Disain võidutseb praktilisuse üle

Opel Astra on lõpuks saadaval ka
sedaanversioonina. Disain on igati õnnestunud, norida võib vaid praktilisuse
kallal.

Disain, mille üle sakslased väga uhked olid, on tõepoolest õnnestunud - tavalisele luukpärale tagumiku külgepookimine on igati korda läinud. Seda ei saa öelda päris mitme konkurendi sarnase ürituse kohta.

Sisu tekitab peale vaadates samu tundeid, mis välimuski - ilus, väga viisakas ja rahulik disain, mis silma ei häiri, vaid pigem paitab. Istuda on igati mugav ja rooli saab istmega kooskõlas endale väga hästi paika sättida. Käigukang on paraku nagu eelmiselgi mudelil paigaldatud rumala loogika järgi roolist võimalikult kaugele ja tehtud lühike nagu teelusikas.

Uhkelt demonstreeriti ka tagumisi uksi ja ukseava omadusi. Tagaukse kaudu saab kiirelt sisse-välja lupsata ka tavalisest pikem inimene. Tegelikult väga hea omadus nende jaoks, kes plaanivad autot taksona kasutada - talvel hoitakse hulk kütet sellega kokku, et auto ei lähe külmaks, kui klient ukseaugus ukerdab.

Jõuame hea ja halva kohtumispunktini, milleks on seesama lisatud pagasiruum. See on nii suur, et sinna võiks korraga terve lennukijagu pagasit mahutada. Seda muide nii pikuti kui ka laiuti. Pagasiruumi suurust demonstreeriti sellega, et autosse oli pandud hulgaliselt golfikotte.

Eestlasele paraku kasutu näide. Meie tahame ikka televiisoreid või lapsevankreid ju vedada. Nende transportimiseks tuleb siiski universaalkerega Astra soetada - pagasiruum on suur küll, kuid laadimisavaus on väike kui laskeava. Midagi suuremat sealt sisse ei topi. Küsimusele, kuis siis nii, vastati, et laadimisava toodi ohvriks disainile, mis oli antud auto juures olulisem. Paraku!

Sõita on selle autoga üsna hea. Tagasild on pehme, mis kiirel mägiteel pole just parim omadus, kuid muutub selleks kindlasti meie teedel - kõik siseelundid jäävad ka sõidu lõpuks omale kohale. Rool on väga tundlik ja annab juhile piisavalt tagasisidet, tekitades auto juhtimisel ka pisut emotsioone.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0.0127478
Brasiilia reaal BRL 4,34 -0.0921447
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0255754
Filipiinide peeso PHP 61,74 0.0243029
Hiina jüaan CNY 7,50 -0.1211831
Hongkongi dollar HKD 9,08 -0.1176406
Horvaatia kuna HRK 7,38 -0.0257386
Iisraeli seekel ILS 4,20 -0.0951203
India ruupia INR 79,06 -0.1212856
Indoneesia ruupia IDR 16116,80 -0.1207836
Islandi kroon ISK 124,62 0.008025
Jaapani jeen JPY 127,23 -0.2195906
Kanada dollar CAD 1,54 -0.0714703
LAV rand ZAR 15,92 -0.0087917
Lõuna-Korea vonn KRW 1285,76 -0.1196302
Malaysia ringgit MYR 4,63 -0.1078167
Mehhiko peeso MXN 23,78 -0.0012615
Norra kroon NOK 9,48 -0.007383
Poola slott PLN 4,31 -0.013913
Rootsi kroon SEK 10,30 -0.0329879
Rumeenia leu RON 4,67 0.0171449
Singapuri dollar SGD 1,57 -0.1081356
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.0568764
Šveitsi frank CHF 1,15 -0.0607797
Taani kroon DKK 7,45 -0.0013419
Tai baht THB 37,87 -0.1513414
Tšehhi kroon CZK 25,83 -0.0077417
Türgi liir TRY 5,50 0.0837796
Ukraina grivna UAH 30,58 -0.1208538
Ungari forint HUF 322,20 -0.0062069
USA dollar USD 1,16 -0.13805
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 -0.0655269
Valgevene rubla BYN 2,32 -0.1119628
Vene rubla RUB 73,89 -0.0901858

Valdkonna töökuulutused