Minilimusiin - Mini Cooper Clubman

Mini on väga eriline auto juba aegade
algusest peale. Kolmeukselisele versioonile lisandus nüüd veelgi erilisem
Clubman.

Armas väike sõiduk on mujal Euroopas vägagi populaarne, meil mitte nii väga. Miks? Üheks piiritõmbajaks on kindlasti hind. Praktilise mõtlemisega inimene kindlasti küsib, miks ta peaks omajagu rohkem maksma, kui tavaliste konkurentide eest? Kas ma sel juhul saan ka rohkem? Praktilist väärtust? Ei! Esteetilist ja emotsionaalset? Jah, ja ikka kamaluga! Küll lahkuvad paljud peale esimese küsimuse vastuse kuulmist kiirelt ja lähevad tagasi jaapanlaste ja korealaste tsooni. Nüüd on Mini tootjad võtnud aga kätte ja üritanud praktilist väärtust suurendada.

Kindlasti tuli sellise auto tegemise käsk BMWst, stiilis - "tehke viieukseline Mini." "Selge, teeme ära," vastati rahulikult. Tulemus sai aga arvatavasti märksa teistsugusem, kui BMW tootjad oskasid karta. "On ju viis ust," ütlesid Mini-inimesed BMW-lastele, kes peast kinni hoides vaatasid kolme külje- ja kaht tagaust. Kere on venitatud pikemaks ja kõrvalistuja poolele on lisaks olemasolevale lisatud üks uks, mis avaneb küll alles siis, kui avada esimene uks. See on tehtud selleks, et hõlbustada tagaistmele ronimist. Seda lihtsalt seepärast, et sinna on nüüd põhjust ronida - sinna mahub vabalt istuma täismõõdus inimene, kes on seal suuteline vingumata ka pikemat otsa taluma.

Tagumised uksed avanevad nagu multifilmiautodel - külgedele. Ruum ise pole just jube suur, kuid mahutab piisavalt asju, et nurisema ei peaks. Välimus pole uute lisanditega muutunud ei millekski muuks, kui rohkem erilisemaks.

Kõige olulisem on Mini puhul ikka olnud sõiduelamus. See on tänu emafirmale BMW muutunud üheks parimaks maailmas.

Kart on see, millega Minit seni kogu aeg võrreldud on. Kas Clubman on selle nime kaotanud? Ta pole päris see, mis väike Mini, kuid üldse mitte paha. Vedrustus on täiesti inimlik ja auto reageerib endiselt igale käsule, mis talle läbi rooli anda, koheselt. Küll on saba minemisega juhist tahapoole hakanud ära kaduma see "selg vastu seina" tunnetus. Kõik on muutunud natuke tavalisemaks. See, kes enne praktilisust küsis, saab siit oma positiivse vastuse, kuid see, kes otsis teravaid elamusi, peab ja saab vaid lühikest varianti osta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 -0.0509911
Brasiilia reaal BRL 4,31 -0.721032
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 61,88 0.2608512
Hiina jüaan CNY 7,49 -0.2037474
Hongkongi dollar HKD 9,09 -0.1121434
Horvaatia kuna HRK 7,38 -0.0352213
Iisraeli seekel ILS 4,20 -0.0166461
India ruupia INR 78,88 -0.3486962
Indoneesia ruupia IDR 16123,76 -0.0776511
Islandi kroon ISK 125,63 0.8185539
Jaapani jeen JPY 127,39 -0.0941103
Kanada dollar CAD 1,54 0.0129946
LAV rand ZAR 15,79 -0.854674
Lõuna-Korea vonn KRW 1280,53 -0.5259069
Malaysia ringgit MYR 4,64 -0.0280323
Mehhiko peeso MXN 23,64 -0.5794274
Norra kroon NOK 9,47 -0.1645344
Poola slott PLN 4,31 0.0394203
Rootsi kroon SEK 10,28 -0.2881593
Rumeenia leu RON 4,67 -0.0214312
Singapuri dollar SGD 1,57 -0.0254437
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.0910022
Šveitsi frank CHF 1,15 0.1476079
Taani kroon DKK 7,45 -0.0120773
Tai baht THB 37,98 0.136049
Tšehhi kroon CZK 25,81 -0.08903
Türgi liir TRY 5,49 -0.0473537
Ukraina grivna UAH 30,53 -0.2668583
Ungari forint HUF 323,90 0.5213829
USA dollar USD 1,16 -0.1035375
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.2978495
Valgevene rubla BYN 2,31 -0.3272759
Vene rubla RUB 73,62 -0.4601235

Valdkonna töökuulutused