Prantsuse üritus teha väikeautost musklis sportlast - Peugeot 207 RC

Peugeot 207 on iseenesest niigi normaalne
ja vilgas auto, kuid sellest prantslastele ei piisanud ja teha tuli ikka karm
versioon ka, ja jumal tänatud, et ajakirjanike elu natuke huvitavamaks
tegite.

Välimuses on prantslased natuke tavakerele juurde ponnistanud spoilerite näol, kuid mingeid nii suuri erinevusi pole, et see ahhetama paneks. Peugeot 207 nagu ta ikka on. Mitte sugugi kole auto, pigem vastupidi ja kerge spoilerdus on positiivselt mõjunud.

Sisu on muutunud rohkem, kui välimus. Istmed on sügavad sportlased ja kaetud mõnusa seemisnahaga. Pedaalid ja käigukanginupp on saanud sportlikud katted. Ongi vist kõik muutustest. Igatahes pean ma istmeid kiitma hakkama. Asi selles, et nii sügavat ja madalat isteasendit ei paku ükski konkurentidest. Iste ise on ka oma olemuselt teistest peajagu üle. Lihtsalt, minu arvates on sportliku tunde tagamisel oluline istuda nii madalal kui võimalik, mis laseb ka tagumikul paremini auto käitumist lugeda. Sellega on prantslased naelapea pihta tabanud. Metalne käigukanginupp on küll ilus ja sportlik, kuid totaalselt ebapraktiline. Jahedal hommikul autosse istudes üritad paljakäsi võimalikult vähe käiku vahetada, sest nupp on nii külm, sellest haarata pole just kuigi mõnus. Tegelikult õige kah, hoia käed roolil ja pilk teel, mis sa ikka jahmerdad.

Sõiduomadustelt on 207 üks parimaid omas klassis. Rool on konkreetne ja kiire ning jutustab piisavalt palju teel toimuvast. Juhtimise ja vedrustusega on kõik korras, kui emotsioone otsite. Niisama Tallinnas ringisõitmiseks on vedrustus ehk isegi liialt jäik. Kindlasti tasub see end rajal sajaga ära, kuid linnas tahaks ju ka tiirutada. Üks koht mis natuke soovida jättis oli mootor. 1,6 liitrine turbomootor on natuke jõuetu ja pöörete alumisest pooles täitsa toss.

Esimese käiguga saab kohalt süstida vaid põhjapöörete lähedal olles. Selle peale lõikab sisse veojõukontroll, mis lükkab pöörded algusesse tagasi ja auto on ikka jõuetu. Võttes kontrolli maha, lähevad rehvid kiirelt gaasilisse olekusse.

Mõistlikum oleks olnud panna küpsed konnakoivad käest, lõpetada tuvide tulistamine ja suurendada mootori töömahtu, pakkudes ka rohkem südikust mootori pöörete alumises otsas, ja kasvanud jõud ülaosas kulub alati marjaks ära.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.089537
Brasiilia reaal BRL 4,30 0.1863369
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0357928
Filipiinide peeso PHP 59,95 0.1854916
Hiina jüaan CNY 7,87 0.1872373
Hongkongi dollar HKD 8,86 0.1889162
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.0431185
Iisraeli seekel ILS 4,17 0.1777735
India ruupia INR 82,12 0.1866559
Indoneesia ruupia IDR 16744,46 0.1860787
Islandi kroon ISK 140,10 -0.0214087
Jaapani jeen JPY 128,69 0.1634496
Kanada dollar CAD 1,50 0.1137885
LAV rand ZAR 16,34 0.2018009
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,10 0.1511154
Malaysia ringgit MYR 4,74 0.1880692
Mehhiko peeso MXN 23,17 0.1863655
Norra kroon NOK 9,59 0.0479676
Poola slott PLN 4,29 -0.0093188
Rootsi kroon SEK 10,22 0.0166349
Rumeenia leu RON 4,65 -0.0085927
Singapuri dollar SGD 1,56 0.1606064
Suurbritannia nael GBP 0,87 -0.2528154
Šveitsi frank CHF 1,14 0.1319725
Taani kroon DKK 7,46 0.0067029
Tai baht THB 37,28 0.2773392
Tšehhi kroon CZK 25,92 -0.0424219
Türgi liir TRY 6,19 0.1358674
Ukraina grivna UAH 31,49 0.1857879
Ungari forint HUF 322,67 0.0154981
USA dollar USD 1,13 0.1860218
Uus-Meremaa dollar NZD 1,67 0.0419614
Valgevene rubla BYN 2,41 0.0871297
Vene rubla RUB 76,86 0.0415237

Valdkonna töökuulutused