellele lahenduse leidnud, nii et valgust saab oluliselt tuhmimaks keerata ja eriti nõmedalt kriiskava raadio üldse kustutada. i30 näol on tegu autoga, mis jäi silma sellepoolest, et näitas lisaks eesistujatele ära ka tagaistujate eelistused turvavöö suhtes. Samas on kõik KIA-likult asjalik ja ka armatuuri enda kontseptsiooni pole muudetud, mis on pigem pluss kui miinus. Ruumi on kõigil normaalselt ja keegi ei hakka ka tagaistmel pikal sõidul virisema ja sirutuspeatusi nõudma ja neid põgenemiseks kasutama. Samuti on väärikas mõõdus ka pagasiruum, kuhu mahub lapsevanker täies koosseisus. Soovitav on siiski võsuke enne välja võtta, sest turvahälli saab ka kõrvalistmele panna, kuna turvapadi on väljalülitatav.

Sõita on Hyundaiga nagu KIAga ikka. Prooviks olnud diiselmootor rebis vingelt edasi ja kütusekulu oli seejuures enam kui mõistlik. Kui viimasel ajal on tihtipeale kirutud, et tootjad teevad siidikäppade tarbeks roolid liialt kerged, siis Hyundaid selles küll süüdistada ei saa, pigem vastupidi - oleks lootnud et see oleks natuke kergem.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,50 -0.242923
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,38 -0.092667
Hiina jüaan CNY 7,79 0.172384
Hongkongi dollar HKD 9,18 -0.289911
Horvaatia kuna HRK 7,51 0
Iisraeli seekel ILS 4,13 0.252255
India ruupia INR 76,36 0.025804
Indoneesia ruupia IDR 15887,00 -0.12573
Islandi kroon ISK 124,22 -0.138275
Jaapani jeen JPY 131,95 -0.309772
Kanada dollar CAD 1,48 -0.109012
LAV rand ZAR 15,76 0.391
Lõuna-Korea vonn KRW 1328,00 -0.135358
Malaysia ringgit MYR 4,97 -0.215027
Mehhiko peeso MXN 22,40 -0.214268
Norra kroon NOK 9,32 0.069025
Poola slott PLN 4,24 0
Rootsi kroon SEK 9,58 0.17979
Rubla RUB 67,46 -0.072586
Rumeenia leu RON 4,58 -0.034909
Singapuri dollar SGD 1,60 0.081535
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.035951
Šveitsi frank CHF 1,15 -0.099081
Taani kroon DKK 7,44 -0.004701
Tai baht THB 38,95 -0.128205
Tšehhi kroon CZK 25,73 -0.228779
Türgi liir TRY 4,30 -0.027887
Ukraina grivna UAH 31,23 -0.548923
Ungari forint HUF 307,75 0.003249
USA dollar USD 1,18 -0.307726
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 -0.387818
Valgevene rubla BRL 3,73 -0.245923
Valgevene rubla BYN 23042,00 -0.843446

Valdkonna töökuulutused