Hyundai tegi lõpuks ära

Hyundai igatses oma mudeliperekonda juba
ammu korralikku väikest keskklassi autot, nüüd on see päev viimaks tehtud ja
mudeli nimeks on i30.

Aus ülestunnistus on, et see auto pole tegelikult päris Hyundai enda idee. Tegemist on tegelikult KIA cee'd-i põhjale ehitatud autoga. Natuke peab muidugi Hyundaile julguse eest au andma, sest kui KIA peale võib julgelt näpuga näidata ja teda eelmise põlvkonna Toyota Corollaks nimetada, siis Hyundaid selles süüdistada ei saa. Disainielemendid meenutavad siit-sealt väga erinevaid autosid ja väga erinevate markide lahendusi. Näiteks tagatuled, mis tunduvad olevat joonistatud pärast kiiremaid ringe BMW esimeses seerias. Esiosa on samuti saanud siit ja sealt silumisi võrreldes KIAga. Toyota nupule enam kuidagi ei vajutaks.

Sisu on samuti ehe cee'd, mõningate vahedega. Näiteks on muudetud ära armatuurivalgustus, mis nüüd on sinine. Sinine valgus pole aga öösel teadupärast mingi asi millega eputada, sest see väsitab silmi. Hyundai on aga sellele lahenduse leidnud, nii et valgust saab oluliselt tuhmimaks keerata ja eriti nõmedalt kriiskava raadio üldse kustutada. i30 näol on tegu autoga, mis jäi silma sellepoolest, et näitas lisaks eesistujatele ära ka tagaistujate eelistused turvavöö suhtes. Samas on kõik KIA-likult asjalik ja ka armatuuri enda kontseptsiooni pole muudetud, mis on pigem pluss kui miinus. Ruumi on kõigil normaalselt ja keegi ei hakka ka tagaistmel pikal sõidul virisema ja sirutuspeatusi nõudma ja neid põgenemiseks kasutama. Samuti on väärikas mõõdus ka pagasiruum, kuhu mahub lapsevanker täies koosseisus. Soovitav on siiski võsuke enne välja võtta, sest turvahälli saab ka kõrvalistmele panna, kuna turvapadi on väljalülitatav.

Sõita on Hyundaiga nagu KIAga ikka. Prooviks olnud diiselmootor rebis vingelt edasi ja kütusekulu oli seejuures enam kui mõistlik. Kui viimasel ajal on tihtipeale kirutud, et tootjad teevad siidikäppade tarbeks roolid liialt kerged, siis Hyundaid selles küll süüdistada ei saa, pigem vastupidi - oleks lootnud et see oleks natuke kergem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.0571937
Brasiilia reaal BRL 4,40 0.4472027
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0511247
Filipiinide peeso PHP 59,96 0.3329875
Hiina jüaan CNY 7,83 0.1151086
Hongkongi dollar HKD 8,89 0.0450349
Horvaatia kuna HRK 7,39 0.1517656
Iisraeli seekel ILS 4,27 0.2464847
India ruupia INR 81,56 -0.1138924
Indoneesia ruupia IDR 16485,27 -0.6408665
Islandi kroon ISK 140,02 0.0071423
Jaapani jeen JPY 129,03 0.2019104
Kanada dollar CAD 1,52 0.2306425
LAV rand ZAR 16,16 0.8103505
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,04 0.1158458
Malaysia ringgit MYR 4,75 -0.0399563
Mehhiko peeso MXN 22,94 0.5285347
Norra kroon NOK 9,74 0.042091
Poola slott PLN 4,29 -0.0023298
Rootsi kroon SEK 10,31 -0.1907362
Rumeenia leu RON 4,65 0.0064531
Singapuri dollar SGD 1,56 -0.0128238
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.1222222
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.1151054
Taani kroon DKK 7,46 -0.0053598
Tai baht THB 37,23 -0.0126242
Tšehhi kroon CZK 25,83 -0.0309669
Türgi liir TRY 6,10 0.4084052
Ukraina grivna UAH 31,59 -0.0468317
Ungari forint HUF 323,19 0.1487404
USA dollar USD 1,14 0.0879817
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 -0.0060354
Valgevene rubla BYN 2,41 0.1496259
Vene rubla RUB 75,59 0.1944465

Valdkonna töökuulutused