Üliökonoomne uus Peugeot 308 on suur samm edasi

Peugeot 308 on saanud uue välimuse ja sisu
ning tulemus pole üldse paha.

Välimus on üsna sarnane eelkäijaga, kuid rõhutab uut nn pika nina joont. Küll on veidralt paigutatud udutuled, mis asuvad pigem külgedel kui esiosas. Nagu 207-l on ka 308 esipampri keskel suur must tala. Selle kerge välimuserikkuja eesmärk on aga selge - kaitsta jalakäijat. Nimelt viskab see jalakäija otsasõidu korral kapotile, kus teda ootab ees suhteliselt pehme maandumine. Nii peaks rohkem viga saama auto kui jalakäija. Kui tahate mööda linna jalgsi liiklejaid ilmtingimata vigastada, siis Peugeot 308 pole teie auto.

Sisu on saanud samuti omajagu muutusi. Armatuur on muutunud lamedamaks ja, kui ma nüüd julgen seda öelda, sportlikumaks. Nimelt pakuvad madalat ja kokpiti tunnet tekitavat armatuuri ning keskkonsooli tavaliselt just sportautod.

Võrreldes eelkäijaga on isteasend madalamale viidud, mis samuti tekitab sportlikku tunnet. 307-s oli vägisi tunne, et oled nagu puki otsas, mis polnud selle klassi auto moodi. Jalaruumi oli eelmise põlvkonna autol omajagu nii ees kui ka taga ja ega uuelgi pole see kadunud.

Täiskasvanud inimene võib ilma krampe saamata tagaistmel ka pikki otsi sõita. Pagasiruum on piisavalt suur, et sinna võis terve lapsevankri ühes tükis sisse lennutada, ilma et midagi legostama peaks.

Proovisõiduk oli diiselmootoriga, mis pani mind imestusest ohkima. Maanteel suutis see näidata kütusekulu alla viie liitri saja kilomeetri kohta.

Tõusnud kütusehinnad ning idiootne hinna- ja maksupoliitika, mis on teinud diislikütuse kallimaks kui bensiini, panevad paljude diiselautode müügi meil kalevi alla. Kuid selles autos näen ma küll mõtet, sest kütusekulu on enam kui hea ja kindlasti tasub see bensiinimootoritega võrreldes ära.

Prantslased on 308 näol teinud pea väga hea auto, aga kuskil peab ju järeleandmisi olema. Neid ongi ja paraku jube lollis kohas.

Ma istun madalal, mul on šeff kokpiti tunne, mootor tõmbab normaalselt ja käigukast töötab kui kellavärk. Tahaks läbi rooli ka mõnu tunda ja läbi käte lugeda, mis tee räägib. Paraku on sõidumõnu roolitunnetuse kaudu unustatud. Nägu tuvipraest veel rõõmsalt rasvane, pole prantslased viitsinud head autot lõpuni viia ja ikka jätnud mingi aga õhku.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 -0.0447885
Brasiilia reaal BRL 4,47 0.0469557
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0102297
Filipiinide peeso PHP 60,94 0.0082053
Hiina jüaan CNY 7,86 0.0089046
Hongkongi dollar HKD 8,98 0.0089121
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.2711526
Iisraeli seekel ILS 4,18 0.0095609
India ruupia INR 80,16 0.0087331
Indoneesia ruupia IDR 16703,74 0.0087413
Islandi kroon ISK 122,62 0.0081559
Jaapani jeen JPY 126,37 0.0079139
Kanada dollar CAD 1,49 -0.0133932
LAV rand ZAR 16,74 0.1028567
Lõuna-Korea vonn KRW 1280,40 0.0093729
Malaysia ringgit MYR 4,69 0.0085206
Mehhiko peeso MXN 21,60 -0.0083309
Norra kroon NOK 9,67 0
Poola slott PLN 4,29 0.0093199
Rootsi kroon SEK 10,47 0.0085999
Rumeenia leu RON 4,65 0.0086016
Singapuri dollar SGD 1,57 0.0191388
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.0223065
Šveitsi frank CHF 1,14 0.0087819
Taani kroon DKK 7,46 0.0080479
Tai baht THB 37,93 0.0087021
Tšehhi kroon CZK 25,68 0.0077894
Türgi liir TRY 6,88 0.0087269
Ukraina grivna UAH 31,73 0.008511
Ungari forint HUF 322,42 0.0093055
USA dollar USD 1,14 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,72 0
Valgevene rubla BYN 2,34 0.0085353
Vene rubla RUB 76,60 0.0086173

Valdkonna töökuulutused