Praamisõit Muhule lüheneb poole võrra

Kuivastu-Virtsu ning Rohuküla-Heltermaa
liinil on 2010. aastaks oodata kolme uut laeva, mis suuremad ja kiiremad kõigist
praegustest praamidest. Saaremaale ülesõit kestab siis 20 minutit ning
laadimiseks-lossimiseks kulub vaid kümme minutit.

"Praegused laevakompanii laevad on suhteliselt vanad ning nende läbilaskevõime kehv," selgitab uute praamide vajadust Saaremaa Laevakompanii tegevdirektor Tõnis Rihvk, kes uute praamide maksumusest küll veel rääkida ei saa. "Võib öelda, et väga palju!"

Praegu on Virtsu-Kuivastu vahelisel liinil suurim praam Viire, mis mahutab 140 sõiduautot. Mugavaima praami Regula peale saab laadida 82 sõiduautot, Koguva-Harilaiu peale paneb hea tahtmise juures kuni 30 sõidukit. Praegu kulub praamidel Kuivastu-Virtsu-Kuivastu ringi tegemiseks kaks tundi. See on pikk aeg. Suviti, kui reisijaid kõvasti, võib sõidukijuht tipptunni ajal jätkuvalt mitmeid tunde kail ülesõitu oodata. Uued laevad teevad ringi Kuivastu-Virtsu liinil tunniga, Rohuküla-Heltermaa liinil praeguse nelja asemel kolme tunniga, kirjutas Meie Maa.

Uued praamid ehitab Norra firma Fisker Strand Verf koostöös Eesti laevaehitusettevõtte BLRT Grupiga. "Tavainimesele tunduvad uued praamid nagu modernse kiirkaatrid," iseloomustab laeva Urmas Treiel. Uued praamid mahutavad 150 sõiduautot.

Urmas Treiel märgib, et uute laevade tulekuga haakub kolm suuremat muudatust: sadamate olukord, laevad ise ning kõige tähtsam - piletite müük. Nimelt on kavas ehk juba 2008. aastal üle minna sõidukipiletile. See tähendab, et enam ei ole oluline, mitu reisijat autos on või milline soodustus neile kehtinuks. Juht maksab auto eest.

Esimene praam peaks valmis saama 2009. aasta kevadeks ning teised kaks järgnema pooleaastaste vahedega. Uutel alustel nimesid veel ei ole ning üks võimalus, kuidas laevad ristitud saaks, on korraldada avalik nimekonkurss.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0
Brasiilia reaal BRL 4,26 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,80 0
Hiina jüaan CNY 7,70 0
Hongkongi dollar HKD 8,92 0
Horvaatia kuna HRK 7,43 0
Iisraeli seekel ILS 4,19 0
India ruupia INR 80,94 0
Indoneesia ruupia IDR 16108,46 0
Islandi kroon ISK 137,72 0
Jaapani jeen JPY 124,78 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 15,73 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,99 0
Malaysia ringgit MYR 4,67 0
Mehhiko peeso MXN 21,69 0
Norra kroon NOK 9,72 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,26 0
Rumeenia leu RON 4,70 0
Singapuri dollar SGD 1,54 0
Suurbritannia nael GBP 0,88 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 36,08 0
Tšehhi kroon CZK 25,58 0
Türgi liir TRY 6,04 0
Ukraina grivna UAH 31,76 0
Ungari forint HUF 317,93 0
USA dollar USD 1,14 0.0616143
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0
Valgevene rubla BYN 2,44 0
Vene rubla RUB 75,22 0
ERROR: Object template Companies is missing!

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019

ERROR: Macro content/ContentBooks is missing!
ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing! ERROR: Macro content/RelocatableTarget is missing!
ERROR: Macro footer/ReportInappropriateComment is missing!