Minilimusiin - Mini Cooper Clubman

Mini on väga eriline auto juba aegade
algusest peale. Kolmeukselisele versioonile lisandus nüüd veelgi erilisem
Clubman.

Armas väike sõiduk on mujal Euroopas vägagi populaarne, meil mitte nii väga. Miks? Üheks piiritõmbajaks on kindlasti hind. Praktilise mõtlemisega inimene kindlasti küsib, miks ta peaks omajagu rohkem maksma, kui tavaliste konkurentide eest? Kas ma sel juhul saan ka rohkem? Praktilist väärtust? Ei! Esteetilist ja emotsionaalset? Jah, ja ikka kamaluga! Küll lahkuvad paljud peale esimese küsimuse vastuse kuulmist kiirelt ja lähevad tagasi jaapanlaste ja korealaste tsooni. Nüüd on Mini tootjad võtnud aga kätte ja üritanud praktilist väärtust suurendada.

Kindlasti tuli sellise auto tegemise käsk BMWst, stiilis - "tehke viieukseline Mini." "Selge, teeme ära," vastati rahulikult. Tulemus sai aga arvatavasti märksa teistsugusem, kui BMW tootjad oskasid karta. "On ju viis ust," ütlesid Mini-inimesed BMW-lastele, kes peast kinni hoides vaatasid kolme külje- ja kaht tagaust. Kere on venitatud pikemaks ja kõrvalistuja poolele on lisaks olemasolevale lisatud üks uks, mis avaneb küll alles siis, kui avada esimene uks. See on tehtud selleks, et hõlbustada tagaistmele ronimist. Seda lihtsalt seepärast, et sinna on nüüd põhjust ronida - sinna mahub vabalt istuma täismõõdus inimene, kes on seal suuteline vingumata ka pikemat otsa taluma.

Tagumised uksed avanevad nagu multifilmiautodel - külgedele. Ruum ise pole just jube suur, kuid mahutab piisavalt asju, et nurisema ei peaks. Välimus pole uute lisanditega muutunud ei millekski muuks, kui rohkem erilisemaks.

Kõige olulisem on Mini puhul ikka olnud sõiduelamus. See on tänu emafirmale BMW muutunud üheks parimaks maailmas.

Kart on see, millega Minit seni kogu aeg võrreldud on. Kas Clubman on selle nime kaotanud? Ta pole päris see, mis väike Mini, kuid üldse mitte paha. Vedrustus on täiesti inimlik ja auto reageerib endiselt igale käsule, mis talle läbi rooli anda, koheselt. Küll on saba minemisega juhist tahapoole hakanud ära kaduma see "selg vastu seina" tunnetus. Kõik on muutunud natuke tavalisemaks. See, kes enne praktilisust küsis, saab siit oma positiivse vastuse, kuid see, kes otsis teravaid elamusi, peab ja saab vaid lühikest varianti osta.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,51 -0.037811
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,63 -0.098856
Hiina jüaan CNY 7,79 -0.082055
Hongkongi dollar HKD 9,18 -0.08811
Horvaatia kuna HRK 7,50 -0.074582
Iisraeli seekel ILS 4,11 -0.014581
India ruupia INR 76,56 -0.102819
Indoneesia ruupia IDR 15918,00 -0.081601
Islandi kroon ISK 124,22 -0.280957
Jaapani jeen JPY 134,11 0.284165
Kanada dollar CAD 1,49 -0.019496
LAV rand ZAR 16,12 0.21074
Lõuna-Korea vonn KRW 1332,70 0.007504
Malaysia ringgit MYR 4,98 -0.080335
Mehhiko peeso MXN 22,38 0.049619
Norra kroon NOK 9,41 -0.021678
Poola slott PLN 4,23 -0.014169
Rootsi kroon SEK 9,62 0.009877
Rubla RUB 67,77 0.093046
Rumeenia leu RON 4,60 -0.004347
Singapuri dollar SGD 1,60 -0.012474
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.076117
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.0517
Taani kroon DKK 7,44 0.001612
Tai baht THB 39,10 -0.025568
Tšehhi kroon CZK 25,66 -0.035064
Türgi liir TRY 4,35 0.469038
Ukraina grivna UAH 31,36 -0.079962
Ungari forint HUF 307,77 -0.07143
USA dollar USD 1,18 -0.107759
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.199828
Valgevene rubla BRL 3,76 -0.095701
Valgevene rubla BYN 23189,00 -0.081868

Valdkonna töökuulutused

TRANSIIDIKESKUSE AS otsib KOMMERTSDIREKTORIT

Transiidikeskuse AS

20. november 2017