Tigeda näoga jaapanlane

Uus Mitsubishi Lancer ei ole kindlasti ilus
auto, kuid ta meeldib mulle ja meeldib väga, sest ta on tõsise olemisega ja
tigeda näoga. Igal hommikul õue auto juurde minnes lidud kähku salongi, sest
kardad, et kui kohe ei käivita, siis tuleb auto sulle kallale. Kindlasti leiab
auto juurest meenutusi ka muudelt markidelt, kuid kogu kompott koos on midagi
eriliselt šeffi.

Salong on see, mis Venemaal nähtud ja natuke ka kardetud. Armatuur on ikka kõvast plastikust, kuid siin hakkavad mängima "agad". Esiteks on olenemata materjalist silmal neid laugeid ja siledaid pindu ilus vaadata. Materjal on töödeldud selliselt, et see ei jäta ka väga odavat muljet.

Siiski on tegemist kalgi plastikuga, mis võib tulevikus nagisema hakata. Muideks, proovisõidu autol oli kõige karmim stereosüsteem, millel peaks olema triljon gigavatti või mis iganes, kuid sellel polnud juletud basse läbi ustekõlarite lasta, sest need hakkaks ilmselgelt nagisema ja plärisema. Näidikud ja salongivalgus on igati tasemel ja teevad oma töö väga hästi ära. Ruumi on omajagu nii eesistujatel kui ka taga olles. Minu kui paksu mehe taga sai täitsa normaalmõõdus inimene mugavalt pikka sõitu sõita ja lubas vajadusel veelgi istet tahapoole lasta. Samuti on mugav lapse turvahälli autosse panna, sest turvavöö on piisavalt pikk ja uks avaneb normaalselt. Last saab sättida ka esiistmele, sest kõrvalistuja turvapadi on väljalülitatav. Nii saab hoolitsev lapsevanem oma rahutul jõnglasel silma peal hoida ka sõidu ajal ja parema käega lendavat lutti püüda.

Pagasiruum on samuti rõõmustava suurusega ja sinna mahtus vanker kenasti ära. Ka laadeava oli piisav, et sealt televiisorit sisse toppida. Muret tegi küll salongi põhjamatt, mis oli väga õhukese olemisega ja kippus kortsu minema.

Sõiduomadustele pole samuti just palju etteheiteid. Rool oli piisavalt jäik ja andis ka päris mõnusalt tagasisidet teel toimuvast. Mootoriks oli proovisõidukil kaheliitrine diisel, mis lennutas sedaankeret päris nobedalt. Nüüd tuleb jälle "aga"-koht. Iga ostuga oleks mõistlik kulutada lisaks kuni kümme tuhat krooni mürasummutuse peale, millega tehas pole absoluutselt viitsinud tegeleda ning mootori ja tee müra on salongis väga valjult kuulda. Kui naastrehviga peaks pikka otsa sõitma, siis võib see lõpuks päris tõsiselt ajudele hakata.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 -0.1975907
Brasiilia reaal BRL 4,34 -0.048376
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0153453
Filipiinide peeso PHP 61,77 0.0761491
Hiina jüaan CNY 7,50 -0.1065346
Hongkongi dollar HKD 9,09 -0.0835578
Horvaatia kuna HRK 7,38 -0.016256
Iisraeli seekel ILS 4,20 -0.0499382
India ruupia INR 79,09 -0.0783303
Indoneesia ruupia IDR 16123,76 -0.0776511
Islandi kroon ISK 124,62 0.008025
Jaapani jeen JPY 127,46 -0.0392126
Kanada dollar CAD 1,54 -0.1299461
LAV rand ZAR 15,89 -0.2135115
Lõuna-Korea vonn KRW 1284,00 -0.2563505
Malaysia ringgit MYR 4,64 0.0474394
Mehhiko peeso MXN 23,75 -0.1387598
Norra kroon NOK 9,48 -0.0474618
Poola slott PLN 4,31 0.0162319
Rootsi kroon SEK 10,30 -0.04172
Rumeenia leu RON 4,67 0.0171449
Singapuri dollar SGD 1,57 -0.0572483
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.0682516
Šveitsi frank CHF 1,15 0.0173656
Taani kroon DKK 7,45 0
Tai baht THB 37,91 -0.0471953
Tšehhi kroon CZK 25,83 -0.0309669
Türgi liir TRY 5,49 0.0692092
Ukraina grivna UAH 30,59 -0.0777384
Ungari forint HUF 322,14 -0.0248278
USA dollar USD 1,16 -0.0949094
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 -0.2204086
Valgevene rubla BYN 2,32 -0.0689002
Vene rubla RUB 73,92 -0.0580056

Valdkonna töökuulutused