Maantee või sopamülgas, Touareg hätta ei jää

Volkswageni suur maastur (nii peab ütlema,
sest kohe on tulemas väike versioon nimega Tiguan) läbis iluravi, mille käigus
muudeti palju olulisi asju.

Kui päris aus olla, peab tunnistama, et väliselt on ikka väga raske vahet teha, mida on kohendatud ja mida mitte. Õnneks on natuke abiks läikivad osad, nagu näiteks Audi sportmudelitegi puhul. Läikivaks osaks, mis päästab, on iluvõre, mis ulatub nüüd stange sisse. Muidu on ikka seesama "tanksaapad jalga ja rusikaga näkku" disain. Ei, ma ei mõtle, et auto on rusikaga näkku saanud, lihtsalt auto on suur ja tõsiselt tugeva olemisega. Viimane viitab ka sellele, et auto pole mingi linna nannipunn, kes tänavakivide juures juba abitult ähkima ja kolisema hakkab - ta võib sopas ja küngastel ka mütata, juhi jaks saab igatahes enne otsa kui auto oma.

Sisu on autol nagu välimuski - suur. Ruumi jagub laialt. Neljakesi sõites on tunne, et peaks vist karjuma, sest muidu kõik ei kuule. Kõrge ja tugev keskkonsool jäi mulle juba eelmise mudeli juures silma, muutusi pole ka uue puhul.

Konsool on väga šeff ja paneb mõtlema, et ega oskagi nagu midagi muud eriti tahta. Pagasiruum on ka paras Polo garaažina kasutamiseks. Nähtavus on Touaregist igati hea. Viimane on maasturi puhul lisaväärtus, sest enamik neist ju mingeid mudamülkaid kunagi ei näe ja elavad oma elu linnadžunglis, kus soov lihtsalt üle teiste katuste näha.

Proovisõidukil oli kolmeliitrine V6 turbodiiselmootor. Viissada njuutonmeetrit pöördemomenti on autole enam kui piisav. Kohalt natuke mootorit vinna lastes kühveldab ta nelja ratast pinnasest olenemata ringi ja tuiskab nelja tuule suunas.

Maanteel möödasõite tehes ei oska nagu ka enamat soovida. Aga enamat on võimalik soovida, sest sellele autole saab tellida ka röögatud 750 Nm arendav V10 turbodiisel.

Sõiduomadustelt on Touareg natuke paadilik. Ei, mitte sellepärast, et ta upub tormiga ära, vaid ta kiigutab oma sõitjaid nagu paat.

Õhkvedrustus õõtsutab suurt kere vaikselt küljelt küljele ja midagi enamat ei oskakski justkui tahta.

Tahtma ei pea, aga tahta saab. Vedrustust saab tõsta ja langetada soovile vastavalt. Saab lasta madalaks ja tõsta nii kõrgeks, et autol on kohe selline ilme: "Kus see mülgas siin nüüd oligi?!"

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,62 0.0863984
Brasiilia reaal BRL 4,31 0
Bulgaaria leev BGN 1,96 -0.0102276
Filipiinide peeso PHP 62,34 0.0770577
Hiina jüaan CNY 8,00 0.0937828
Hongkongi dollar HKD 9,07 -0.014335
Horvaatia kuna HRK 7,41 0.0094436
Iisraeli seekel ILS 4,21 -0.0142484
India ruupia INR 84,99 -0.0258778
Indoneesia ruupia IDR 17563,26 -0.1245936
Islandi kroon ISK 136,41 0
Jaapani jeen JPY 129,97 0.0461858
Kanada dollar CAD 1,50 0.106909
LAV rand ZAR 16,39 0.0708176
Lõuna-Korea vonn KRW 1300,26 0.0407777
Malaysia ringgit MYR 4,80 -0.0853367
Mehhiko peeso MXN 21,70 -0.0073729
Norra kroon NOK 9,43 0.0053044
Poola slott PLN 4,28 -0.042009
Rootsi kroon SEK 10,31 0.0756988
Rumeenia leu RON 4,66 0
Singapuri dollar SGD 1,59 -0.0817045
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.011396
Šveitsi frank CHF 1,15 -0.0174459
Taani kroon DKK 7,46 -0.0040217
Tai baht THB 37,66 0.1896826
Tšehhi kroon CZK 25,83 0.1085313
Türgi liir TRY 6,56 -0.147542
Ukraina grivna UAH 32,30 -0.0259967
Ungari forint HUF 321,65 0.0124374
USA dollar USD 1,16 -0.0259224
Uus-Meremaa dollar NZD 1,76 -0.0683021
Valgevene rubla BYN 2,43 -0.0246528
Vene rubla RUB 75,56 -0.090178

Valdkonna töökuulutused