Disain võidutseb praktilisuse üle

Opel Astra on lõpuks saadaval ka
sedaanversioonina. Disain on igati õnnestunud, norida võib vaid praktilisuse
kallal.

Disain, mille üle sakslased väga uhked olid, on tõepoolest õnnestunud - tavalisele luukpärale tagumiku külgepookimine on igati korda läinud. Seda ei saa öelda päris mitme konkurendi sarnase ürituse kohta.

Sisu tekitab peale vaadates samu tundeid, mis välimuski - ilus, väga viisakas ja rahulik disain, mis silma ei häiri, vaid pigem paitab. Istuda on igati mugav ja rooli saab istmega kooskõlas endale väga hästi paika sättida. Käigukang on paraku nagu eelmiselgi mudelil paigaldatud rumala loogika järgi roolist võimalikult kaugele ja tehtud lühike nagu teelusikas.

Uhkelt demonstreeriti ka tagumisi uksi ja ukseava omadusi. Tagaukse kaudu saab kiirelt sisse-välja lupsata ka tavalisest pikem inimene. Tegelikult väga hea omadus nende jaoks, kes plaanivad autot taksona kasutada - talvel hoitakse hulk kütet sellega kokku, et auto ei lähe külmaks, kui klient ukseaugus ukerdab.

Jõuame hea ja halva kohtumispunktini, milleks on seesama lisatud pagasiruum. See on nii suur, et sinna võiks korraga terve lennukijagu pagasit mahutada. Seda muide nii pikuti kui ka laiuti. Pagasiruumi suurust demonstreeriti sellega, et autosse oli pandud hulgaliselt golfikotte.

Eestlasele paraku kasutu näide. Meie tahame ikka televiisoreid või lapsevankreid ju vedada. Nende transportimiseks tuleb siiski universaalkerega Astra soetada - pagasiruum on suur küll, kuid laadimisavaus on väike kui laskeava. Midagi suuremat sealt sisse ei topi. Küsimusele, kuis siis nii, vastati, et laadimisava toodi ohvriks disainile, mis oli antud auto juures olulisem. Paraku!

Sõita on selle autoga üsna hea. Tagasild on pehme, mis kiirel mägiteel pole just parim omadus, kuid muutub selleks kindlasti meie teedel - kõik siseelundid jäävad ka sõidu lõpuks omale kohale. Rool on väga tundlik ja annab juhile piisavalt tagasisidet, tekitades auto juhtimisel ka pisut emotsioone.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 -0.4545164
Brasiilia reaal BRL 4,28 0.0724485
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0306811
Filipiinide peeso PHP 59,61 -0.6980541
Hiina jüaan CNY 7,85 -0.1030652
Hongkongi dollar HKD 8,86 0.0914686
Horvaatia kuna HRK 7,42 0.0835929
Iisraeli seekel ILS 4,20 0.5968217
India ruupia INR 81,44 -0.3926029
Indoneesia ruupia IDR 16606,23 -0.6737892
Islandi kroon ISK 140,22 0.0142653
Jaapani jeen JPY 128,12 -0.2724371
Kanada dollar CAD 1,49 -0.1402993
LAV rand ZAR 16,12 -0.9270701
Lõuna-Korea vonn KRW 1277,94 -0.1398733
Malaysia ringgit MYR 4,74 -0.0358415
Mehhiko peeso MXN 23,05 -0.1113808
Norra kroon NOK 9,60 -0.2090027
Poola slott PLN 4,29 -0.1698899
Rootsi kroon SEK 10,25 -0.2531202
Rumeenia leu RON 4,66 0.1439374
Singapuri dollar SGD 1,56 -0.1667415
Suurbritannia nael GBP 0,88 1.6438671
Šveitsi frank CHF 1,14 -0.087943
Taani kroon DKK 7,46 -0.0053616
Tai baht THB 37,29 0.1009434
Tšehhi kroon CZK 25,97 -0.1384083
Türgi liir TRY 6,07 -1.590106
Ukraina grivna UAH 31,44 -0.0174929
Ungari forint HUF 321,84 -0.0869241
USA dollar USD 1,13 0.0707464
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 -0.3127443
Valgevene rubla BYN 2,39 -0.9164801
Vene rubla RUB 75,06 -1.0385723

Valdkonna töökuulutused