Minilimusiin - Mini Cooper Clubman

Mini on väga eriline auto juba aegade
algusest peale. Kolmeukselisele versioonile lisandus nüüd veelgi erilisem
Clubman.

Armas väike sõiduk on mujal Euroopas vägagi populaarne, meil mitte nii väga. Miks? Üheks piiritõmbajaks on kindlasti hind. Praktilise mõtlemisega inimene kindlasti küsib, miks ta peaks omajagu rohkem maksma, kui tavaliste konkurentide eest? Kas ma sel juhul saan ka rohkem? Praktilist väärtust? Ei! Esteetilist ja emotsionaalset? Jah, ja ikka kamaluga! Küll lahkuvad paljud peale esimese küsimuse vastuse kuulmist kiirelt ja lähevad tagasi jaapanlaste ja korealaste tsooni. Nüüd on Mini tootjad võtnud aga kätte ja üritanud praktilist väärtust suurendada.

Kindlasti tuli sellise auto tegemise käsk BMWst, stiilis - "tehke viieukseline Mini." "Selge, teeme ära," vastati rahulikult. Tulemus sai aga arvatavasti märksa teistsugusem, kui BMW tootjad oskasid karta. "On ju viis ust," ütlesid Mini-inimesed BMW-lastele, kes peast kinni hoides vaatasid kolme külje- ja kaht tagaust. Kere on venitatud pikemaks ja kõrvalistuja poolele on lisaks olemasolevale lisatud üks uks, mis avaneb küll alles siis, kui avada esimene uks. See on tehtud selleks, et hõlbustada tagaistmele ronimist. Seda lihtsalt seepärast, et sinna on nüüd põhjust ronida - sinna mahub vabalt istuma täismõõdus inimene, kes on seal suuteline vingumata ka pikemat otsa taluma.

Tagumised uksed avanevad nagu multifilmiautodel - külgedele. Ruum ise pole just jube suur, kuid mahutab piisavalt asju, et nurisema ei peaks. Välimus pole uute lisanditega muutunud ei millekski muuks, kui rohkem erilisemaks.

Kõige olulisem on Mini puhul ikka olnud sõiduelamus. See on tänu emafirmale BMW muutunud üheks parimaks maailmas.

Kart on see, millega Minit seni kogu aeg võrreldud on. Kas Clubman on selle nime kaotanud? Ta pole päris see, mis väike Mini, kuid üldse mitte paha. Vedrustus on täiesti inimlik ja auto reageerib endiselt igale käsule, mis talle läbi rooli anda, koheselt. Küll on saba minemisega juhist tahapoole hakanud ära kaduma see "selg vastu seina" tunnetus. Kõik on muutunud natuke tavalisemaks. See, kes enne praktilisust küsis, saab siit oma positiivse vastuse, kuid see, kes otsis teravaid elamusi, peab ja saab vaid lühikest varianti osta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 0.277915
Brasiilia reaal BRL 4,83 0.603915
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.005114
Filipiinide peeso PHP 63,81 0.1978612
Hiina jüaan CNY 8,07 0.2607756
Hongkongi dollar HKD 9,19 0.1100602
Horvaatia kuna HRK 7,42 0.0593
Iisraeli seekel ILS 4,22 0.3977516
India ruupia INR 85,50 0.1816137
Indoneesia ruupia IDR 17546,01 0.5239319
Islandi kroon ISK 128,73 -1.197329
Jaapani jeen JPY 132,86 0.2868357
Kanada dollar CAD 1,52 0.0722876
LAV rand ZAR 16,94 0.4007208
Lõuna-Korea vonn KRW 1315,93 0.1072635
Malaysia ringgit MYR 4,86 0.3465632
Mehhiko peeso MXN 22,39 0.4807045
Norra kroon NOK 9,56 0.0104586
Poola slott PLN 4,29 -0.0954798
Rootsi kroon SEK 10,35 0.1712826
Rumeenia leu RON 4,65 0.0171914
Singapuri dollar SGD 1,61 0.1995012
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.2011173
Šveitsi frank CHF 1,13 0.1147396
Taani kroon DKK 7,46 0.0227965
Tai baht THB 38,12 0.091648
Tšehhi kroon CZK 25,61 0.0429738
Türgi liir TRY 7,27 0.6148733
Ukraina grivna UAH 32,97 -0.0251646
Ungari forint HUF 324,05 0.2040879
USA dollar USD 1,18 0.1532437
Uus-Meremaa dollar NZD 1,77 0.1697985
Valgevene rubla BYN 2,46 0.6714157
Vene rubla RUB 77,45 0.0849028

Valdkonna töökuulutused

ITELLA ESTONIA otsib ANALÜÜTIKUT

Itella Estonia OÜ

27. september 2018

ITELLA ESTONIA otsib TRANSPORDIJUHTI

Itella Estonia OÜ

27. september 2018