Nissani üritab liiklusõnnetusi vähendada

Nissan töötas välja neljanda põlvkonna
sõiduki ASV-4. Nissan ASV-4 hoiatussüsteem kasutab sõidukitevahelist sidet, et
suunata juhti võtma kasutusele kaitseabinõusid olukordades, kus teist lähenevat
sõidukit pole veel näha, kuid see võib ohustada liiklusturvalisust.

Kuni süsteemi testitakse reaalajas navigatsiooniteavet kasutades, on sellel veel mõned piirangud, sest see kasutab vaid Nissani navigatsioonisüsteemiga varustatud sõidukitelt tulevat teavet, teatas firma. Seetõttu peavad osalevad juhid olema siiski valvel teiste teel liikuvate sõidukite suhtes, mida süsteem tuvastada ei suuda. Nissan ASV-4 ennetavad turvatehnoloogiad töötati välja just teatud tüüpi kõrge riskitasemega stsenaariume silmas pidades, sest need moodustavad Jaapanis liiklusõnnetustest umbes 60%.

Liiklusõnnetuste kohta kogutud koondandmetest selgub, et suurem osa õnnetusi juhtub järgmistes olukordades:
•kahe sõiduki kokkupõrge halva nähtavusega ristmikel;
•parempööret sooritav sõiduk saab ristmikul löögi vastassuunas lähenevalt sõidukilt;
•mootor- või jalgrattur saab küljelöögi vasakpööret sooritavalt sõidukilt;
•tagant otsasõit.

Nissan osaleb maa-, infrastruktuuri ja transpordiministeeriumi juhitava täiustatud turvalisusega sõiduki projekti neljandas etapis. Ettevõte on eestvedajaks ka Kanagawa prefektuuri intelligentse transpordisüsteemi projektis, millesse on haaratud muuhulgas ka klientide autod ning milles süsteemi sisestatakse liikluse infrastruktuuridest (nt liiklusmajakatest) saadavat liiklusinfot. Teine töösolev projekt kasutab mobiiltelefonide telemaatikat, et parandada liiklusvoogusid ning vähendada ummikuid. Selleks et vähendada jalakäijatega juhtuvaid liiklusõnnetusi, on Nissan välja töötanud jalakäijate ja autojuhtide vahelisel mobiilsidel põhineva intelligentse transpordisüsteemi ning täiustab parajasti selle infosüsteemi, et juht saaks hoiatuse ka jalakäija kohta, keda ta ei näe.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0.0616143
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!