Üliökonoomne uus Peugeot 308 on suur samm edasi

Peugeot 308 on saanud uue välimuse ja sisu
ning tulemus pole üldse paha.

Välimus on üsna sarnane eelkäijaga, kuid rõhutab uut nn pika nina joont. Küll on veidralt paigutatud udutuled, mis asuvad pigem külgedel kui esiosas. Nagu 207-l on ka 308 esipampri keskel suur must tala. Selle kerge välimuserikkuja eesmärk on aga selge - kaitsta jalakäijat. Nimelt viskab see jalakäija otsasõidu korral kapotile, kus teda ootab ees suhteliselt pehme maandumine. Nii peaks rohkem viga saama auto kui jalakäija. Kui tahate mööda linna jalgsi liiklejaid ilmtingimata vigastada, siis Peugeot 308 pole teie auto.

Sisu on saanud samuti omajagu muutusi. Armatuur on muutunud lamedamaks ja, kui ma nüüd julgen seda öelda, sportlikumaks. Nimelt pakuvad madalat ja kokpiti tunnet tekitavat armatuuri ning keskkonsooli tavaliselt just sportautod.

Võrreldes eelkäijaga on isteasend madalamale viidud, mis samuti tekitab sportlikku tunnet. 307-s oli vägisi tunne, et oled nagu puki otsas, mis polnud selle klassi auto moodi. Jalaruumi oli eelmise põlvkonna autol omajagu nii ees kui ka taga ja ega uuelgi pole see kadunud.

Täiskasvanud inimene võib ilma krampe saamata tagaistmel ka pikki otsi sõita. Pagasiruum on piisavalt suur, et sinna võis terve lapsevankri ühes tükis sisse lennutada, ilma et midagi legostama peaks.

Proovisõiduk oli diiselmootoriga, mis pani mind imestusest ohkima. Maanteel suutis see näidata kütusekulu alla viie liitri saja kilomeetri kohta.

Tõusnud kütusehinnad ning idiootne hinna- ja maksupoliitika, mis on teinud diislikütuse kallimaks kui bensiini, panevad paljude diiselautode müügi meil kalevi alla. Kuid selles autos näen ma küll mõtet, sest kütusekulu on enam kui hea ja kindlasti tasub see bensiinimootoritega võrreldes ära.

Prantslased on 308 näol teinud pea väga hea auto, aga kuskil peab ju järeleandmisi olema. Neid ongi ja paraku jube lollis kohas.

Ma istun madalal, mul on šeff kokpiti tunne, mootor tõmbab normaalselt ja käigukast töötab kui kellavärk. Tahaks läbi rooli ka mõnu tunda ja läbi käte lugeda, mis tee räägib. Paraku on sõidumõnu roolitunnetuse kaudu unustatud. Nägu tuvipraest veel rõõmsalt rasvane, pole prantslased viitsinud head autot lõpuni viia ja ikka jätnud mingi aga õhku.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,50 -0.191011
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,44 0.016547
Hiina jüaan CNY 7,80 0.293311
Hongkongi dollar HKD 9,19 -0.20739
Horvaatia kuna HRK 7,51 0.025314
Iisraeli seekel ILS 4,13 0.252255
India ruupia INR 76,57 0.291838
Indoneesia ruupia IDR 15902,00 -0.031432
Islandi kroon ISK 124,04 -0.282983
Jaapani jeen JPY 132,09 -0.203996
Kanada dollar CAD 1,47 -0.38256
LAV rand ZAR 15,77 0.40692
Lõuna-Korea vonn KRW 1330,00 0.015039
Malaysia ringgit MYR 4,96 -0.311488
Mehhiko peeso MXN 22,13 -1.420584
Norra kroon NOK 9,34 0.286514
Poola slott PLN 4,24 0.044864
Rootsi kroon SEK 9,60 0.380602
Rubla RUB 67,41 -0.137765
Rumeenia leu RON 4,58 0.032727
Singapuri dollar SGD 1,59 0.031359
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.241548
Šveitsi frank CHF 1,15 0.055624
Taani kroon DKK 7,44 0.001343
Tai baht THB 38,95 -0.128205
Tšehhi kroon CZK 25,76 -0.127961
Türgi liir TRY 4,32 0.31141
Ukraina grivna UAH 31,24 -0.517083
Ungari forint HUF 308,16 0.136478
USA dollar USD 1,18 -0.211084
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 -0.258342
Valgevene rubla BRL 3,72 -0.622828
Valgevene rubla BYN 23070,00 -0.722953

Valdkonna töökuulutused