Eesti Sadamaoperaatorite Liidu juhi Ago Tiimani sõnul on Venemaalt läände suunduva naftatransiidi kokkukuivamise tõttu muutunud eriti oluliseks läänest itta suunduvate konteinervedude arendamine, kirjutas Postimees.
"Hiina toodab palju odavat tarbekaupa, mida on suurtes kogustes tulusam viia Venemaa Euroopa ossa meritsi. Ülisuured kaubakogused toodaks näiteks Hollandi või Saksamaa ookeanisadamasse ja sealt edasi meile. Kauba Tallinnast raudteed pidi Moskvasse viimine on juba lühike ots," sõnas Tiiman.
Tallinna Sadama välissuhete juhi Karin Kiviste sõnul külastab delegatsioon ka maailma suuruselt viiendat, Ningbo sadamat.
Hiina delegatsiooni kuulublisaks transiidiettevõtjatele on nende seas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse, välisministeeriumi, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi, Eesti Raudtee ja ekspe­deerimis­ettevõtete esindajad.