Maantee või sopamülgas, Touareg hätta ei jää

Volkswageni suur maastur (nii peab ütlema,
sest kohe on tulemas väike versioon nimega Tiguan) läbis iluravi, mille käigus
muudeti palju olulisi asju.

Kui päris aus olla, peab tunnistama, et väliselt on ikka väga raske vahet teha, mida on kohendatud ja mida mitte. Õnneks on natuke abiks läikivad osad, nagu näiteks Audi sportmudelitegi puhul. Läikivaks osaks, mis päästab, on iluvõre, mis ulatub nüüd stange sisse. Muidu on ikka seesama "tanksaapad jalga ja rusikaga näkku" disain. Ei, ma ei mõtle, et auto on rusikaga näkku saanud, lihtsalt auto on suur ja tõsiselt tugeva olemisega. Viimane viitab ka sellele, et auto pole mingi linna nannipunn, kes tänavakivide juures juba abitult ähkima ja kolisema hakkab - ta võib sopas ja küngastel ka mütata, juhi jaks saab igatahes enne otsa kui auto oma.

Sisu on autol nagu välimuski - suur. Ruumi jagub laialt. Neljakesi sõites on tunne, et peaks vist karjuma, sest muidu kõik ei kuule. Kõrge ja tugev keskkonsool jäi mulle juba eelmise mudeli juures silma, muutusi pole ka uue puhul.

Konsool on väga šeff ja paneb mõtlema, et ega oskagi nagu midagi muud eriti tahta. Pagasiruum on ka paras Polo garaažina kasutamiseks. Nähtavus on Touaregist igati hea. Viimane on maasturi puhul lisaväärtus, sest enamik neist ju mingeid mudamülkaid kunagi ei näe ja elavad oma elu linnadžunglis, kus soov lihtsalt üle teiste katuste näha.

Proovisõidukil oli kolmeliitrine V6 turbodiiselmootor. Viissada njuutonmeetrit pöördemomenti on autole enam kui piisav. Kohalt natuke mootorit vinna lastes kühveldab ta nelja ratast pinnasest olenemata ringi ja tuiskab nelja tuule suunas.

Maanteel möödasõite tehes ei oska nagu ka enamat soovida. Aga enamat on võimalik soovida, sest sellele autole saab tellida ka röögatud 750 Nm arendav V10 turbodiisel.

Sõiduomadustelt on Touareg natuke paadilik. Ei, mitte sellepärast, et ta upub tormiga ära, vaid ta kiigutab oma sõitjaid nagu paat.

Õhkvedrustus õõtsutab suurt kere vaikselt küljelt küljele ja midagi enamat ei oskakski justkui tahta.

Tahtma ei pea, aga tahta saab. Vedrustust saab tõsta ja langetada soovile vastavalt. Saab lasta madalaks ja tõsta nii kõrgeks, et autol on kohe selline ilme: "Kus see mülgas siin nüüd oligi?!"

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,53 0.061435
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 62,28 0.19628
Hiina jüaan CNY 7,85 -0.068717
Hongkongi dollar HKD 9,59 0.262354
Horvaatia kuna HRK 7,44 -0.014789
Iisraeli seekel ILS 4,18 -0.1362
India ruupia INR 78,25 0.062529
Indoneesia ruupia IDR 16334,00 -0.024482
Islandi kroon ISK 125,95 0.192509
Jaapani jeen JPY 135,81 -0.11033
Kanada dollar CAD 1,52 0.252649
LAV rand ZAR 14,94 0.622301
Lõuna-Korea vonn KRW 1306,90 -0.183304
Malaysia ringgit MYR 4,83 -0.245781
Mehhiko peeso MXN 22,83 0.226548
Norra kroon NOK 9,62 0.184712
Poola slott PLN 4,17 0.302753
Rootsi kroon SEK 9,84 0.225908
Rubla RUB 69,40 0.344109
Rumeenia leu RON 4,66 0.152488
Singapuri dollar SGD 1,62 0.148423
Suurbritannia nael GBP 0,88 0.211174
Šveitsi frank CHF 1,17 0.111624
Taani kroon DKK 7,45 0.014101
Tai baht THB 39,13 0.204865
Tšehhi kroon CZK 25,42 0.264237
Türgi liir TRY 4,65 0.591113
Ukraina grivna UAH 35,55 0.478793
Ungari forint HUF 309,14 0.262705
USA dollar USD 1,23 0.281897
Uus-Meremaa dollar NZD 1,68 0.417591
Valgevene rubla BRL 3,94 0.254777
Valgevene rubla BYN 24845,00 0.233993

Valdkonna töökuulutused