Üliökonoomne uus Peugeot 308 on suur samm edasi

Peugeot 308 on saanud uue välimuse ja sisu
ning tulemus pole üldse paha.

Välimus on üsna sarnane eelkäijaga, kuid rõhutab uut nn pika nina joont. Küll on veidralt paigutatud udutuled, mis asuvad pigem külgedel kui esiosas. Nagu 207-l on ka 308 esipampri keskel suur must tala. Selle kerge välimuserikkuja eesmärk on aga selge - kaitsta jalakäijat. Nimelt viskab see jalakäija otsasõidu korral kapotile, kus teda ootab ees suhteliselt pehme maandumine. Nii peaks rohkem viga saama auto kui jalakäija. Kui tahate mööda linna jalgsi liiklejaid ilmtingimata vigastada, siis Peugeot 308 pole teie auto.

Sisu on saanud samuti omajagu muutusi. Armatuur on muutunud lamedamaks ja, kui ma nüüd julgen seda öelda, sportlikumaks. Nimelt pakuvad madalat ja kokpiti tunnet tekitavat armatuuri ning keskkonsooli tavaliselt just sportautod.

Võrreldes eelkäijaga on isteasend madalamale viidud, mis samuti tekitab sportlikku tunnet. 307-s oli vägisi tunne, et oled nagu puki otsas, mis polnud selle klassi auto moodi. Jalaruumi oli eelmise põlvkonna autol omajagu nii ees kui ka taga ja ega uuelgi pole see kadunud.

Täiskasvanud inimene võib ilma krampe saamata tagaistmel ka pikki otsi sõita. Pagasiruum on piisavalt suur, et sinna võis terve lapsevankri ühes tükis sisse lennutada, ilma et midagi legostama peaks.

Proovisõiduk oli diiselmootoriga, mis pani mind imestusest ohkima. Maanteel suutis see näidata kütusekulu alla viie liitri saja kilomeetri kohta.

Tõusnud kütusehinnad ning idiootne hinna- ja maksupoliitika, mis on teinud diislikütuse kallimaks kui bensiini, panevad paljude diiselautode müügi meil kalevi alla. Kuid selles autos näen ma küll mõtet, sest kütusekulu on enam kui hea ja kindlasti tasub see bensiinimootoritega võrreldes ära.

Prantslased on 308 näol teinud pea väga hea auto, aga kuskil peab ju järeleandmisi olema. Neid ongi ja paraku jube lollis kohas.

Ma istun madalal, mul on ðeff kokpiti tunne, mootor tõmbab normaalselt ja käigukast töötab kui kellavärk. Tahaks läbi rooli ka mõnu tunda ja läbi käte lugeda, mis tee räägib. Paraku on sõidumõnu roolitunnetuse kaudu unustatud. Nägu tuvipraest veel rõõmsalt rasvane, pole prantslased viitsinud head autot lõpuni viia ja ikka jätnud mingi aga õhku.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,55 -0.662582
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,19 -0.072597
Hiina jüaan CNY 7,77 -0.220815
Hongkongi dollar HKD 9,16 -0.256887
Horvaatia kuna HRK 7,54 -0.0305
Iisraeli seekel ILS 4,17 0.250318
India ruupia INR 75,70 -0.08513
Indoneesia ruupia IDR 15927,00 -0.1442
Islandi kroon ISK 123,49 0.464518
Jaapani jeen JPY 133,27 -0.284335
Kanada dollar CAD 1,51 -0.150667
LAV rand ZAR 16,05 0.212302
Lõuna-Korea vonn KRW 1281,30 0.078106
Malaysia ringgit MYR 4,79 -0.220897
Mehhiko peeso MXN 22,52 0.367309
Norra kroon NOK 9,80 -0.679946
Poola slott PLN 4,21 0.214301
Rootsi kroon SEK 9,89 -1.213325
Rubla RUB 69,54 0.304341
Rumeenia leu RON 4,63 -0.060446
Singapuri dollar SGD 1,59 -0.194895
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.114441
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.278439
Taani kroon DKK 7,44 -0.001343
Tai baht THB 38,28 -0.312499
Tšehhi kroon CZK 25,63 0.105456
Türgi liir TRY 4,52 -0.013281
Ukraina grivna UAH 32,02 -0.014362
Ungari forint HUF 313,92 -0.251024
USA dollar USD 1,17 -0.267659
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 -0.61466
Valgevene rubla BRL 3,88 -0.213406
Valgevene rubla BYN 23767,00 -0.514859

Valdkonna töökuulutused

Lemminkäinen otsib TEEDEEHITUSE PROJEKTIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

30. detsember 2017

Itella Estonia otsib PAKIVEOTEENUSTE OSAKONNA DIREKTORIT

Itella Estonia OÜ

17. detsember 2017