Minilimusiin - Mini Cooper Clubman

Mini on väga eriline auto juba aegade
algusest peale. Kolmeukselisele versioonile lisandus nüüd veelgi erilisem
Clubman.

Armas väike sõiduk on mujal Euroopas vägagi populaarne, meil mitte nii väga. Miks? Üheks piiritõmbajaks on kindlasti hind. Praktilise mõtlemisega inimene kindlasti küsib, miks ta peaks omajagu rohkem maksma, kui tavaliste konkurentide eest? Kas ma sel juhul saan ka rohkem? Praktilist väärtust? Ei! Esteetilist ja emotsionaalset? Jah, ja ikka kamaluga! Küll lahkuvad paljud peale esimese küsimuse vastuse kuulmist kiirelt ja lähevad tagasi jaapanlaste ja korealaste tsooni. Nüüd on Mini tootjad võtnud aga kätte ja üritanud praktilist väärtust suurendada.

Kindlasti tuli sellise auto tegemise käsk BMWst, stiilis - "tehke viieukseline Mini." "Selge, teeme ära," vastati rahulikult. Tulemus sai aga arvatavasti märksa teistsugusem, kui BMW tootjad oskasid karta. "On ju viis ust," ütlesid Mini-inimesed BMW-lastele, kes peast kinni hoides vaatasid kolme külje- ja kaht tagaust. Kere on venitatud pikemaks ja kõrvalistuja poolele on lisaks olemasolevale lisatud üks uks, mis avaneb küll alles siis, kui avada esimene uks. See on tehtud selleks, et hõlbustada tagaistmele ronimist. Seda lihtsalt seepärast, et sinna on nüüd põhjust ronida - sinna mahub vabalt istuma täismõõdus inimene, kes on seal suuteline vingumata ka pikemat otsa taluma.

Tagumised uksed avanevad nagu multifilmiautodel - külgedele. Ruum ise pole just jube suur, kuid mahutab piisavalt asju, et nurisema ei peaks. Välimus pole uute lisanditega muutunud ei millekski muuks, kui rohkem erilisemaks.

Kõige olulisem on Mini puhul ikka olnud sõiduelamus. See on tänu emafirmale BMW muutunud üheks parimaks maailmas.

Kart on see, millega Minit seni kogu aeg võrreldud on. Kas Clubman on selle nime kaotanud? Ta pole päris see, mis väike Mini, kuid üldse mitte paha. Vedrustus on täiesti inimlik ja auto reageerib endiselt igale käsule, mis talle läbi rooli anda, koheselt. Küll on saba minemisega juhist tahapoole hakanud ära kaduma see "selg vastu seina" tunnetus. Kõik on muutunud natuke tavalisemaks. See, kes enne praktilisust küsis, saab siit oma positiivse vastuse, kuid see, kes otsis teravaid elamusi, peab ja saab vaid lühikest varianti osta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 -0.1831733
Brasiilia reaal BRL 4,25 -0.4306511
Bulgaaria leev BGN 1,95 -0.0664554
Filipiinide peeso PHP 59,77 0.1524748
Hiina jüaan CNY 7,70 -0.2267721
Hongkongi dollar HKD 8,91 -0.2596443
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.0780745
Iisraeli seekel ILS 4,19 -0.2616805
India ruupia INR 80,88 -0.0840097
Indoneesia ruupia IDR 16099,95 -0.3073145
Islandi kroon ISK 137,68 0.0581395
Jaapani jeen JPY 124,54 0.0723182
Kanada dollar CAD 1,51 -0.4496165
LAV rand ZAR 15,68 0.3000736
Lõuna-Korea vonn KRW 1274,51 -0.2691811
Malaysia ringgit MYR 4,67 -0.3201844
Mehhiko peeso MXN 21,61 -0.2317765
Norra kroon NOK 9,71 -0.2587242
Poola slott PLN 4,29 0.0116621
Rootsi kroon SEK 10,24 -0.3474385
Rumeenia leu RON 4,70 0.1512827
Singapuri dollar SGD 1,54 -0.1230729
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.4332459
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.2119018
Taani kroon DKK 7,46 -0.0508906
Tai baht THB 36,04 -0.3662973
Tšehhi kroon CZK 25,58 0.1331037
Türgi liir TRY 6,06 -0.377811
Ukraina grivna UAH 31,74 -0.5214928
Ungari forint HUF 317,73 -0.5197408
USA dollar USD 1,14 -0.2808249
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 -0.3028683
Valgevene rubla BYN 2,44 -0.2329764
Vene rubla RUB 75,29 -0.363017

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019