Muutus Subarus: Imprezast sai väike luukpära

Mis meil varem Subaru Imprezaga seostus?
Suur ja võimas pereauto, mida just paljud endale lubada ei saanud ja millega
sõideti rallit. Tegelikult oli see rumal valearvamus, sest olid ka universaal-
ja sedaanversioonid lahjemate mootoritega ning, muide, vägagi mõistlike
hindadega.

Siiski kujundasid mööda tänavaid ja ralliradu tormavad sinised mürsud meis arvamuse, et see ongi Impreza. Nüüd tuleb see minevikku tõugata ja asuda uue arvamuse juurde: Impreza on tegelikult väikese keskklassi luukpära. Miks selline kannapööre tehti? Mina näen põhjuseid müügitabelites, kus sellise kerega autod on esiotsas, ja rallirajal, kus härra Solbergil oli mõttetu tarbetut pagasiruumi kaasa vedada.

Välimusest ei leia eelmise mudeliga midagi sarnast. Uue mudeli kohta on inimestel väga erinevaid arvamusi. Üks üllatavamaid oli aga, et kuulge, see näeb päris elus hoopis parem välja kui piltide pealt.

Ma pean tunnistama, et pole Imprezat kunagi mingiks eriliseks kaunitariks pidanud. Ikka veel ei pea. Ma kardan, et see on Subarul taotluslik, kuna tegu pole mingi ninnu-nännuga, vaid tõsise tegelasega, kes tahab lumevallide vahel hooga mütata.

Sisu on aga muutunud paremaks kui eelmistel mudelitel. Eelmise mudeli puhul oli lausa tunne, et armatuur on võetud otse maasturist ja väiksema suguvenna sisse vägistatud. Ainult kõrvalistuja sang oli armatuurilt puudu. Uus näeb märksa soliidsem välja, seda tahaks lausa viisakaks nimetada. Muidugi seni, kuni materjali ei näpi, sest see on odav plastik, mis võib millalgi tüütult nagisema hakata.

Sõita on Imprezaga alati hea olnud. Proovisõidukiks oli WRX versioon, mida paraku enam Euroopasse ei tooda, sest see ei vastavat siinsetele emissiooninõuetele.

Ent tavaversioonid on samuti päris jõulised ja ajavad asja igati kenasti ära. Vedrustus on saab aga kiidusõnu. Rallidel sellega osaleda ei saa, kuid niisugusega polekski võimalik tänaval inimese moodi kulgeda. Täiesti pehme ja kui küsitaks, mida ma veel tahaksin vedrustuselt saada, jääksin vastuse võlgu. Nelikvedu on autol standardis peal. Alates kaheliitrisest versioonist tuleb autoga kaasa ka aeglusti.

* Subaru Impreza Mootor: 1,5 l bokser

* Kütusekulu 100 km kohta Linnas: 9,6 l
* Maanteel: 6,3 l
* Kombineeritud: 7,5 l

* Mõõdud Pikkus: 4415 mm
* Laius: 1740 mm
* Kõrgus: 1475 mm

Hind: alates 269 900 kr
Allikas: Subaru

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,53 -0.065356
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 62,08 -0.117446
Hiina jüaan CNY 7,84 -0.251962
Hongkongi dollar HKD 9,58 0.178735
Horvaatia kuna HRK 7,44 -0.014789
Iisraeli seekel ILS 4,19 0.093189
India ruupia INR 78,05 -0.199096
Indoneesia ruupia IDR 16287,00 -0.312155
Islandi kroon ISK 125,95 0.192509
Jaapani jeen JPY 135,92 -0.029421
Kanada dollar CAD 1,52 0.131588
LAV rand ZAR 14,84 -0.028959
Lõuna-Korea vonn KRW 1305,60 -0.282593
Malaysia ringgit MYR 4,83 -0.31807
Mehhiko peeso MXN 22,78 0.031172
Norra kroon NOK 9,61 0.137726
Poola slott PLN 4,16 -0.007208
Rootsi kroon SEK 9,82 0.048605
Rubla RUB 69,26 0.1388
Rumeenia leu RON 4,66 -0.023624
Singapuri dollar SGD 1,62 -0.049474
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.049955
Šveitsi frank CHF 1,17 -0.00426
Taani kroon DKK 7,45 -0.006043
Tai baht THB 39,03 -0.051216
Tšehhi kroon CZK 25,36 0.011831
Türgi liir TRY 4,62 0.025983
Ukraina grivna UAH 35,43 0.137928
Ungari forint HUF 308,41 0.025946
USA dollar USD 1,23 0.147893
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.174195
Valgevene rubla BRL 3,93 0.137579
Valgevene rubla BYN 24821,00 0.137168

Valdkonna töökuulutused