„Ma ei tea, mis autod nad otsustasid osta, aga arvan, et tehingu hind võiks umbes 30 miljonit krooni olla. 100 auto kohta teeb see hinnaks umbes 300 000 krooni auto kohta, mis neid autosid arvestades on üsna hea hind,“ arvas Kütt.
Tema hinnangul oleks juba kallimate autodega raske opereerida. „400-500000krooniste autodega oleks keeruline. Sellise hinnaklassi autodega ei peaks Tallink Takso kuigi kaua vastu. Väga raske on seda raha kliendilt kätte saada,“ kommenteeris ta.
Kütt ei salanud, et oleks hea meelega näinud Tallink Taksot ka oma kliendina, lisades, et iga automüüja valetaks, kui ütleks, et ei ole tehingust huvitatud.
Koostööpartneri otsinguil pöördus taksofirma alguses ka Amserv Grupi poole, kuid otsustas siiski kallimate autode kasuks. „Eks nad tahtsid tegelikult juba alguses teise sektorisse ja jäid kallima auto peale,“ tutvustas Kütt uue tulija saabumist turule.
Uue taksofirma tuleku suhtes on Kütt positiivne, öeldes, et turg juba ootab uusi tegijaid. Samas tunnistas ta, et ega omale kohta teha kerge pole. „Ühelt poolt tuleb neile Tallinki ketiga seotus kasuks, teiselt poolt aga ei ole liigne seotus ka väga hea. Tegu on ikkagi taksoga!“ märkis ta.
Vaatamata sellele, et Tallink Takso ja Amserv Grupp koostööd ei tee, on automüüja siiski tugevalt siinsel taksoturul sees. Nimelt ostab Tulika Takso kõik oma autod Amserv Gruppi kuuluvas Ascarist, samuti on grupi suur klient Linnatakso.