Uus 'kuus' on mängus tagasi

Mazda 6 on väga oluline mudeliuuendus.
Eelmine "kuus" tõi Mazda välja nende autotootjate seast, kelle toodanguga võisid
alasti läbi linna sõita ilma, et sind keegi tähele paneks. Uue mudeliga on
eelnevalt nimetatud ülesanne veel raskemaks tehtud, sest see on veelgi
ilusam.

Esimene sõit toimus pimedas, kuid juba siis jäi silma ilus tulede lahendus. See kõik hakkas isegi pimedal ajal midagi meenutama. Hommikul saabus tõde ja teadmine - Mazda meenutab uusi Lexuseid. Katusejoon ja olek on ISi moodi ning esiosa tulede lahendus on GSi moodi. Ei tahaks siiski näpuga näitama hakata ja varguses süüdistada ning seda väga lihtsal põhjusel - need Lexused on ju ilusad autod ja kui Mazda nende nägu on, siis on see ju ainult plussiks.

Sisu on samuti muutunud ja aina paremuse poole. Materjalid on vahetatud pehmete vastu. Seda viimast muidugi vaid kohati, osa on ikka veel kalgi plastiku all. Ruumi on autos igati normaalselt ja ka tagaistujatel on autos vähemalt sama palju ruumi kui Estonian Airi turistiklassis - kui mitte rohkemgi. Armatuurivalgus on ulmelise olemisega, valguslahendustega on omajagu vaeva nähtud ja silmailu mõttes on see vaev end igati ära tasunud. Natuke jäi kripeldama see sinine valgus - on jah ilus, kuid väsitab paraku silmi.

Sedaani pagasiruum on vägagi mahukas ja sinna mahuks igati palju asju, kui vaid laadimisava oleks mõistliku suurusega. See on jälle paras pilu portfelli pistmiseks. Sestap soovitus: kes tahab midagi suuremat vedada, võtku luukpära või universaal.

Proovida saime paraku vaid 2,5-liitrist mootorit, mis peaks olema edasiarendus praegusest 2,3-liitrisest. Paljud nurisesid, et jõuallikas on jube tuim. Ma leian, et kui auto on vaid 5000 kilomeetrit sõitnud, siis ta ongi veel kinni ja üsna tuim. Nii lihtsalt on ja mootori tõelisi omadusi saab nautima hakata alles siis, kui masin on vähemalt kaks korda rohkem sõitnud.

Roolisüsteem on teema, mil tahaks vinguda. Nimelt on rool väga kiire ja sportlik. See on tore, kui sõidad St Tropezi ümber mägedes, kuid meil ju neid mägesid pole ning sirgetel ja laugetel teedel on sellise rooliga väga tüütu suunda korrigeerida.

Ajakirjaniku sõidukulud tasus Mazda.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 -0.010701
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 64,22 0.190345
Hiina jüaan CNY 7,75 0.15898
Hongkongi dollar HKD 9,68 -0.019629
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.129373
Iisraeli seekel ILS 4,33 -0.161409
India ruupia INR 80,69 0.27849
Indoneesia ruupia IDR 16990,00 0.188701
Islandi kroon ISK 121,77 0.141447
Jaapani jeen JPY 132,26 -0.075554
Kanada dollar CAD 1,56 -0.010287
LAV rand ZAR 14,88 -0.110738
Lõuna-Korea vonn KRW 1323,40 0.227203
Malaysia ringgit MYR 4,80 0.236159
Mehhiko peeso MXN 22,29 0.191446
Norra kroon NOK 9,60 0.174817
Poola slott PLN 4,16 -0.11516
Rootsi kroon SEK 10,42 -0.284244
Rubla RUB 76,76 0.22326
Rumeenia leu RON 4,66 0.002145
Singapuri dollar SGD 1,62 0.012361
Suurbritannia nael GBP 0,87 -0.046191
Šveitsi frank CHF 1,19 0.098614
Taani kroon DKK 7,45 -0.003894
Tai baht THB 38,51 0.260348
Tšehhi kroon CZK 25,29 -0.035568
Türgi liir TRY 5,06 0.203875
Ukraina grivna UAH 32,31 -0.250366
Ungari forint HUF 310,51 -0.041849
USA dollar USD 1,23 -0.014597
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.051279
Valgevene rubla BRL 4,22 -0.026041
Valgevene rubla BYN 24224,00 0.231711

Valdkonna töökuulutused

Greencarrier otsib LENNUTRANSPORDITEENUSTE JUHTI

M-Partner HR OÜ

29. aprill 2018

Ball Transport otsib VEOKORRALDAJAT

M-Partner HR OÜ

19. mai 2018

Post11 otsib LAOJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

23. aprill 2018