Prantsuse üritus teha väikeautost musklis sportlast - Peugeot 207 RC

Peugeot 207 on iseenesest niigi normaalne
ja vilgas auto, kuid sellest prantslastele ei piisanud ja teha tuli ikka karm
versioon ka, ja jumal tänatud, et ajakirjanike elu natuke huvitavamaks
tegite.

Välimuses on prantslased natuke tavakerele juurde ponnistanud spoilerite näol, kuid mingeid nii suuri erinevusi pole, et see ahhetama paneks. Peugeot 207 nagu ta ikka on. Mitte sugugi kole auto, pigem vastupidi ja kerge spoilerdus on positiivselt mõjunud.

Sisu on muutunud rohkem, kui välimus. Istmed on sügavad sportlased ja kaetud mõnusa seemisnahaga. Pedaalid ja käigukanginupp on saanud sportlikud katted. Ongi vist kõik muutustest. Igatahes pean ma istmeid kiitma hakkama. Asi selles, et nii sügavat ja madalat isteasendit ei paku ükski konkurentidest. Iste ise on ka oma olemuselt teistest peajagu üle. Lihtsalt, minu arvates on sportliku tunde tagamisel oluline istuda nii madalal kui võimalik, mis laseb ka tagumikul paremini auto käitumist lugeda. Sellega on prantslased naelapea pihta tabanud. Metalne käigukanginupp on küll ilus ja sportlik, kuid totaalselt ebapraktiline. Jahedal hommikul autosse istudes üritad paljakäsi võimalikult vähe käiku vahetada, sest nupp on nii külm, sellest haarata pole just kuigi mõnus. Tegelikult õige kah, hoia käed roolil ja pilk teel, mis sa ikka jahmerdad.

Sõiduomadustelt on 207 üks parimaid omas klassis. Rool on konkreetne ja kiire ning jutustab piisavalt palju teel toimuvast. Juhtimise ja vedrustusega on kõik korras, kui emotsioone otsite. Niisama Tallinnas ringisõitmiseks on vedrustus ehk isegi liialt jäik. Kindlasti tasub see end rajal sajaga ära, kuid linnas tahaks ju ka tiirutada. Üks koht mis natuke soovida jättis oli mootor. 1,6 liitrine turbomootor on natuke jõuetu ja pöörete alumisest pooles täitsa toss.

Esimese käiguga saab kohalt süstida vaid põhjapöörete lähedal olles. Selle peale lõikab sisse veojõukontroll, mis lükkab pöörded algusesse tagasi ja auto on ikka jõuetu. Võttes kontrolli maha, lähevad rehvid kiirelt gaasilisse olekusse.

Mõistlikum oleks olnud panna küpsed konnakoivad käest, lõpetada tuvide tulistamine ja suurendada mootori töömahtu, pakkudes ka rohkem südikust mootori pöörete alumises otsas, ja kasvanud jõud ülaosas kulub alati marjaks ära.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 -0.0126231
Brasiilia reaal BRL 4,24 -0.0518733
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0306905
Filipiinide peeso PHP 59,50 0.2747021
Hiina jüaan CNY 7,72 0.0648231
Hongkongi dollar HKD 8,95 -0.0335214
Horvaatia kuna HRK 7,42 0.0242486
Iisraeli seekel ILS 4,19 -0.0881498
India ruupia INR 81,02 -0.1282035
Indoneesia ruupia IDR 16092,46 0.1248725
Islandi kroon ISK 138,33 0.0433934
Jaapani jeen JPY 123,73 -0.2096943
Kanada dollar CAD 1,51 -0.0462474
LAV rand ZAR 15,69 0.1225396
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,69 -0.1195107
Malaysia ringgit MYR 4,69 0.1196096
Mehhiko peeso MXN 21,65 -0.0733808
Norra kroon NOK 9,74 -0.0297582
Poola slott PLN 4,29 0.0722594
Rootsi kroon SEK 10,23 0.0156387
Rumeenia leu RON 4,68 -0.0021377
Singapuri dollar SGD 1,55 -0.148646
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.0112714
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.0354925
Taani kroon DKK 7,46 0.0107213
Tai baht THB 36,30 -0.2407275
Tšehhi kroon CZK 25,53 0.0078342
Türgi liir TRY 6,21 0.0676383
Ukraina grivna UAH 32,00 -0.0524648
Ungari forint HUF 323,05 0.0805477
USA dollar USD 1,14 -0.0788505
Uus-Meremaa dollar NZD 1,67 0.0059766
Valgevene rubla BYN 2,46 -0.0731975
Vene rubla RUB 76,39 -0.0775644

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019