Hyundai tegi lõpuks ära

Hyundai igatses oma mudeliperekonda juba
ammu korralikku väikest keskklassi autot, nüüd on see päev viimaks tehtud ja
mudeli nimeks on i30.

Aus ülestunnistus on, et see auto pole tegelikult päris Hyundai enda idee. Tegemist on tegelikult KIA cee'd-i põhjale ehitatud autoga. Natuke peab muidugi Hyundaile julguse eest au andma, sest kui KIA peale võib julgelt näpuga näidata ja teda eelmise põlvkonna Toyota Corollaks nimetada, siis Hyundaid selles süüdistada ei saa. Disainielemendid meenutavad siit-sealt väga erinevaid autosid ja väga erinevate markide lahendusi. Näiteks tagatuled, mis tunduvad olevat joonistatud pärast kiiremaid ringe BMW esimeses seerias. Esiosa on samuti saanud siit ja sealt silumisi võrreldes KIAga. Toyota nupule enam kuidagi ei vajutaks.

Sisu on samuti ehe cee'd, mõningate vahedega. Näiteks on muudetud ära armatuurivalgustus, mis nüüd on sinine. Sinine valgus pole aga öösel teadupärast mingi asi millega eputada, sest see väsitab silmi. Hyundai on aga sellele lahenduse leidnud, nii et valgust saab oluliselt tuhmimaks keerata ja eriti nõmedalt kriiskava raadio üldse kustutada. i30 näol on tegu autoga, mis jäi silma sellepoolest, et näitas lisaks eesistujatele ära ka tagaistujate eelistused turvavöö suhtes. Samas on kõik KIA-likult asjalik ja ka armatuuri enda kontseptsiooni pole muudetud, mis on pigem pluss kui miinus. Ruumi on kõigil normaalselt ja keegi ei hakka ka tagaistmel pikal sõidul virisema ja sirutuspeatusi nõudma ja neid põgenemiseks kasutama. Samuti on väärikas mõõdus ka pagasiruum, kuhu mahub lapsevanker täies koosseisus. Soovitav on siiski võsuke enne välja võtta, sest turvahälli saab ka kõrvalistmele panna, kuna turvapadi on väljalülitatav.

Sõita on Hyundaiga nagu KIAga ikka. Prooviks olnud diiselmootor rebis vingelt edasi ja kütusekulu oli seejuures enam kui mõistlik. Kui viimasel ajal on tihtipeale kirutud, et tootjad teevad siidikäppade tarbeks roolid liialt kerged, siis Hyundaid selles küll süüdistada ei saa, pigem vastupidi - oleks lootnud et see oleks natuke kergem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.1213825
Brasiilia reaal BRL 4,39 0.0501687
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0255741
Filipiinide peeso PHP 60,63 0.0528096
Hiina jüaan CNY 7,81 0.0525351
Hongkongi dollar HKD 8,91 0.0505453
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.0094271
Iisraeli seekel ILS 4,18 0.055103
India ruupia INR 79,38 0.0529387
Indoneesia ruupia IDR 16539,71 0.0528705
Islandi kroon ISK 124,03 0.0241935
Jaapani jeen JPY 126,18 0.1031337
Kanada dollar CAD 1,48 0.0540321
LAV rand ZAR 16,18 0.2608491
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,44 -0.0031287
Malaysia ringgit MYR 4,65 0.0538271
Mehhiko peeso MXN 21,42 0.0626013
Norra kroon NOK 9,54 0
Poola slott PLN 4,30 0.0023252
Rootsi kroon SEK 10,37 0.0511119
Rumeenia leu RON 4,65 0.0021497
Singapuri dollar SGD 1,56 0.0447971
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.0785458
Šveitsi frank CHF 1,13 0.0266099
Taani kroon DKK 7,45 0.0093923
Tai baht THB 37,74 -0.007418
Tšehhi kroon CZK 25,69 0.023359
Türgi liir TRY 7,23 0.394116
Ukraina grivna UAH 31,15 0.0529971
Ungari forint HUF 322,61 -0.0123973
USA dollar USD 1,13 0.0529007
Uus-Meremaa dollar NZD 1,73 0.0231884
Valgevene rubla BYN 2,32 0.0603891
Vene rubla RUB 75,28 0.1564556

Valdkonna töökuulutused