Muutus Subarus: Imprezast sai väike luukpära

Mis meil varem Subaru Imprezaga seostus?
Suur ja võimas pereauto, mida just paljud endale lubada ei saanud ja millega
sõideti rallit. Tegelikult oli see rumal valearvamus, sest olid ka universaal-
ja sedaanversioonid lahjemate mootoritega ning, muide, vägagi mõistlike
hindadega.

Siiski kujundasid mööda tänavaid ja ralliradu tormavad sinised mürsud meis arvamuse, et see ongi Impreza. Nüüd tuleb see minevikku tõugata ja asuda uue arvamuse juurde: Impreza on tegelikult väikese keskklassi luukpära. Miks selline kannapööre tehti? Mina näen põhjuseid müügitabelites, kus sellise kerega autod on esiotsas, ja rallirajal, kus härra Solbergil oli mõttetu tarbetut pagasiruumi kaasa vedada.

Välimusest ei leia eelmise mudeliga midagi sarnast. Uue mudeli kohta on inimestel väga erinevaid arvamusi. Üks üllatavamaid oli aga, et kuulge, see näeb päris elus hoopis parem välja kui piltide pealt.

Ma pean tunnistama, et pole Imprezat kunagi mingiks eriliseks kaunitariks pidanud. Ikka veel ei pea. Ma kardan, et see on Subarul taotluslik, kuna tegu pole mingi ninnu-nännuga, vaid tõsise tegelasega, kes tahab lumevallide vahel hooga mütata.

Sisu on aga muutunud paremaks kui eelmistel mudelitel. Eelmise mudeli puhul oli lausa tunne, et armatuur on võetud otse maasturist ja väiksema suguvenna sisse vägistatud. Ainult kõrvalistuja sang oli armatuurilt puudu. Uus näeb märksa soliidsem välja, seda tahaks lausa viisakaks nimetada. Muidugi seni, kuni materjali ei näpi, sest see on odav plastik, mis võib millalgi tüütult nagisema hakata.

Sõita on Imprezaga alati hea olnud. Proovisõidukiks oli WRX versioon, mida paraku enam Euroopasse ei tooda, sest see ei vastavat siinsetele emissiooninõuetele.

Ent tavaversioonid on samuti päris jõulised ja ajavad asja igati kenasti ära. Vedrustus on saab aga kiidusõnu. Rallidel sellega osaleda ei saa, kuid niisugusega polekski võimalik tänaval inimese moodi kulgeda. Täiesti pehme ja kui küsitaks, mida ma veel tahaksin vedrustuselt saada, jääksin vastuse võlgu. Nelikvedu on autol standardis peal. Alates kaheliitrisest versioonist tuleb autoga kaasa ka aeglusti.

* Subaru Impreza Mootor: 1,5 l bokser

* Kütusekulu 100 km kohta Linnas: 9,6 l
* Maanteel: 6,3 l
* Kombineeritud: 7,5 l

* Mõõdud Pikkus: 4415 mm
* Laius: 1740 mm
* Kõrgus: 1475 mm

Hind: alates 269 900 kr
Allikas: Subaru

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 -0.0308566
Brasiilia reaal BRL 4,31 -0.0788827
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 62,32 0.0481611
Hiina jüaan CNY 8,01 0.1025359
Hongkongi dollar HKD 9,06 -0.0749832
Horvaatia kuna HRK 7,41 0.0175382
Iisraeli seekel ILS 4,22 0.1567324
India ruupia INR 85,10 0.094101
Indoneesia ruupia IDR 17514,92 -0.3994843
Islandi kroon ISK 136,82 0.3005645
Jaapani jeen JPY 129,68 -0.1770456
Kanada dollar CAD 1,50 0.0935454
LAV rand ZAR 16,49 0.6507897
Lõuna-Korea vonn KRW 1301,19 0.112331
Malaysia ringgit MYR 4,80 -0.1623478
Mehhiko peeso MXN 21,77 0.3400749
Norra kroon NOK 9,43 0.0222783
Poola slott PLN 4,29 0.1680358
Rootsi kroon SEK 10,29 -0.1805124
Rumeenia leu RON 4,66 -0.0064345
Singapuri dollar SGD 1,59 -0.1068443
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.2165242
Šveitsi frank CHF 1,15 0.0174459
Taani kroon DKK 7,46 -0.0040217
Tai baht THB 37,58 -0.0114395
Tšehhi kroon CZK 25,83 0.1240358
Türgi liir TRY 6,57 -0.0517157
Ukraina grivna UAH 32,27 -0.139268
Ungari forint HUF 322,27 0.2052175
USA dollar USD 1,16 -0.1036896
Uus-Meremaa dollar NZD 1,76 0.0683021
Valgevene rubla BYN 2,43 -0.0287616
Vene rubla RUB 75,74 0.143465

Valdkonna töökuulutused