Muutus Subarus: Imprezast sai väike luukpära

Mis meil varem Subaru Imprezaga seostus?
Suur ja võimas pereauto, mida just paljud endale lubada ei saanud ja millega
sõideti rallit. Tegelikult oli see rumal valearvamus, sest olid ka universaal-
ja sedaanversioonid lahjemate mootoritega ning, muide, vägagi mõistlike
hindadega.

Siiski kujundasid mööda tänavaid ja ralliradu tormavad sinised mürsud meis arvamuse, et see ongi Impreza. Nüüd tuleb see minevikku tõugata ja asuda uue arvamuse juurde: Impreza on tegelikult väikese keskklassi luukpära. Miks selline kannapööre tehti? Mina näen põhjuseid müügitabelites, kus sellise kerega autod on esiotsas, ja rallirajal, kus härra Solbergil oli mõttetu tarbetut pagasiruumi kaasa vedada.

Välimusest ei leia eelmise mudeliga midagi sarnast. Uue mudeli kohta on inimestel väga erinevaid arvamusi. Üks üllatavamaid oli aga, et kuulge, see näeb päris elus hoopis parem välja kui piltide pealt.

Ma pean tunnistama, et pole Imprezat kunagi mingiks eriliseks kaunitariks pidanud. Ikka veel ei pea. Ma kardan, et see on Subarul taotluslik, kuna tegu pole mingi ninnu-nännuga, vaid tõsise tegelasega, kes tahab lumevallide vahel hooga mütata.

Sisu on aga muutunud paremaks kui eelmistel mudelitel. Eelmise mudeli puhul oli lausa tunne, et armatuur on võetud otse maasturist ja väiksema suguvenna sisse vägistatud. Ainult kõrvalistuja sang oli armatuurilt puudu. Uus näeb märksa soliidsem välja, seda tahaks lausa viisakaks nimetada. Muidugi seni, kuni materjali ei näpi, sest see on odav plastik, mis võib millalgi tüütult nagisema hakata.

Sõita on Imprezaga alati hea olnud. Proovisõidukiks oli WRX versioon, mida paraku enam Euroopasse ei tooda, sest see ei vastavat siinsetele emissiooninõuetele.

Ent tavaversioonid on samuti päris jõulised ja ajavad asja igati kenasti ära. Vedrustus on saab aga kiidusõnu. Rallidel sellega osaleda ei saa, kuid niisugusega polekski võimalik tänaval inimese moodi kulgeda. Täiesti pehme ja kui küsitaks, mida ma veel tahaksin vedrustuselt saada, jääksin vastuse võlgu. Nelikvedu on autol standardis peal. Alates kaheliitrisest versioonist tuleb autoga kaasa ka aeglusti.

* Subaru Impreza Mootor: 1,5 l bokser

* Kütusekulu 100 km kohta Linnas: 9,6 l
* Maanteel: 6,3 l
* Kombineeritud: 7,5 l

* Mõõdud Pikkus: 4415 mm
* Laius: 1740 mm
* Kõrgus: 1475 mm

Hind: alates 269 900 kr
Allikas: Subaru

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.0891663
Brasiilia reaal BRL 4,42 0.1584535
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0051143
Filipiinide peeso PHP 59,69 0.120779
Hiina jüaan CNY 7,81 0.0422838
Hongkongi dollar HKD 8,86 0.1480962
Horvaatia kuna HRK 7,39 0
Iisraeli seekel ILS 4,25 0.0848556
India ruupia INR 81,57 -0.2628844
Indoneesia ruupia IDR 16541,97 0.1590608
Islandi kroon ISK 139,80 -0.1571204
Jaapani jeen JPY 128,57 0.2182555
Kanada dollar CAD 1,52 0.0528053
LAV rand ZAR 16,21 -0.0326896
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,15 0.0869198
Malaysia ringgit MYR 4,74 0.1584451
Mehhiko peeso MXN 22,82 -0.1819908
Norra kroon NOK 9,72 0.1926921
Poola slott PLN 4,30 -0.0209302
Rootsi kroon SEK 10,36 0.7516531
Rumeenia leu RON 4,66 0.0580258
Singapuri dollar SGD 1,56 0.1544302
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.2207506
Šveitsi frank CHF 1,13 0.2580301
Taani kroon DKK 7,46 0.0013399
Tai baht THB 37,16 0.0675838
Tšehhi kroon CZK 25,87 0.0928433
Türgi liir TRY 6,10 0.4431485
Ukraina grivna UAH 31,57 0.7014265
Ungari forint HUF 323,45 0.0061837
USA dollar USD 1,13 0.1767721
Uus-Meremaa dollar NZD 1,65 0.5533597
Valgevene rubla BYN 2,41 0.5640747
Vene rubla RUB 75,31 0.2342634

Valdkonna töökuulutused