Disain võidutseb praktilisuse üle

Opel Astra on lõpuks saadaval ka
sedaanversioonina. Disain on igati õnnestunud, norida võib vaid praktilisuse
kallal.

Disain, mille üle sakslased väga uhked olid, on tõepoolest õnnestunud - tavalisele luukpärale tagumiku külgepookimine on igati korda läinud. Seda ei saa öelda päris mitme konkurendi sarnase ürituse kohta.

Sisu tekitab peale vaadates samu tundeid, mis välimuski - ilus, väga viisakas ja rahulik disain, mis silma ei häiri, vaid pigem paitab. Istuda on igati mugav ja rooli saab istmega kooskõlas endale väga hästi paika sättida. Käigukang on paraku nagu eelmiselgi mudelil paigaldatud rumala loogika järgi roolist võimalikult kaugele ja tehtud lühike nagu teelusikas.

Uhkelt demonstreeriti ka tagumisi uksi ja ukseava omadusi. Tagaukse kaudu saab kiirelt sisse-välja lupsata ka tavalisest pikem inimene. Tegelikult väga hea omadus nende jaoks, kes plaanivad autot taksona kasutada - talvel hoitakse hulk kütet sellega kokku, et auto ei lähe külmaks, kui klient ukseaugus ukerdab.

Jõuame hea ja halva kohtumispunktini, milleks on seesama lisatud pagasiruum. See on nii suur, et sinna võiks korraga terve lennukijagu pagasit mahutada. Seda muide nii pikuti kui ka laiuti. Pagasiruumi suurust demonstreeriti sellega, et autosse oli pandud hulgaliselt golfikotte.

Eestlasele paraku kasutu näide. Meie tahame ikka televiisoreid või lapsevankreid ju vedada. Nende transportimiseks tuleb siiski universaalkerega Astra soetada - pagasiruum on suur küll, kuid laadimisavaus on väike kui laskeava. Midagi suuremat sealt sisse ei topi. Küsimusele, kuis siis nii, vastati, et laadimisava toodi ohvriks disainile, mis oli antud auto juures olulisem. Paraku!

Sõita on selle autoga üsna hea. Tagasild on pehme, mis kiirel mägiteel pole just parim omadus, kuid muutub selleks kindlasti meie teedel - kõik siseelundid jäävad ka sõidu lõpuks omale kohale. Rool on väga tundlik ja annab juhile piisavalt tagasisidet, tekitades auto juhtimisel ka pisut emotsioone.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,54 1.020046
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 61,82 2.004652
Hiina jüaan CNY 7,90 0.953744
Hongkongi dollar HKD 9,60 1.975306
Horvaatia kuna HRK 7,43 -1.565417
Iisraeli seekel ILS 4,17 1.468764
India ruupia INR 77,94 1.692073
Indoneesia ruupia IDR 16363,00 1.482262
Islandi kroon ISK 125,62 0.257787
Jaapani jeen JPY 135,56 1.254901
Kanada dollar CAD 1,52 1.197565
LAV rand ZAR 15,10 1.276607
Lõuna-Korea vonn KRW 1303,20 1.756851
Malaysia ringgit MYR 4,85 1.272875
Mehhiko peeso MXN 23,13 -0.217832
Norra kroon NOK 9,67 0.250974
Poola slott PLN 4,17 0.074392
Rootsi kroon SEK 9,83 0.433738
Rubla RUB 69,15 1.831944
Rumeenia leu RON 4,64 0.028023
Singapuri dollar SGD 1,62 1.406865
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.085529
Šveitsi frank CHF 1,18 0.608073
Taani kroon DKK 7,45 0.018126
Tai baht THB 39,12 1.610389
Tšehhi kroon CZK 25,53 0.137265
Türgi liir TRY 4,66 2.546158
Ukraina grivna UAH 35,17 2.317463
Ungari forint HUF 308,83 0.012953
USA dollar USD 1,23 1.953988
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 1.430873
Valgevene rubla BRL 3,95 2.021455
Valgevene rubla BYN 24840,00 1.962072

Valdkonna töökuulutused