Disain võidutseb praktilisuse üle

Opel Astra on lõpuks saadaval ka
sedaanversioonina. Disain on igati õnnestunud, norida võib vaid praktilisuse
kallal.

Disain, mille üle sakslased väga uhked olid, on tõepoolest õnnestunud - tavalisele luukpärale tagumiku külgepookimine on igati korda läinud. Seda ei saa öelda päris mitme konkurendi sarnase ürituse kohta.

Sisu tekitab peale vaadates samu tundeid, mis välimuski - ilus, väga viisakas ja rahulik disain, mis silma ei häiri, vaid pigem paitab. Istuda on igati mugav ja rooli saab istmega kooskõlas endale väga hästi paika sättida. Käigukang on paraku nagu eelmiselgi mudelil paigaldatud rumala loogika järgi roolist võimalikult kaugele ja tehtud lühike nagu teelusikas.

Uhkelt demonstreeriti ka tagumisi uksi ja ukseava omadusi. Tagaukse kaudu saab kiirelt sisse-välja lupsata ka tavalisest pikem inimene. Tegelikult väga hea omadus nende jaoks, kes plaanivad autot taksona kasutada - talvel hoitakse hulk kütet sellega kokku, et auto ei lähe külmaks, kui klient ukseaugus ukerdab.

Jõuame hea ja halva kohtumispunktini, milleks on seesama lisatud pagasiruum. See on nii suur, et sinna võiks korraga terve lennukijagu pagasit mahutada. Seda muide nii pikuti kui ka laiuti. Pagasiruumi suurust demonstreeriti sellega, et autosse oli pandud hulgaliselt golfikotte.

Eestlasele paraku kasutu näide. Meie tahame ikka televiisoreid või lapsevankreid ju vedada. Nende transportimiseks tuleb siiski universaalkerega Astra soetada - pagasiruum on suur küll, kuid laadimisavaus on väike kui laskeava. Midagi suuremat sealt sisse ei topi. Küsimusele, kuis siis nii, vastati, et laadimisava toodi ohvriks disainile, mis oli antud auto juures olulisem. Paraku!

Sõita on selle autoga üsna hea. Tagasild on pehme, mis kiirel mägiteel pole just parim omadus, kuid muutub selleks kindlasti meie teedel - kõik siseelundid jäävad ka sõidu lõpuks omale kohale. Rool on väga tundlik ja annab juhile piisavalt tagasisidet, tekitades auto juhtimisel ka pisut emotsioone.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 0.4643675
Brasiilia reaal BRL 4,76 0.0504329
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0102265
Filipiinide peeso PHP 63,91 0.4968944
Hiina jüaan CNY 8,09 0.3662003
Hongkongi dollar HKD 9,21 0.383622
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.078104
Iisraeli seekel ILS 4,21 0.3553118
India ruupia INR 85,73 1.0121362
Indoneesia ruupia IDR 17524,40 0.664032
Islandi kroon ISK 130,04 0.6190034
Jaapani jeen JPY 132,78 0.4007561
Kanada dollar CAD 1,52 0.3888742
LAV rand ZAR 16,77 -0.094697
Lõuna-Korea vonn KRW 1318,42 0.7250197
Malaysia ringgit MYR 4,87 0.3422398
Mehhiko peeso MXN 22,19 0.3490749
Norra kroon NOK 9,59 0.2026258
Poola slott PLN 4,30 -0.1045053
Rootsi kroon SEK 10,37 0.4386517
Rumeenia leu RON 4,65 0.0537461
Singapuri dollar SGD 1,61 0.3555389
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.077925
Šveitsi frank CHF 1,13 0.5239322
Taani kroon DKK 7,46 -0.0174286
Tai baht THB 38,21 0.4278974
Tšehhi kroon CZK 25,61 0.1094605
Türgi liir TRY 7,26 -0.6445962
Ukraina grivna UAH 33,11 0.5089993
Ungari forint HUF 323,49 -0.1543258
USA dollar USD 1,18 0.3830439
Uus-Meremaa dollar NZD 1,77 0.6083002
Valgevene rubla BYN 2,45 0.2414075
Vene rubla RUB 77,53 -0.6906835

Valdkonna töökuulutused

ITELLA ESTONIA otsib TRANSPORDIJUHTI

Itella Estonia OÜ

27. september 2018

ITELLA ESTONIA otsib ANALÜÜTIKUT

Itella Estonia OÜ

27. september 2018

EDUKAS SUURETTEVÕTE otsib TARNEAHELA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

24. september 2018