Tiguani trumpäss: diiselmootoriga automaat

Volkswagen Tiguan suudab üllatada igas
mõttes, kuid põhitrump on ikkagi see, et erinevalt Jaapani konkurentidest
suudetakse kohe lansseerimise järel pakkuda diiselmootorit ja
automaatkäigukasti.

Väikemaastur on Volkswageni jaoks väga oluline mudel, sest täidab tühimiku mudelirivis kohal, kus konkurentide näitel asetsevad väga olulised müügihitid. Välimuselt on auto justkui mõne hullu professori juures käinud Touareg, mida teadlane oma imeaparaadiga kahandas. Üldiselt volkswagenlikult rahuliku välimusega auto ei kriiska kuskilt nagu mõni segase ideeauto koopia.

Salong on meenutus mujalt. Meelde tuleb Golf Plus, kust armatuur tõepoolest laenatud on. Iseenesest on kõik täiesti viisakas ja kurta eriti ei saa. Üle nn lamavate politseinike sõites tundus, et vedrustus on autol üsna pehme.

Tiguani pakutakse kahe erineva ninaga. Õigupoolest lastakse ostjail valida kahe esistange vahel: üks on rohkem linnaliku olemisega ja teine pakub suurt tõusunurka maastikul.

Selline asi pani mõtlema: miks? Kas siis linnatänavate uued kuningad saavad siis hakkama ka maastikul? Tiguani demonstratsioonil oli pandud tugev rõhk näitamisele, et saab küll.

Võtan siinkohal julguse kokku ja väidan, et mahamärgitud offroad-rada, millel autosid proovida sai, lähimad konkurendid ei läbiks.

Jõuallikatest saab valida nii bensiini- kui ka diiselmootorite vahel, kuid see pole üldse oluline.

Erinevalt konkurentidest saab Tiguani näol soetada eurooplaste ammu ihaldatud kombinatsiooni - diiselmootori automaatkäigukastiga. Meil hitistaatuses olevad linnamaasturid Honda CR-V ja Toyota RAV4 sellist varianti veel paraku pakkuda ei suuda. Eestisse saabub Tiguan umbes kolme kuu pärast.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0.0616143
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!