Hyundai tegi lõpuks ära

Hyundai igatses oma mudeliperekonda juba
ammu korralikku väikest keskklassi autot, nüüd on see päev viimaks tehtud ja
mudeli nimeks on i30.

Aus ülestunnistus on, et see auto pole tegelikult päris Hyundai enda idee. Tegemist on tegelikult KIA cee'd-i põhjale ehitatud autoga. Natuke peab muidugi Hyundaile julguse eest au andma, sest kui KIA peale võib julgelt näpuga näidata ja teda eelmise põlvkonna Toyota Corollaks nimetada, siis Hyundaid selles süüdistada ei saa. Disainielemendid meenutavad siit-sealt väga erinevaid autosid ja väga erinevate markide lahendusi. Näiteks tagatuled, mis tunduvad olevat joonistatud pärast kiiremaid ringe BMW esimeses seerias. Esiosa on samuti saanud siit ja sealt silumisi võrreldes KIAga. Toyota nupule enam kuidagi ei vajutaks.

Sisu on samuti ehe cee'd, mõningate vahedega. Näiteks on muudetud ära armatuurivalgustus, mis nüüd on sinine. Sinine valgus pole aga öösel teadupärast mingi asi millega eputada, sest see väsitab silmi. Hyundai on aga sellele lahenduse leidnud, nii et valgust saab oluliselt tuhmimaks keerata ja eriti nõmedalt kriiskava raadio üldse kustutada. i30 näol on tegu autoga, mis jäi silma sellepoolest, et näitas lisaks eesistujatele ära ka tagaistujate eelistused turvavöö suhtes. Samas on kõik KIA-likult asjalik ja ka armatuuri enda kontseptsiooni pole muudetud, mis on pigem pluss kui miinus. Ruumi on kõigil normaalselt ja keegi ei hakka ka tagaistmel pikal sõidul virisema ja sirutuspeatusi nõudma ja neid põgenemiseks kasutama. Samuti on väärikas mõõdus ka pagasiruum, kuhu mahub lapsevanker täies koosseisus. Soovitav on siiski võsuke enne välja võtta, sest turvahälli saab ka kõrvalistmele panna, kuna turvapadi on väljalülitatav.

Sõita on Hyundaiga nagu KIAga ikka. Prooviks olnud diiselmootor rebis vingelt edasi ja kütusekulu oli seejuures enam kui mõistlik. Kui viimasel ajal on tihtipeale kirutud, et tootjad teevad siidikäppade tarbeks roolid liialt kerged, siis Hyundaid selles küll süüdistada ei saa, pigem vastupidi - oleks lootnud et see oleks natuke kergem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 -0.4735697
Brasiilia reaal BRL 4,34 -1.2195122
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0204541
Filipiinide peeso PHP 61,48 -0.0195151
Hiina jüaan CNY 7,51 0.1159938
Hongkongi dollar HKD 9,24 0.0303286
Horvaatia kuna HRK 7,38 0.0352471
Iisraeli seekel ILS 4,21 -0.3148898
India ruupia INR 80,15 0.2263519
Indoneesia ruupia IDR 16685,61 0.2546381
Islandi kroon ISK 123,22 -0.0162285
Jaapani jeen JPY 130,75 0.2914781
Kanada dollar CAD 1,51 -0.4490227
LAV rand ZAR 14,97 -0.2346291
Lõuna-Korea vonn KRW 1270,18 -0.0621572
Malaysia ringgit MYR 4,68 0.2441375
Mehhiko peeso MXN 23,36 -0.4309592
Norra kroon NOK 9,49 -0.5167065
Poola slott PLN 4,29 -0.2209611
Rootsi kroon SEK 10,23 -0.6002972
Rumeenia leu RON 4,62 -0.1318605
Singapuri dollar SGD 1,58 -0.0316616
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.5154639
Šveitsi frank CHF 1,17 0.0767067
Taani kroon DKK 7,44 0.0497232
Tai baht THB 37,84 0.0425626
Tšehhi kroon CZK 25,69 0.3045091
Türgi liir TRY 5,39 1.9731859
Ukraina grivna UAH 30,69 -0.1106688
Ungari forint HUF 317,63 -0.0377655
USA dollar USD 1,18 -0.059448
Uus-Meremaa dollar NZD 1,70 0.1001591
Valgevene rubla BYN 2,34 -0.5398742
Vene rubla RUB 72,56 -0.9731357

Valdkonna töökuulutused