27. september 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uus nelikveoline SEAT Altea Freetrack4

SEATi uus Altea Freetrack on nelikveoline mahtuniversaalidest. Altea Freetrack, mis pakub sportlikku disaini, dünaamilist juhitavust ning mugavust.

Praktilise kere, 490-593 l pakiruumi, sõiduomaduste ning heade maastikuomaduste kombineerimine moodsa, sportliku disainiga on üks viimaseid revolutsioone autoturul, teatas firma.

Altea Freetracki välisdisain on puhta joonega. Tema sportlikkus tuleneb tema sportmaasturlikest disainielementidest. Freetracki silmatorkavalt suured, kriimustuskindlad kaitserauad ja tiivalaiendid jätavad võimsa mulje, nagu ka eksklusiivselt disainitud 17'' veljed ja rehvid, mis on spetsiaalselt kohandatud crossover sõidukile. 40 mm suurem kliirens mõjub hästi ka läbivusele: pealesõidunurk on 17,6 kraadi ja mahasõidunurk 23 kraadi.

Uus interjööri värvija kaunistuste kombinatsioon, spetsiaalne rool, käigukangi nupp ja eriti uued sportlikud istmed kaetuna naha ja tekstiili kombinatsioonina eraldavad selgelt Altea Freetracki ükskõik millisest teisest mudelist. Pakiruumi põrandal on Freetrack4 paketis topeltpõhi ja turvalised pagasivõrgud.

Altea Freetrackil bensiinimootor on kuulus 2.0 TFSI 200 hj (280 N*m 1800-5000 p/min), mis on saadaval nelikveolisena ja kaks diiselmootorit: 2.0 TDI 140 hj (320 N*m 1750-2250 p/min) esiveolisel ning 2.0 TDI 170 hj (350 N*m / 1800 p/min).

Uusima põlvkonna Haldex-nelikvedu annab kuni 50 % momendist vajadusel tagaratastele, tavasõidul käitub Freetrack4 aga ökonoomse esiveolisena. Altea Freetracki põhivarustusse kuulub ABS+EBV+ESBS, lisaks aktiivne stabiilsuskontroll ESP, aktiivroolimine ja EBA hädapidurdusassistent. Esmakordselt selles klassis on ESP-ga ühendatud TSP (Trailer Stability Program), mis aitab haagisega autot hädaolukorras ohutult teel hoida! Lisaks kuulub varustusse DSR (Driver Steering Recommendation), mis aitab juhti kriitilises olukorras rooli õiges suunas keerata ja vajadusel veidi korrigeerib suunda koostöös ESP-ga.

Koos BiXenon tuledega on varustuses ka Advanced Front Lighting System (AFS), mis kontrollib pidevalt valgusjõudu ja valgusvihkude suunda. Jälgides auto kiirust ja juhi tegevusi, tagab ta optimaalse valgustuse igas olukorras. AFS hoiab tulede kõrguse alati õigena ja näiteks pöörab tulesid ebasümmeetriliselt.

Põhivarustuses on kahetsooniline kliimaseade, poleeritud katusetalad, integreeritud CD/MP3 stereo, 17" valuveljed, põhjamaade pakett, püsikiiruse hoidja, ESP, EBA, DSR, BSW, pikisuunas nihutatav tagaiste jne.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077