Uus 'kuus' on mängus tagasi

Mazda 6 on väga oluline mudeliuuendus.
Eelmine "kuus" tõi Mazda välja nende autotootjate seast, kelle toodanguga võisid
alasti läbi linna sõita ilma, et sind keegi tähele paneks. Uue mudeliga on
eelnevalt nimetatud ülesanne veel raskemaks tehtud, sest see on veelgi
ilusam.

Esimene sõit toimus pimedas, kuid juba siis jäi silma ilus tulede lahendus. See kõik hakkas isegi pimedal ajal midagi meenutama. Hommikul saabus tõde ja teadmine - Mazda meenutab uusi Lexuseid. Katusejoon ja olek on ISi moodi ning esiosa tulede lahendus on GSi moodi. Ei tahaks siiski näpuga näitama hakata ja varguses süüdistada ning seda väga lihtsal põhjusel - need Lexused on ju ilusad autod ja kui Mazda nende nägu on, siis on see ju ainult plussiks.

Sisu on samuti muutunud ja aina paremuse poole. Materjalid on vahetatud pehmete vastu. Seda viimast muidugi vaid kohati, osa on ikka veel kalgi plastiku all. Ruumi on autos igati normaalselt ja ka tagaistujatel on autos vähemalt sama palju ruumi kui Estonian Airi turistiklassis - kui mitte rohkemgi. Armatuurivalgus on ulmelise olemisega, valguslahendustega on omajagu vaeva nähtud ja silmailu mõttes on see vaev end igati ära tasunud. Natuke jäi kripeldama see sinine valgus - on jah ilus, kuid väsitab paraku silmi.

Sedaani pagasiruum on vägagi mahukas ja sinna mahuks igati palju asju, kui vaid laadimisava oleks mõistliku suurusega. See on jälle paras pilu portfelli pistmiseks. Sestap soovitus: kes tahab midagi suuremat vedada, võtku luukpära või universaal.

Proovida saime paraku vaid 2,5-liitrist mootorit, mis peaks olema edasiarendus praegusest 2,3-liitrisest. Paljud nurisesid, et jõuallikas on jube tuim. Ma leian, et kui auto on vaid 5000 kilomeetrit sõitnud, siis ta ongi veel kinni ja üsna tuim. Nii lihtsalt on ja mootori tõelisi omadusi saab nautima hakata alles siis, kui masin on vähemalt kaks korda rohkem sõitnud.

Roolisüsteem on teema, mil tahaks vinguda. Nimelt on rool väga kiire ja sportlik. See on tore, kui sõidad St Tropezi ümber mägedes, kuid meil ju neid mägesid pole ning sirgetel ja laugetel teedel on sellise rooliga väga tüütu suunda korrigeerida.

Ajakirjaniku sõidukulud tasus Mazda.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 -0.1601774
Brasiilia reaal BRL 4,31 -0.4092864
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0153453
Filipiinide peeso PHP 62,31 -0.380526
Hiina jüaan CNY 8,00 -0.0512289
Hongkongi dollar HKD 9,07 0.0209477
Horvaatia kuna HRK 7,41 0.0377883
Iisraeli seekel ILS 4,21 -0.1706485
India ruupia INR 85,04 -0.4157298
Indoneesia ruupia IDR 17589,73 -0.0415411
Islandi kroon ISK 136,40 1.4805446
Jaapani jeen JPY 129,88 0.3864585
Kanada dollar CAD 1,50 -0.3790146
LAV rand ZAR 16,39 -1.4276264
Lõuna-Korea vonn KRW 1300,83 -0.6400807
Malaysia ringgit MYR 4,81 -0.0686199
Mehhiko peeso MXN 21,72 -0.3843508
Norra kroon NOK 9,42 -0.1473144
Poola slott PLN 4,28 -0.1817462
Rootsi kroon SEK 10,31 -0.5326489
Rumeenia leu RON 4,66 0.0515033
Singapuri dollar SGD 1,59 -0.1945281
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.25
Šveitsi frank CHF 1,15 0.3063725
Taani kroon DKK 7,46 0.0013407
Tai baht THB 37,61 -0.4681467
Tšehhi kroon CZK 25,80 -0.0309969
Türgi liir TRY 6,56 -2.0241403
Ukraina grivna UAH 32,32 0.027235
Ungari forint HUF 321,69 -0.2635332
USA dollar USD 1,16 -0.0431779
Uus-Meremaa dollar NZD 1,76 -0.5886681
Valgevene rubla BYN 2,43 -0.4294303
Vene rubla RUB 75,63 -0.4565681

Valdkonna töökuulutused