Muutus Subarus: Imprezast sai väike luukpära

Mis meil varem Subaru Imprezaga seostus?
Suur ja võimas pereauto, mida just paljud endale lubada ei saanud ja millega
sõideti rallit. Tegelikult oli see rumal valearvamus, sest olid ka universaal-
ja sedaanversioonid lahjemate mootoritega ning, muide, vägagi mõistlike
hindadega.

Siiski kujundasid mööda tänavaid ja ralliradu tormavad sinised mürsud meis arvamuse, et see ongi Impreza. Nüüd tuleb see minevikku tõugata ja asuda uue arvamuse juurde: Impreza on tegelikult väikese keskklassi luukpära. Miks selline kannapööre tehti? Mina näen põhjuseid müügitabelites, kus sellise kerega autod on esiotsas, ja rallirajal, kus härra Solbergil oli mõttetu tarbetut pagasiruumi kaasa vedada.

Välimusest ei leia eelmise mudeliga midagi sarnast. Uue mudeli kohta on inimestel väga erinevaid arvamusi. Üks üllatavamaid oli aga, et kuulge, see näeb päris elus hoopis parem välja kui piltide pealt.

Ma pean tunnistama, et pole Imprezat kunagi mingiks eriliseks kaunitariks pidanud. Ikka veel ei pea. Ma kardan, et see on Subarul taotluslik, kuna tegu pole mingi ninnu-nännuga, vaid tõsise tegelasega, kes tahab lumevallide vahel hooga mütata.

Sisu on aga muutunud paremaks kui eelmistel mudelitel. Eelmise mudeli puhul oli lausa tunne, et armatuur on võetud otse maasturist ja väiksema suguvenna sisse vägistatud. Ainult kõrvalistuja sang oli armatuurilt puudu. Uus näeb märksa soliidsem välja, seda tahaks lausa viisakaks nimetada. Muidugi seni, kuni materjali ei näpi, sest see on odav plastik, mis võib millalgi tüütult nagisema hakata.

Sõita on Imprezaga alati hea olnud. Proovisõidukiks oli WRX versioon, mida paraku enam Euroopasse ei tooda, sest see ei vastavat siinsetele emissiooninõuetele.

Ent tavaversioonid on samuti päris jõulised ja ajavad asja igati kenasti ära. Vedrustus on saab aga kiidusõnu. Rallidel sellega osaleda ei saa, kuid niisugusega polekski võimalik tänaval inimese moodi kulgeda. Täiesti pehme ja kui küsitaks, mida ma veel tahaksin vedrustuselt saada, jääksin vastuse võlgu. Nelikvedu on autol standardis peal. Alates kaheliitrisest versioonist tuleb autoga kaasa ka aeglusti.

* Subaru Impreza Mootor: 1,5 l bokser

* Kütusekulu 100 km kohta Linnas: 9,6 l
* Maanteel: 6,3 l
* Kombineeritud: 7,5 l

* Mõõdud Pikkus: 4415 mm
* Laius: 1740 mm
* Kõrgus: 1475 mm

Hind: alates 269 900 kr
Allikas: Subaru

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 -0.0063383
Brasiilia reaal BRL 4,47 -0.0536421
Bulgaaria leev BGN 1,95 -0.0102297
Filipiinide peeso PHP 62,24 -0.0160648
Hiina jüaan CNY 7,80 -0.1151838
Hongkongi dollar HKD 9,15 -0.0601053
Horvaatia kuna HRK 7,39 0.0338483
Iisraeli seekel ILS 4,23 -0.1748252
India ruupia INR 79,72 -0.0601722
Indoneesia ruupia IDR 16778,88 0.183483
Islandi kroon ISK 124,21 0.0080515
Jaapani jeen JPY 131,56 -0.0303951
Kanada dollar CAD 1,54 0.0130073
LAV rand ZAR 15,46 -0.0239278
Lõuna-Korea vonn KRW 1313,76 0.0731261
Malaysia ringgit MYR 4,73 0.1993088
Mehhiko peeso MXN 22,00 -0.0867275
Norra kroon NOK 9,49 -0.0999579
Poola slott PLN 4,29 -0.0511985
Rootsi kroon SEK 10,30 -0.0329927
Rumeenia leu RON 4,65 0.0301283
Singapuri dollar SGD 1,59 0.0251414
Suurbritannia nael GBP 0,89 -0.0112511
Šveitsi frank CHF 1,17 0
Taani kroon DKK 7,45 -0.0308592
Tai baht THB 38,82 -0.029873
Tšehhi kroon CZK 25,83 -0.0425647
Türgi liir TRY 5,60 -0.078556
Ukraina grivna UAH 30,59 -0.0601166
Ungari forint HUF 323,36 -0.0525454
USA dollar USD 1,17 -0.0428853
Uus-Meremaa dollar NZD 1,72 -0.0465549
Valgevene rubla BYN 2,30 -0.0607586
Vene rubla RUB 72,96 -0.049179

Valdkonna töökuulutused