13. august 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pettunud klient: Tulika Takso "tiblasid" ei teeninda

Tulika Takso ei suutnud leida kliendi nimetatud aadressi ning suunas ta hoopis eesti keelt õppima.

Nikolai Kallo tellis laupäeval kell 23.04 Tulikast aadressile Kopra tee 3, Iru küla takso, kuid firma ei suutnud aadressi leida ja küsis täpsustusi. Lähema selgitamise peale vihastas dispetšer kliendi peale, soovitas tal minna eesti keelt õppima ja viskas toru ära, kirjutas Päevaleht Online.

"Ma sündisin Eestis, olen majanduse doktor, sain eesti keeles 2 kõrgharidust ja nüüd kuulen taksodispetšerist et Tulika Takso on ainult eestlastele aga venelasi ilma perfektse eesti keeleta ei teenindata. Olen 40 aastane ja see oli esimene kord kui minuga jõhkrutseti ja keelati teenimast venerahvuse põhjusel," kirjutas mees Tulika Takso juhtkonnale.

"Lugupeetud Tulika Takso juhid, äkki lähete edasi ja vahetate oma logo? Uus logo: “Eesti takso tiblat ei teeninda!” tegi Kallo taksofirma juhtidele ettepaneku.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077