Hyundai tegi lõpuks ära

Hyundai igatses oma mudeliperekonda juba
ammu korralikku väikest keskklassi autot, nüüd on see päev viimaks tehtud ja
mudeli nimeks on i30.

Aus ülestunnistus on, et see auto pole tegelikult päris Hyundai enda idee. Tegemist on tegelikult KIA cee'd-i põhjale ehitatud autoga. Natuke peab muidugi Hyundaile julguse eest au andma, sest kui KIA peale võib julgelt näpuga näidata ja teda eelmise põlvkonna Toyota Corollaks nimetada, siis Hyundaid selles süüdistada ei saa. Disainielemendid meenutavad siit-sealt väga erinevaid autosid ja väga erinevate markide lahendusi. Näiteks tagatuled, mis tunduvad olevat joonistatud pärast kiiremaid ringe BMW esimeses seerias. Esiosa on samuti saanud siit ja sealt silumisi võrreldes KIAga. Toyota nupule enam kuidagi ei vajutaks.

Sisu on samuti ehe cee'd, mõningate vahedega. Näiteks on muudetud ära armatuurivalgustus, mis nüüd on sinine. Sinine valgus pole aga öösel teadupärast mingi asi millega eputada, sest see väsitab silmi. Hyundai on aga sellele lahenduse leidnud, nii et valgust saab oluliselt tuhmimaks keerata ja eriti nõmedalt kriiskava raadio üldse kustutada. i30 näol on tegu autoga, mis jäi silma sellepoolest, et näitas lisaks eesistujatele ära ka tagaistujate eelistused turvavöö suhtes. Samas on kõik KIA-likult asjalik ja ka armatuuri enda kontseptsiooni pole muudetud, mis on pigem pluss kui miinus. Ruumi on kõigil normaalselt ja keegi ei hakka ka tagaistmel pikal sõidul virisema ja sirutuspeatusi nõudma ja neid põgenemiseks kasutama. Samuti on väärikas mõõdus ka pagasiruum, kuhu mahub lapsevanker täies koosseisus. Soovitav on siiski võsuke enne välja võtta, sest turvahälli saab ka kõrvalistmele panna, kuna turvapadi on väljalülitatav.

Sõita on Hyundaiga nagu KIAga ikka. Prooviks olnud diiselmootor rebis vingelt edasi ja kütusekulu oli seejuures enam kui mõistlik. Kui viimasel ajal on tihtipeale kirutud, et tootjad teevad siidikäppade tarbeks roolid liialt kerged, siis Hyundaid selles küll süüdistada ei saa, pigem vastupidi - oleks lootnud et see oleks natuke kergem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,55 -0.582637
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,48 0.422076
Hiina jüaan CNY 7,80 0.103988
Hongkongi dollar HKD 9,20 0.114293
Horvaatia kuna HRK 7,54 0.009282
Iisraeli seekel ILS 4,17 0.269574
India ruupia INR 75,87 0.132116
Indoneesia ruupia IDR 15985,00 0.219435
Islandi kroon ISK 122,95 0.022778
Jaapani jeen JPY 133,65 0
Kanada dollar CAD 1,51 -0.181725
LAV rand ZAR 16,03 0.089916
Lõuna-Korea vonn KRW 1282,30 0.156213
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.079189
Mehhiko peeso MXN 22,46 0.117681
Norra kroon NOK 9,81 -0.585895
Poola slott PLN 4,21 0.147629
Rootsi kroon SEK 9,91 -0.984546
Rubla RUB 69,30 -0.041828
Rumeenia leu RON 4,63 0.058287
Singapuri dollar SGD 1,59 0.050295
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.016996
Šveitsi frank CHF 1,17 -0.014564
Taani kroon DKK 7,44 -0.000671
Tai baht THB 38,42 0.052083
Tšehhi kroon CZK 25,62 0.062492
Türgi liir TRY 4,51 -0.205856
Ukraina grivna UAH 32,16 0.406516
Ungari forint HUF 314,29 -0.133456
USA dollar USD 1,18 0.095167
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 -0.518968
Valgevene rubla BRL 3,89 -0.033425
Valgevene rubla BYN 23932,00 0.175805

Valdkonna töökuulutused

Itella Estonia otsib PAKIVEOTEENUSTE OSAKONNA DIREKTORIT

Itella Estonia OÜ

17. detsember 2017

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017